Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik ben nu zo'n 3weken ook geladen
vooral als ik mijn hond aanraak
.. als ik met 1 vinger langs een arm ga van een ander persoon voelt het heeeeel raar.. heb dit nog nooit eerder gehad maar lees dat meerdere er last van hebben.. zal wel door de vrieskou liggen
en dat geeft me toch een geluid!
tis verschrikkelijk. vanmiddag 4x gehad, instappen auto, uitstappen, toen weer instappen en uitstappen
vond het niet leuk gewoon! Meestal helpt bij mij ontladen aan de muur wel, maarja als je een auto uitstapt
.
Heb wel het idee dat het iets scheelt als je eerst even aardt aan de deur ofzo
Appelflapje schreef:Herkenbaar probleem. Hier is ook vooral de auto de boosdoener. Krijg standaard een schok als ik de deur openmaak en de sleutel in het contact doe. Voor het uitstappen heb ik inmiddels een trucje: de deur dichtgooien met je schouder/jas. Vooral niet de buitenkant van de deur aanraken met je handen, dat gaat gegarandeerd fout.
moowsy schreef:Appelflapje schreef:Herkenbaar probleem. Hier is ook vooral de auto de boosdoener. Krijg standaard een schok als ik de deur openmaak en de sleutel in het contact doe. Voor het uitstappen heb ik inmiddels een trucje: de deur dichtgooien met je schouder/jas. Vooral niet de buitenkant van de deur aanraken met je handen, dat gaat gegarandeerd fout.
Haha ik heb dit ook... En gebruik hetzelfde trucje.. Maar dan krijg je toch de schok alsnog als je de sleutel in de deur doet om hem op slot te doen?![]()
Of is hier ook een oplossing voor.
Trouwens is het nog vervelender met de auto van mijn vriend. Die is namelijk groter dus de schok ook groter/harder.
Nickytje schreef:Het dak vastnemen ga ik ook eens proberen! En krijg je dan zeker geen schok? Ik zou alweer bang zijn op
voorhand omdat ik dan toch metaal vast neemt. Maar op zich zit je nog 'veilig' door de autobanden zeker omdat
je dan in feite nog op rubber staat?
.