Mijn gewichten gaan tot max. 2,5 kilo (zit nu op 1,5, ga morgen naar 2 bij level 3 van de shred) dus ik red me nog wel even denk ik, ook als ik straks Ripped doe. Mijn armen zijn niet zo sterk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De spieroefeningen deed ik met 3 kg, waardoor het wel pittiger werd en ik niet de volledige armbeweging kon doen zoals Jillian toonde (ik kon altijd iets minder ver). Het was wel een leuke work-out!
Ik zit op dag 4 en ik heb nog ontzettend veel pijn, alsof m'n spieren zijn losgescheurd.
Dit ga ik vaker doen!
Uiteindelijk is ze toch bij haar kudde gebleven, en kreeg ik het stroom-probleem eindelijk opgelost (en voelde ik mij een ezel). Ik heb wel flink wat afgerend, en om 16 uur was ik thuis. Toen ik moest wachten tot het avondeten klaar was dacht ik: ik begin gewoon aan de ripped, en krijg ik het niet af telt het als rustdag. Maar ik had net genoeg tijd, dus dag 3 is achter de rug

Ga overmorgen beginnen. Zweten jullie trouwens erg bij Ripped? En ik las dat het meer krachttraining is, jeeej! 
Al het bloed stroomt naar je hoofd dan en ik ben sowieso al snel rood dus denk dat het daardoor komt.
Welke zijn die spiderpushups? Of is dat iets van Ripped? En ik denk trouwens ook dat je én al met je hoofd naar de grond hangt én dan ook nog eens kracht moet zetten, dus je staat helemaal onder druk zeg maar. 
Ik moet het hier ook op een heel klein plekje doen, en echt fijn is dat inderdaad niet