Ik ben vrij klein (1.63) en vrij tenger gebouwd dus ik heb dat allemaal al niet mee.. en daarbij een vrij jong gezicht (draag ook niet veel make up ).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(wel een goede kapper he).
)
)
Sizzle schreef:Oh Lenaat_tje, dat is wel een beetje genant ja![]()
Ik vind het zelf trouwens ook vaak lastig te zien hoor.
Ik stond laatst met iemand te praten waarbij ik ook mijn verbazing stiekum moest inslikken toen ze zei dat ze dit jaar 50 werd en ik dacht dat ze net begin 40 was.
Nou begrijp ik wel dat dit verschil veel belangrijker lijkt als je 20 bent, maar toch....
ach zolang ik het respect van. m'n leerlingen maar heb . Die denken trouwens over het algemeen toch dat docenten bejaard zijn
. of zou dat aan het vak geschiedenis liggen!? 
En inderdaad.. ook klein en smal, daar heeft het ook vaak mee te maken.
Qua zonnebrillen en mutsen zit ik echt nog in de kindermaten. Hetzelfde telt voor ringen, horloges en armbanden
Ben gemiddeld qua lengte (1.70) en slank qua bouw, maar heb gewoon een jeugdig gezicht 

_JTM schreef:Ik denk dat het aan je uitstraling ligt... 'vroeger' werd ik ook altijd jonger geschat als ik eigenlijk ben. Tegenwoordig schatten ze me mijn leeftijd, soms een jaartje ouder. Scheelt misschien dat ik een vriend heb die 7jaar ouder is, fulltime werk, en volwassen/serieus over kom?
Enneh, je haar kort laten knippen zie je er wel ouder uit hoor! Heb ik ruim een halfjaar geleden ook gedaan. Herkende mezelf niet meer en iedereen dacht dat ik veel ouder was als 21 jaar!!!
Rienn schreef:_JTM schreef:Ik denk dat het aan je uitstraling ligt... 'vroeger' werd ik ook altijd jonger geschat als ik eigenlijk ben. Tegenwoordig schatten ze me mijn leeftijd, soms een jaartje ouder. Scheelt misschien dat ik een vriend heb die 7jaar ouder is, fulltime werk, en volwassen/serieus over kom?
Enneh, je haar kort laten knippen zie je er wel ouder uit hoor! Heb ik ruim een halfjaar geleden ook gedaan. Herkende mezelf niet meer en iedereen dacht dat ik veel ouder was als 21 jaar!!!
Mwa dat van een oudere vriend vind ik onzin, aangezien mijn vriend en ik het dubbele schelen van de 7 jaar die jij met jouw vriend scheelt. En ook ik werk full-time en ik ben ook serieus.
Ooit, kijk ik er op terug en lach ik er om. Maar op dit moment is het vervelend en soms gênant.