. Ben echt verslaafd aan deze ecards
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ben echt verslaafd aan deze ecards
.
StonedRomy schreef:ach, leven en laten leven.
hoofdpijn kan best vervelend zijn en dan ga ik echt niet roepen dat ik een druk van 60% in mijn hoofd heb.
stoor me er ook niet aan, stoor me meer aan de mensen die zeggen ' maar ik heb gelukkig niet iets ergs.'
daarmee vind je dus de mensen die iets hebben zielig en die willen dat absoluut niet.
daarbij leren veel mensen niet te genieten van alles omdat ze dus niets hebben en daardoor gaan ze negatief denken, dat vind ik zelf erger dan iets hebben.
dan denk ik ook, ja heel vervelend, maar daar kunnen wij niks aan doen!Marley schreef:Ik heb al heel wat klagerds van mijn FB gegooid hoor!
En weet je wat me opvalt (niet l*llig bedoelt maar een feit op mijn FB) dat degene die ik er tot nu toe afgekiept heb, mensen zonder werk zijn.
Ja die hebben meer tijd voor FB en gooien elke poep en een scheet online!
Ik heb zelf nu ook FB van mn telefoon gegooid en wie weet gaat FB wel helemaal op zwart

Raponsje schreef:Ojajoh dat zou ik helemaal niet erg vinden om te zien.
.

En ja, ik heb er neergezet dat ik mijn sleutelbeen heb gebroken, maar mag dat niet omdat iemand anders misschien geen arm heeft? En ik heb er neergezet dat ik de ziekte van Pfeiffer had, maar mocht ik dat niet neerzetten omdat er ergere ziektes bestaan?
Nynke1 schreef:Waar ik me vooral aan irriteer zijn die mensen die altijd overal last van hebben en niet naar school kunnen, maar dan s'avonds wel kunnen trainen bijvoorbeeld of s'weekends op stap gaan, wat uiteraard allemaal gepost wordt! Toen ik in augustus mijn rug op drie plekken gebroken had heb ik af en toe ook wel eens gepost op FB over hoe poedersuiker ik me voelde en dat ik er soms echt ff doorheen zat was duidelijk te lezen in mijn posts. En ik verwijder serieus mensen die alleen maar op hun FB zetten: vandaag weer bij m'n schatje geweest loveyou blablabla. Rot op, vertel dat aan je vriend en niet aan FB.