Ik ben ook nog maar in de testfase, ik ben heel benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Tot nu toe vind ik het positief, maar mocht ik merken dat mijn haar niet meer luchtig wordt, of dat ik ga stinken, dan stop ik er gelijk mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Colway schreef:Ik was het eens in de 7 - 10 dagen, ik moet wel want ik gebruik soms producten met vet dus dan was ik het. Verder spoel ik het alleen maar uit. Kreeg laatst dikke complimenten van de kapper dat mn haar zo gezond was. Heb sterk krullend, veel maar zeer fijn en breekbaar haar. Heb tegenwoordig weinig dode punten ook
Hier spreek je jezelf al tegen? Het is breekbaar, nou dat is in mijn ogen een teken dat er iets niet goed is.
Ik vind het goor. Ik gebruik zelf geen conditioner, alleen shampoo. Ik heb lang haar en dit is genoeg, ik was het meestal om de dag, soms iets later. Ik doe geen sport waarbij je haar snel vet/vies word (ik rijd geen paard). Waarom je haar helemaal niet met shampoo wassen, nah, gaat er bij mij niet in. Zijn er mensen die hun lichaam zonder zeep wassen ook toevallig?
hetlevenwint schreef:Puur uit interesse, hoe lang duurt die fase dan tegen dat je hoofdhuid er aan went ?
F_Orumster schreef:Je hele lijf met zeep wassen doet neem ik aan toch bijna niemand? Ik doe alleen oksels en eh.. bilnaad. Omdat dat plekken zijn die dat toch wel nodig hebben.
merrylegs schreef:maar, alles wat jullie zeggen gaat in tegen wat mij mijn hele leven geleerd is![]()
namelijk:
-zeep is nodig om zweet af te wassen, omdat water polair en zeep apolair is ofzoiets![]()
-zeep is nodig om vet van je haar te krijgen
maargoed, ik zit ook nog maar in de testfase
F_Orumster schreef:Een vette huid met zeep wassen werkt averechts. Zeep droogt het uit, waarop je huid reageert door snel talg aan te maken om het weer vet te krijgen.
Als ik mijn oksels met een beetje zeep was, kan ik de dag zelfs zonder deo door, als ik zonder zeep was dan vind ik het nog steeds een geurtje hebben.
merrylegs schreef:maar, alles wat jullie zeggen gaat in tegen wat mij mijn hele leven geleerd is![]()
namelijk:
-zeep is nodig om zweet af te wassen, omdat water polair en zeep apolair is ofzoiets![]()
-zeep is nodig om vet van je haar te krijgen