. Nou, dat gaat wel lukken 
Ik ben ook nog maar in de testfase, ik ben heel benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Tot nu toe vind ik het positief, maar mocht ik merken dat mijn haar niet meer luchtig wordt, of dat ik ga stinken, dan stop ik er gelijk mee.
Het uiteinde/ de onderste helft doe ik nu wel gewoon creme spoeling in.
Paardenlucht heb ik ook geen last van, vrijdagavond heb ik mijn haar voor het laatst gewassen, zaterdag en gister 's middags op stal geweest, gereden, paard geknuffeld, uitgemest, regen over m'n kop gehad. En mijn haar, voor zover ik dat kan ruiken, dus ergens halverwege, ruikt naar... wasmiddel. Van de trui die ik aan heb en waar m'n haar overheen hangt. Mijn paard staat overigens wel het hele jaar buiten, lijkt me erg vervelend als je inderdaad in een gebouw bent waar de lucht van de paarden en hun mest en urine blijft hangen. Bij ons op de wei ruikt het naar niks, soms naar de omgeving (in het bemestseizoen) en bij voorbeeld afgelopen weekend waaide alles ook genoeg door
Op weg van en naar de wei, op de fiets, waait het ook zát door m'n haar. Knap paardenluchtje wat daar dan in blijft hangen.