Natuurlijke lichaams en gezichtsproducten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Natuurlijke lichaams en gezichtsproducten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 10:21

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 10:24

ik ben echt dol op yes to carrots.
(cruelty free! en natuurlijke en eerlijke producten)

www.yestocarrots.com

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 10:32

Ik heb hiervan nog een facescrub staan op mijn review lijst, als je wil plaats ik hem hoger dan zet ik hem snel op de blog ? :)

Dit is ht enigste wat ik er van kan gebreuken helaas. Ik ben allergisch aan amandelolie en dat zit in alles van hun producten helaas :( Jammer wat het is inderdaad een super goed merk.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 18:21

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 19:07

Ik rakel dit topic even terug op omdat het weinig zin heeft meteen een ander topic te starten voor mijn vraag:

Wat gebruiken jullie voor een zuivere huid? Sommige dagen heb ik echt veel onzuiverheden en een beetje vette huid op mijn gezicht, bovenkant van mijn rug (tussen mijn schouderbladen) en de bovenkant van mijn borstkas. Iemand een tp? (Voor op mijn rug draag ik al zoveel mogelijk mijn haar in een staart :) )

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 20:14

Leuk topic!
Ik ben ook een beetje aan het neuzen in de natuurlijke producten om te smeren maar ook op te eten!
Vanmiddag heb ik kokosvet gekocht bij ekoplaza, van royal green. Heb het op mijn gezicht gesmeerd. Je kunt het ook gebruik voor je haar, als zonnebrand, wordt je ook nog sneller bruin, als aftersun, voor brandwondjes, plekjes, en ook om in te bakken en braden, handcreme, voetcreme.

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een natuurlijk product voor mijn huid.. Waarmee je oneffenheden minder maakt. Vergeet alleen niet dat dit ook van binnenuit gestimuleerd kan worden. Het topic is hier niet voor bedoeld maar bijvoorbeeld munt werkt goed voor de huid.
Ik las net ook iets van natuurlijke foundation die dekt. Mocht iemand iets weten, ik ben daar erg naar opzoek :)

Ik heb ook last van een vette huid, met name op mijn gezicht. Ik gebruik creme van Annayake, volgens mij is dat wel redelijk natuurlijk. Er zitten iig geen parfums in en mijn huid verdraagt het erg goed, terwijl mijn gevoelige huis bijna niks kan hebben. Voor de vette huid, het helpt op zich wel maar vind dat het nog beter mag

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 20:50

Oriflame!