Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kiki1983 schreef:Dresaagelady: Als spoelen geen nut heeft waarom moet ik dan met waterstofperoxide? Als ik even pijn heb dan 2 daagjes spoelen en het is weer weg. Ook heb ik een tijd met lidocain (oid) moeten spoelen.
elke keer komt het maar weer terug helaas.
De huisarts zei namelijk dat ik met een mondwater met chloorhexidine moest spoelen (voor die amandelstenen), zoals Listerine. Misschien voortaan toch maar zelf eens de bestanddelen bekijken.
Al heb ik er gelukkig al een tijd geen last meer van gehad. 

kiki1983 schreef:Klopt ik heb paradontitis en echt ik poets en flos 3x per dag en ook echt lang ook maar het helpt allemaal nikselke keer komt het maar weer terug helaas.
dan haal ik alles open. Floss doe ik 3x dubbel en dan gebruik ik het. Op sommige plekken alleen het draad gewoon 1x anders past het niet. kiki1983 schreef:met ragers en stokers kan ik niet omgaandan haal ik alles open. Floss doe ik 3x dubbel en dan gebruik ik het. Op sommige plekken alleen het draad gewoon 1x anders past het niet.
het voelt nu echt zoveel beter in m'n mond, raar dat je er - onbewust - toch nog zoveel last van kan hebben.

.