Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:50

Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap :?
Ergens rondom mijn navel, dus het is niet mijn mild :=
Tijdens kracht+abs nergens last van, alleen tijdens de cardio stukken :\
Ga nu kracht+abs wel afmaken, maar ik kan niets anders dan de cardio overslaan :(

Mootje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 17:56

Dat klinkt niet goed Destino -O-

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:56

Haha leuke OP. :D

Ik denk dat ik vanavond day 6 nog een keertje doe (omdat ik 'm gisteren niet kon afmaken en het weekend wat meer lekkere dingetjes heb gehad. :+ )
Dan maar twee keer op één dag. :P

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:57

Heb je van jezelf een goede conditie? Of is hij echt 0,0 en heb je er daarom zon last van? Ik denk dat je eigenlijk gewoon moet doorzetten :o je ziet ook wel eens dat mensen moeten overgeven van de inspanning, misschien is het zoiets?
Ik kon eerst de jumping Jacks niet eens volhouden, maar dat gaat nu goed :) geef mezelf soms
Heeeeeel even de kans om wat op adem te komen..

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:58

Destino schreef:
Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap :?
Ga nu kracht+abs wel afmaken, maar ik kan niets anders dan de cardio overslaan :(

Had ik vandaag ook Chantal! Ik dacht dat het te wijten was aan nacht slechte slaap en gisterenavond een wijntje, maar ja 1 wijntje kan dat eigenlijk ook niet doen.

Ik was vandaag ook echt gewoon een slappe lappenpop.... Maargoed heb het zo goed als mogelijk afgemaakt ook. Misschien is dat een dip bij dag 7. Lau had het ook al zwaar las ik.

Laura1589

Bij mij staat onder dit topic een banner van thuisbezorgd.nl, lekker motiverend zeg! :')

YMJArabians

Jeej, nieuw topic! Heb weer even bijgelezen en zal weer blijven meelezen :D En wat een mooie, duidelijke OP!

Misschien is het handig om bepaalde tips op te slaan/verzamelen (Voor het volgende topic) Die tip van 10 minuten tegen de muur zitten met gestrekte benen is wel handig voor mensen die moeite hebben met stretchen...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:59

Ik heb een redelijke conditie, heb er hiervoor nooit last van gehad en kon alles goed volhouden, hoefde nooit op adem te komen..
Het zijn echt zulke steken dat je niet door kunt gaan Saintelette.. Ik heb een hele hoge pijngrens, maar dit lukt gewoon niet..

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:59

Loesss schreef:
Destino schreef:

Had ik vandaag ook Chantal! Ik dacht dat het te wijten was aan nacht slechte slaap en gisterenavond een wijntje, maar ja 1 wijntje kan dat eigenlijk ook niet doen.

Ik was vandaag ook echt gewoon een slappe lappenpop.... Maargoed heb het zo goed als mogelijk afgemaakt ook. Misschien is dat een dip bij dag 7. Lau had het ook al zwaar las ik.

Ja ik had t vandaag ook zwaar inderdaad. Moest na t shredden echt een half uurtje bijkomen, voelde me alsof ik in een giga suikerdip zat. Maar daarna eigenlijk wel weer okay. Ben benieuwd hoe t morgen gaat.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:00

Loess, ik vraag me af waar die steken vandaan komen?
Het doet echt goed pijn, terwijl ik geen spierpijn in mijn buik heb, enkel in mijn borstspieren van de push ups. Daar kon ik trouwens wel goed doorheen trainen, heb alle push ups, ondanks de pien, wel volgemaakt..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:01

Dit voelt wel heel onafgemaakt, ik zweet niet eens := En ben ook helemaal niet moe ofzo :=
Naja, morgen dag 8, nieuwe ronde, nieuwe kansen..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:07

phormicola - 31 december
Loose - 3 januari
Linni_ - 3 januari
Tootz - 3 januari
CCCCC - 3 januari
Mootje - 3 januari
arabella 2000 - 3 januari
Rebel_Jits - 3 januari +1
Julia - 3 januari
Sabine - 3 januari
Bhriseis - 3 januari
_Noor - 4 januari
Estera - 4 januari
Rozanne - 4 januari
Talisa - 4 januari
Ookami - 5 januari
Saintelette - 6 januari
Destino - 6 januari
Killyenn - 6 januari
Aranel - 6 januari
S1993- 6 Januari
Loesss - 7 januari
Amaryllis - 7 januari
Mikkie - 7 januari
Dorus - 7 januari
Sillyhorse - 7 januari
Geke_Lizzy - 7 januari
Annash - 7 januari
Pasamba - 7 januari
_JY_ - 7 januari
Leeneliefje - 8 januari
Olina - 8 januari
Fiffill - 8 januari
Berdien - 8 januari
SAKKIA - 8 januari
Nickolay - 8 januari
Cindeeh 8 januari
Davinia_ - 8 januari
Twist1991 - 8 januari
Marije__ - 8 januari
_joellover_ - 8 januari
Imre - 8 januari
DarkShines - 8 januari
gea_thora - 9 januari
Sansje - 9 januari
Wendy1978 - 9 januari
LauraM - 9 januari
Marja - 10 januari
Sall - 12 januari
Even "on hold"
Mri

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:07

Klinkt niet heel fijn Destino! :(:)

Ik heb net m'n huis gepoetst, nu even wat overtollige frustratie (ja, nog steeds :+ ) eruit werken met Jillian. Gisteren niet geshred dus nu er goed tegenaan :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:09

Destino schreef:

Dat zijn je darmen. Waarschijnlijk zit daar een beetje ontlasting wat niet doorgaat, zeg maar, en dat knijpt tijdens de cardio een beetje de bloedtoevoer af :)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:10

Ik wou vorige week al mee doen, dag 1 ook al gedaan. Volgende dag flinke spierpijn haha :+
Helaas ben ik daarna ziek geworden, griep en vooral enorm verkouden. Ik heb altijd geleerd dat trainen terwijl je ziek bent niet goed is, dus vandaar dat ik eerst even moest 'opgeven'. Maar ik vond het wel super leuk! Echt iets voor mij. Ik houd die uren trainen in de sportschool niet vol. Na 2 minuten op de crosstrainer denk ik al gadverdamme. Dus die snelle afwisseling en kortdurende training is ideaal voor mij! :D

Alleen ik denk er wel over om een pauzedag tussen de trainingen in te lassen, dus om de dag. Ik hoef namelijk niet af te vallen, verre van zelfs kom liever nog wat aan. Het is voor mij gewoon een stukje beweging en wat spier opbouw.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:15

phormicola schreef:
Destino schreef:

Dat zijn je darmen. Waarschijnlijk zit daar een beetje ontlasting wat niet doorgaat, zeg maar, en dat knijpt tijdens de cardio een beetje de bloedtoevoer af :)

Oh oke, kan dat echt zo zeer doen joh?
Hopen dat dat snel over gaat dan :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:16

Sentido schreef:
Ik wou vorige week al mee doen, dag 1 ook al gedaan. Volgende dag flinke spierpijn haha :+
Helaas ben ik daarna ziek geworden, griep en vooral enorm verkouden. Ik heb altijd geleerd dat trainen terwijl je ziek bent niet goed is, dus vandaar dat ik eerst even moest 'opgeven'. Maar ik vond het wel super leuk! Echt iets voor mij. Ik houd die uren trainen in de sportschool niet vol. Na 2 minuten op de crosstrainer denk ik al gadverdamme. Dus die snelle afwisseling en kortdurende training is ideaal voor mij! :D

Alleen ik denk er wel over om een pauzedag tussen de trainingen in te lassen, dus om de dag. Ik hoef namelijk niet af te vallen, verre van zelfs kom liever nog wat aan. Het is voor mij gewoon een stukje beweging en wat spier opbouw.

Als je echt spieren wilt opbouwen kun je het gerust elke dag doen hoor! :)
Ik hoef ook niet af te vallen, ook enkel voor de spieropbouw :j Maar ik zie nu wel snel resultaat, nu ik het elke dag doe en ben nog niet afgevallen. Ligt natuurlijk ook aan je eetpatroon :) .
Ik denk dat als je het om de dag doet, dat je dan niet zo snel resultaat hebt..

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:18

Vervelend Destino :( hopelijk houdt t vanzelf weer op!!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:31

Mooie duidelijke OP mootje!
Ik ga zo even koken, en na het eten moet ik dan toch echt aan level 2 geloven!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:34

Destino schreef:
Oh oke, kan dat echt zo zeer doen joh?
Hopen dat dat snel over gaat dan :=

Ja, dat kan zeker :j Lekker veel water drinken, vezels eten en voldoende vet nuttigen, dan kom het vanzelf goed :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:35

Vervelend destino!
Ik ben trouwens begonnen op 3 januari en ga zo even shredden. Dag level 1 voor mij. Oh drama :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:43

Mootje: _O_ voor de OP! Mooi gedaan, lekker overzichtelijk en met belangrijke tips en weetjes. Fijn dat je dat op je hebt genomen! +:)+

Raar zeg Destino! Klinkt niet goed.. Zou niks forceren en gewoon even pas op de plaats. Gezondheid staat wel op de 1e plek! :(:)
Hier ook veel last van m'n buik. Heb na het shredden nog zo'n 3 kwartier hardgelopen. Ging heel prima. Daarna gewoon middageten gehad en sindsdien voel ik me niet opperbest. :=

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:43

Het ging lekker vandaag! Ondanks het hele huis van onder tot boven poetsen, schrobben, zuigen en dweilen en ook nog eens 18 balen hooi van de hooizolder gedonderd en in de stal opgestapeld (die verderop ligt), heb ik echt een heerlijke shreddag gehad. Daaaaaàg level 1, op naar level 2.

Oh, nog iets grappigs, dacht ik gewichten te hebben van 0,5 (pols), 1 en 2 kg. Blijkt die van 2 kg dus 3 kg te zijn. Doe ik de meeste oefeningen dus met 3,5 kg 8)7 .

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:46

Zo dan! Dat was 'm weer. Cardio ging goed, buikspieren gingen écht goed vergeleken met de eerste keren! Zes dagen geleden lag ik als een Johannes te spartelen op de vloer, nou gaat het gecoördineerd en makkelijk en soepel. Yeah! Alleen de push ups gaan nog niet zoals ik dat wil.
Ben ook ongesteld, dat shredden is wel een goede manier om ook die boel goed los te maken :)) :')

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:51

Ik lees al een tijdje mee en wou me nu toch melden!
Vandaag zou mijn 6e dag worden, maar gister heb ik het gedaan zonder gewichten terwijl ik normaal 2.5 kg heb, dus had niet het gevoel dat ik echt wat had gedaan dus vandaag nog een keer dag 5.
Ondertussen doe ik weight care, 2 shakes op een dag en ben in een week 2.3 kg kwijt geraakt!