Ergens rondom mijn navel, dus het is niet mijn mild

Tijdens kracht+abs nergens last van, alleen tijdens de cardio stukken

Ga nu kracht+abs wel afmaken, maar ik kan niets anders dan de cardio overslaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap
Loesss schreef:Destino schreef:Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap
Had ik vandaag ook Chantal! Ik dacht dat het te wijten was aan nacht slechte slaap en gisterenavond een wijntje, maar ja 1 wijntje kan dat eigenlijk ook niet doen.
Ik was vandaag ook echt gewoon een slappe lappenpop.... Maargoed heb het zo goed als mogelijk afgemaakt ook. Misschien is dat een dip bij dag 7. Lau had het ook al zwaar las ik.
Destino schreef:Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap
phormicola schreef:Destino schreef:Pfff ik weet niet waar ik last van heb hoor, ben nu op de 20 minuten en ik houd geen enkel cardio stuk vol, na een seconde of 10 krijg ik enorm steken in mijn buik, zo erg dat ik er gewoon van voorover klap
Dat zijn je darmen. Waarschijnlijk zit daar een beetje ontlasting wat niet doorgaat, zeg maar, en dat knijpt tijdens de cardio een beetje de bloedtoevoer af
Sentido schreef:Ik wou vorige week al mee doen, dag 1 ook al gedaan. Volgende dag flinke spierpijn haha![]()
Helaas ben ik daarna ziek geworden, griep en vooral enorm verkouden. Ik heb altijd geleerd dat trainen terwijl je ziek bent niet goed is, dus vandaar dat ik eerst even moest 'opgeven'. Maar ik vond het wel super leuk! Echt iets voor mij. Ik houd die uren trainen in de sportschool niet vol. Na 2 minuten op de crosstrainer denk ik al gadverdamme. Dus die snelle afwisseling en kortdurende training is ideaal voor mij!
Alleen ik denk er wel over om een pauzedag tussen de trainingen in te lassen, dus om de dag. Ik hoef namelijk niet af te vallen, verre van zelfs kom liever nog wat aan. Het is voor mij gewoon een stukje beweging en wat spier opbouw.