Hoe perfect kan 2013 beginnen, zo dus niet...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Hoe perfect kan 2013 beginnen, zo dus niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:40

Ja ik krijg er ook jeuk van! Heb ooit eens zulke benen gehad na verkeerd scheren... :') (Mijn huid is ook goed in allergisch reageren op niks.)

Dikke knuf! :(:)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:41

Herkenbaar ik heb dit ook gehad, ook ik had pfeiffer. Succes!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:44

_Bitje_ schreef:
Ik krap me op het moment helemaal kapot :(
Ja heb nu sterkere medicatie tegen de allergie gekregen, maar ze slaan nog niet echt aan ..

Hoe moeilijk het ookis NIET krabben. Dan komt er steeds meer histamine vrij en die histamine veroorzaakt nou juist net de jeuk.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:45

Och meid, dat is schrikken zeg!
Wat naar dat je je al langer ellendig voelt.

Hopen dat alles zeer snel weer verdwijnt!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 17:50

Dankjulliewel weer allemaal voor de lieve (informatieve) reacties <3

NatasjavE schreef:
_Bitje_ schreef:
Ik krap me op het moment helemaal kapot :(
Ja heb nu sterkere medicatie tegen de allergie gekregen, maar ze slaan nog niet echt aan ..

Hoe moeilijk het ookis NIET krabben. Dan komt er steeds meer histamine vrij en die histamine veroorzaakt nou juist net de jeuk.

Maar toch vraag ik mij af, kan het nog meer jeuken dat het nu al doet? :') arghh "ik-vind-dit-niet-meer-leuk"

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:55

Wow, je been, je bent nu een echte roodhuid ...
Hopelijk duurt het niet lang meer voor je verbetering merkt :(:)

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:03

Jeetje, wat een heftige reactie! :oo
Ik hoop dat het snel minder wordt :(:) veel beterschap!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:14

Meer jeuk zal je niet zo snel merken denk ik idd TS... :') Maar het zal wel langer blijven jeuken als je steeds krabt.
Als je het echt niet meer trekt kun je ook proberen vochtige handdoekjes/washandjes op de ergste plekken te leggen. Dit verkoelt en verlicht dus, helaas wel tijdelijk.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:21

Kan je de jeuk niet verzachten met een verkoelend iets, handdoeken? Komkommerstukjes? :')

Of in bad?

Maar god wat zie je eruit, erg zeg, hoop voor je dat het snel wegtrekt :(:)

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:33

Volgens mij werkt karnemelk of yoghurt ook verkoelend.
Echt heel vervelend voor je, ik kan me voorstellen dat je gek wordt van al die jeuk.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:34

Of Aloe vera bladeren, honing :)

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:29

Jeeeetje heftig zeg Lotte!
Hoe gaat het nu ondertussen?
Sterkte!

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:34

Wow, jij reageert erg!

Wat bij mij altijd erg goed helpt tegen dingen die jeuken (heb last van zonne allergie... dat jeukt ook :x)
Is tea tree balsam, is wel wat duurder maar helpt ook tegen de ontsteking enz.

Sterkte!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:46

das gek mijn vriend heb sins afgelopen zondag ook zulk soort vlekken alleen dan op handen en voeten
tot pols en enkel hoogte jeukt schijnbaar verschrikkelijk handen en voeten flink gezwollen
vriend zegt tijden het lopen lijkt het net of je over een spijkermat loopt.?

afgelopen dinsdag huisarts geweest wist niets te bedenken andere arts er bij geroepen stond ook raar te kijken dan maar bloedprikken gelijk door bloedprikken net de uitslag maar alles bleekt in orde.??

heel vreemd en werd simpel weg gezegt als het maandag nog is wil ik het terug zien willen we verder onder zoek gaan doen
word gezegt als het te erg gaat jeuken/branden even koelen en paracetamol + ibrubrofan in nemen 6a8 op een dag

de artsen vonden het zo vreemd dat we halverwegen de uitgang terug geroepen werden om foto`s met camera en telfoons temaken??

igg succes

Barchetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:53

Lijkt wel erg op roodvonk. Beterschap!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 19:57

caboclo schreef:
das gek mijn vriend heb sins afgelopen zondag ook zulk soort vlekken alleen dan op handen en voeten
tot pols en enkel hoogte jeukt schijnbaar verschrikkelijk handen en voeten flink gezwollen
vriend zegt tijden het lopen lijkt het net of je over een spijkermat loopt.?

afgelopen dinsdag huisarts geweest wist niets te bedenken andere arts er bij geroepen stond ook raar te kijken dan maar bloedprikken gelijk door bloedprikken net de uitslag maar alles bleekt in orde.??

heel vreemd en werd simpel weg gezegt als het maandag nog is wil ik het terug zien willen we verder onder zoek gaan doen
word gezegt als het te erg gaat jeuken/branden even koelen en paracetamol + ibrubrofan in nemen 6a8 op een dag

de artsen vonden het zo vreemd dat we halverwegen de uitgang terug geroepen werden om foto`s met camera en telfoons temaken??

igg succes

Klopt! Het voelt inderdaad alsof je op een spijkermat loopt, erg ongemakkelijk en pijnlijk. Al gaat het nu wel wat beter weer. Wat naar en apart zeg voor je vriend! Hopelijk komen ze er achter en is t niets ernstigs!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 20:00

Barchetta schreef:
Lijkt wel erg op roodvonk. Beterschap!

Roodvonk? Wat is dat? :o

Mirr89 schreef:
Jeeeetje heftig zeg Lotte!
Hoe gaat het nu ondertussen?
Sterkte!

Heb net mijn hele lichaam ingesmeerd met aftersun, was wel even lekker verkoelend maar de jeuk kwam al snel gelijdelijk weer terug..
En heb het onwijs koud op het moment, zit hier met 2 vesten aan in een huiskamer van gewoon 20+ graden ofzo..

Ik zoek nu even afwisseling, denk dat het een film wordt, aangezien ik ook echt te uitgeput ben om iets te doen..
Ja wat dat betreft weet ik bijna wel zeker dat ik pfeiffer heb.. Na die prik ook, heb na die 'inspanning' gewoon echt een paar uur als een downie gezeten en voor mij uitgestaard :')

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:03

het is indd vreemd zo uit het niets opkomendagen hopelijk gaat het snel en uitzichzelf weer weg.. igg jij ook veel sterkte/beterschap.!!

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:05

Nou dat dacht ik ook... Nu je zo'n heftige reactie hebt gehad weet je inderdaad (bijna) zeker dat je het hebt. Heb zelf altijd heel erg last gehad van zonne-allergie en had daar een duurdere after sun voor, weet zo het merk niet, maar hielp altijd goed. En mentholpoeder, die is er ook in gel-vorm.

Heeft de dokterswacht trouwens de fout gemaakt of?

Nou maar goed uitzieken & hopelijk is je jeuk snel weg!

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:07

Jeetje wat rot ! Ik schrok wel even bij de eerste foto. Hopen dat het snel over is en niet meer terug komt!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 20:14

Mirr89 schreef:
Nou dat dacht ik ook... Nu je zo'n heftige reactie hebt gehad weet je inderdaad (bijna) zeker dat je het hebt. Heb zelf altijd heel erg last gehad van zonne-allergie en had daar een duurdere after sun voor, weet zo het merk niet, maar hielp altijd goed. En mentholpoeder, die is er ook in gel-vorm.

Ja de dokterswacht. Maar vond die vrouw die mij hielp sowieso al ongeïnteresseerd overkomen. Ik vroeg haar nog iets extras over iets waar ik last van had, en daar wilde ze niet eens antwoord op geven, omdat ik voor andere klachten kwam. Nouja zeg, dacht ik nog.. zat er nu toch, kan ik het net zo goed snel even vragen? En later over mijn opgezette klieren, deed ze ook heel nuchter over. Ja hoort misschien wel bij pfeiffer net zoals je keel, moet je maar even aankijken. Ik: Maar heb t nu al ongeveer 2 weken. zei: ja toch maar even doen. Uhm oke?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 20:15

Dropsleutel schreef:
Jeetje wat rot ! Ik schrok wel even bij de eerste foto. Hopen dat het snel over is en niet meer terug komt!

welke, die aller eerste? Die is nog t minst er ook :D

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:21

_Bitje_ schreef:
Mirr89 schreef:

Ja de dokterswacht. Maar vond die vrouw die mij hielp sowieso al ongeïnteresseerd overkomen. Ik vroeg haar nog iets extras over iets waar ik last van had, en daar wilde ze niet eens antwoord op geven, omdat ik voor andere klachten kwam. Nouja zeg, dacht ik nog.. zat er nu toch, kan ik het net zo goed snel even vragen? En later over mijn opgezette klieren, deed ze ook heel nuchter over. Ja hoort misschien wel bij pfeiffer net zoals je keel, moet je maar even aankijken. Ik: Maar heb t nu al ongeveer 2 weken. zei: ja toch maar even doen. Uhm oke?

Zo jammer he... Wel heel raar dat ze geen link heeft gelegd tussen de mogelijke pfeiffer, de opgezette klieren en het voorschrijven van medicatie die vooral niet gebruikt mag worden bij Pfeiffer! Gaat Buytendijk er ook nog werk van maken?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:30

Jeetje meid, wat heftig zeg! Ziet er erg onprettig uit, en dat is nog zacht uitgedrukt! Ik hoop maar dat je medicijnen snel aanslaan! Wat een domme fout zeg, dat ze hadden kunnen weten dat je die amoxicilline waarschijnlijk niet mocht hebben.. Sterkte en heel veel beterschap, ik hoop dat de rest van 2013 meer geluk zal brengen voor je..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 20:34

Mirr89 schreef:
Zo jammer he... Wel heel raar dat ze geen link heeft gelegd tussen de mogelijke pfeiffer, de opgezette klieren en het voorschrijven van medicatie die vooral niet gebruikt mag worden bij Pfeiffer! Gaat Buytendijk er ook nog werk van maken?

Huh hoe weet je bij wie ik zit? :')

Ja ik denk dat ik een klacht ga indienen bij die vrouw. Het erge is dat dit al de 3e fout is die gemaakt is in dat ziekenhuis bij mij..
Eerst 2 operaties die misgingen, en nu dit.. Tja zo krijg je wel veel vertrouwen in je eigen ziekenhuis!