(Mijn huid is ook goed in allergisch reageren op niks.)Dikke knuf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
(Mijn huid is ook goed in allergisch reageren op niks.)
NatasjavE schreef:_Bitje_ schreef:Ik krap me op het moment helemaal kapot
Ja heb nu sterkere medicatie tegen de allergie gekregen, maar ze slaan nog niet echt aan ..
Hoe moeilijk het ookis NIET krabben. Dan komt er steeds meer histamine vrij en die histamine veroorzaakt nou juist net de jeuk.
arghh "ik-vind-dit-niet-meer-leuk" 
caboclo schreef:das gek mijn vriend heb sins afgelopen zondag ook zulk soort vlekken alleen dan op handen en voeten
tot pols en enkel hoogte jeukt schijnbaar verschrikkelijk handen en voeten flink gezwollen
vriend zegt tijden het lopen lijkt het net of je over een spijkermat loopt.?
afgelopen dinsdag huisarts geweest wist niets te bedenken andere arts er bij geroepen stond ook raar te kijken dan maar bloedprikken gelijk door bloedprikken net de uitslag maar alles bleekt in orde.??
heel vreemd en werd simpel weg gezegt als het maandag nog is wil ik het terug zien willen we verder onder zoek gaan doen
word gezegt als het te erg gaat jeuken/branden even koelen en paracetamol + ibrubrofan in nemen 6a8 op een dag
de artsen vonden het zo vreemd dat we halverwegen de uitgang terug geroepen werden om foto`s met camera en telfoons temaken??
igg succes
Barchetta schreef:Lijkt wel erg op roodvonk. Beterschap!

Mirr89 schreef:Jeeeetje heftig zeg Lotte!
Hoe gaat het nu ondertussen?
Sterkte!
Mirr89 schreef:Nou dat dacht ik ook... Nu je zo'n heftige reactie hebt gehad weet je inderdaad (bijna) zeker dat je het hebt. Heb zelf altijd heel erg last gehad van zonne-allergie en had daar een duurdere after sun voor, weet zo het merk niet, maar hielp altijd goed. En mentholpoeder, die is er ook in gel-vorm.
Heeft de dokterswacht trouwens de fout gemaakt of?
Nou maar goed uitzieken & hopelijk is je jeuk snel weg!
_Bitje_ schreef:Mirr89 schreef:Nou dat dacht ik ook... Nu je zo'n heftige reactie hebt gehad weet je inderdaad (bijna) zeker dat je het hebt. Heb zelf altijd heel erg last gehad van zonne-allergie en had daar een duurdere after sun voor, weet zo het merk niet, maar hielp altijd goed. En mentholpoeder, die is er ook in gel-vorm.
Heeft de dokterswacht trouwens de fout gemaakt of?
Nou maar goed uitzieken & hopelijk is je jeuk snel weg!
Ja de dokterswacht. Maar vond die vrouw die mij hielp sowieso al ongeïnteresseerd overkomen. Ik vroeg haar nog iets extras over iets waar ik last van had, en daar wilde ze niet eens antwoord op geven, omdat ik voor andere klachten kwam. Nouja zeg, dacht ik nog.. zat er nu toch, kan ik het net zo goed snel even vragen? En later over mijn opgezette klieren, deed ze ook heel nuchter over. Ja hoort misschien wel bij pfeiffer net zoals je keel, moet je maar even aankijken. Ik: Maar heb t nu al ongeveer 2 weken. zei: ja toch maar even doen. Uhm oke?
Mirr89 schreef:Zo jammer he... Wel heel raar dat ze geen link heeft gelegd tussen de mogelijke pfeiffer, de opgezette klieren en het voorschrijven van medicatie die vooral niet gebruikt mag worden bij Pfeiffer! Gaat Buytendijk er ook nog werk van maken?