Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet zo charmant zicht.
Varekaj schreef:Je beugel heeft jou en je ziekteverzekering een pak geld gekost, waarom zou je dat weggooien door je kiezen te laten zitten? Bedenk maar even wat je met dat geld nog allemaal kan doen én met een beugel moet je ook weer vaker naar de tandarts voor controle en aanspannen. Dus hup, weg met die kiezen.
ik zou ook niet teveel praten als je mond verdoofd is. Iedereen hier vond het hilarisch dat ik daarvan ging kwijlen maar het zelf niet merkte omdat het gevoel nog niet terug wasNiet zo charmant zicht.
Ik heb dafalgan gehad als pijnstiller dacht ik, gewoon in pilvorm. Hielp prima.

dus ik ga nog even moed verzamelen......
Evelyne79 schreef:er is nog nooit iemand dood gegaan aan een operatie verstandkiezen verwijderen hoor
) Ergste vond ik het geluid als ze de kies breken. Mijne lagen namelijk beide plat. Klinkt alsof ze je hele gebit eruitdrukken. Medicijnen mee en dat was beide goed te doen.
t gaat wel mee vallen vooral lekker gaan praten proberen te eten etc hoe soepeler je het houdt hoe beter.. T bloedt is ff vies en als je te hard lacht is ff een rot gevoel maar echt het is te doen
dat word vast wat pijnlijker dan een gewone verstandskies trekken.
Heb geen angst voor de tandarts gelukkig alhoewel ik nooit wil, als ik eenmaal lig gaat het prima.