F_Orumster schreef:Waar het goed voor is, is voor het afkicken van suikers. Je raakt écht je zoete voorkeur rap kwijt, zelfs rijst en noten ervaar je als zoet. Ik heb overigens nooit zo streng als voorgeschreven gedaan, ik heb kh uit groenten en fruit genegeerd want een dieet die dat afkeurt is niet wijs.
Daarom kun je wel je eigen weg erin volgen.
Ik vind WW een hongerdieet. Tweemaal met succes, maar tweemaal dapper honger negeren.
Afkicken van suiker kan ook op een andere manier.
Ik heb nog nooit koolhydraten laten staan maar je moet mij echt geen koek geven want dat is zo zoet dat ik bijna over m'n nek ga.
Maar als je het dieet niet goed wijs vind omdat je geen groente en fruit mag, waarom vertrouw je dan wel in de rest van het dieet?
Als je Atkins even snel googled dan staat er dan je door koolhydraat arm te eten je lichaam dwingt om op vet te gaan branden want natuurlijk onzin is.
Ik zeg niet dat het niet effectief is om van een suiker verslaving af te komen, ik zeg wel dat het niet de juiste manier is om er van af te komen.
Terwijl als iemand zegt "Anders begin je met roken als je zin hebt om te snoepen, dat neemt de eetlust een deel weg" dan weet wel iedereen dat het slecht is.
Ik heb het dieet op mijn vegetarisch zijn aangepast en dat werkte top.
Ik zeg dan tegen mijzelf '' zonde van al het gesport van afgelopen week'' En meestal is de behoefte aan zoiets dan meteen verdwene