Ik was vuurwerkslachtoffer, pas op met vuurwerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xChou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 02:33

franka75 schreef:
Nee kan ik me voorstellen , dit jaar wel dopjes bij me vanmiddag ook maar nog helemaal niet hoeven gebruiken, wel gister weer de politie heli voor het eerst. Normaal loop ik alle dagen van verkoop met doppies

Ik woon nog in een klein dorp maar hier is het al niet normaal meer, als je 10 minuten even niets hoort is het veel. Ik hou er niet zo van, die knallers, maar het siervuurwerk vind ik dan wel weer mooi. Ik blijf erbij dat ik het puur geldverspilling vind. Laat mij oudjaarsdag maar lekker oliebollen bakken.

trustHim

Re: Ik was vuurwerkslachtoffer, pas op met vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 11:24

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 11:26

Lekker joh, dat vuurwerk. Klag net lekker te slapen {:)-:
Kmoet dadelijk ook nog ff op de fiets naar de stad, zal ook wel leuk worden -O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 20:53

Ik moet bekennen ik heb gisteren ook vuurwerk naar andere mensen gegooid :o

knalerwten. :))

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 02:53

Allemaal een gelukkig en hopelijk onbeschadigd 2013 , hier had ik overburen jonge gasten die echt erg irritant waren , aan de overkant veel drinken en met vuurwerk , waarschijnlijk ilegaal bezig, zegt de politie , hoe weet u dat het ilegaal is dat horen wij niet eens of het ilegaal is, Natuurlijk ging er op dat moment niets af. Toen ze allemaal wegwaren 0,35 zijn wij nog even gaan afsteken , ik kreeg nog 50 procent korting op een paar potjes vlak voor sluitingstijd , tja dat doe je dan wel. en ze waren erg mooi. Verder was het gister echt een enorme pleurisherrie, niet normaal . De kat woonde gister in de douche dus handdoekje erbij lekker dik opgevouwen en af en toe knuffelen en poes was redelijk tevreden. Maar ze sidderde wel regelmatig als ik haar vasthad echt een bibberlijfje. Andere kat liet zich niet echt van de wijs brengen maar naarmate de avond met mijn lawaaierige buren volgde werd ze toch minder blij. Heb ze schandelijk verwend