Wat heb jij veel meegemaakt zeg!
Ik vind je ongelofelijk sterk, dat je ondanks alles toch doorgaat
en je op het positieve probeert te richten!
Wat ik wel zie, door de nare gebeurtenissen in je jeugd al
heb je een slecht zelfbeeld gekregen. Dat is niet verandert en daardoor heb je meer problemen
gekregen ook door de andere dingen natuurlijk. Je moet weten dat iedereen hier op aarde
evenveel waard is, ook jij. Aantrekkelijkheid gaat niet om de buitenkant, maar om de binnenkant.
Ik snap dat jij huilen als zwakte ziet door de pesterijen, trouwens andere mensen vinden dat soms ook nog wel. Maar het toegeven van je emoties is juist hartstikke sterk, door jou verleden heb je geleerd dat dat zwak is. Ik wou wel voor je dat het anders gelopen was, dat je had geleerd in jezelf te geloven, dat je goed bent zoals je bent en dat iemand je had geholpen om in je eigen kracht te staan. Als je positief denkt, in jezelf gelooft en in je kracht staat trek je ook eerder mensen aan die bij jou passen. Je moet alleen wel durven om voor je hart uit te spreken en je intuitie te volgen, daar is moed voor nodig. Jij moet weer geholpen worden om dicht bij jezelf te staan. Ik weet niet wat het beste is, maar ik denk dat een psycholoog je heel goed kan helpen. Sterkte met alles! Heb echt respect voor je!