Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(niet te vroeg juichen misschien zitten ze vol en moet ik nog langer wachten , dan knallen ze maar een kogel door mijn kop veel langer wachten heb ik geen zin in) Miss_Blimm schreef:Goed opletten ook met wat je eet. Inderdaad effe langs de huisarts. Just in case, misschien heeft die iets wat helpt.
, hij heeft me die pantoprazol gegeven wat een top spul
. Heb geen buikpijn of andere rare dingen , maar kan nog steeds niet heel veel warm eten vooral voor ik buikpijn heb... Ik vermijd Kool , Kool(
)zuur en pittig op dit moment , helaas ook droge worst daar reageer ik heftig op heb ik gemerkt.
Dan zorgt bijna àlles wat ik eet voor oprispingen. Terwijl ik in goede periodes hele repen chocolade eet (normaal gezien ook echt niet goed) zonder (veel) last. Regelmatig eten in kleinere porties wordt inderdaad ook aangeraden. Drank met prik is voor mij eigenlijk altijd een no go, dat probeer ik zoveel mogelijk te mijden.
. Warm eten krijg ik er nog amper in en probeer steeds wat meer te eten zodat het misschien wat uitrekt daar binnen , wel werdt ik weer wakker met buikpijn vanochtend en ben wat verstopt nu. Moet weer op gang komen