Enkel voor de jong volwassen vrouwen onder ons !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:25

Ooit zelf 1x in de stress gezeten. Heb toen via internet zo'n test besteld.
Werd heel discreet verzonden. Gelukkig was er niks aan de hand. Maar was echt blij dat ik de stad niet in moest.

Shirley

Re: Enkel voor de jong volwassen vrouwen onder ons !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:30

De verkoopsters van de drogist maken echt geen foto van je voor in het volgende reclamekrantje, hoor, die zal het echt een worst wezen of je nu komt voor luizenshampoo of laxeermiddelen of een zwangerschapstestje ...:D

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:37

Er zijn wel ergere dingen als een zwangerschaptest,anders gewoon een dorp verder gaan,internet etc etc.
Of je helemaal inpakken met mutsen en sjaals,niemand die nu daarvan vreemd opkijkt :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:41

Ook al komt hij niet in je klaar dan nog kun je zwanger worden van het voorvocht, dus altijd veilig doen als je niet zwanger wilt worden! De pil en/of een condoom!

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 13:49

Ik ben met volle moed opgestaan, men kleren aangedaan en sneeuwbroek en sneeuwjas, met 10km/uur benk uit mijn straat gereden met men brommer, en dan 100m verder wask neig aant slippen :s heb me dan maar omgekeerd want vond het niet veilig om nog zo ver met de brommer te gaan in dit weer, mja daarmee is men probleem nog niet opgelost..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:53

Iemand vragen om met de auto mee te gaan of de bus pakken of lopend gaan? Ik zou niet nog een dag in onzekerheid willen zitten als ik in jouw situatie zou zitten.

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 13:58

De bus is geen optie want dan is een heel eind stappen, ( wonen op den boeren buiten ) en momenteel zit iedereen op school of aant werk die ik in de buurt ken :s

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:00

Dan de fiets pakken? Of even wachten tot er straks iemand thuis is die mee kan.

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 14:02

En in het slechtste geval kan ik er morgenmiddag zeker om, want heb maar een halve dag school en dan neem ik de bus naar het dorp waar men ouders werken en daar kan ik op wandelafstand naar een winkel gaan, maar dat zijn dan wel nog aantal uren eer ik de waarheid onder ogen kan zien..

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:03

Stuur je vriend op pad.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:04

ok, volgende vragen

- heb je nooit een pil te laat ingenomen?
- heb je gemenstrueerd nadat je de laatste keer sex hebt gehad?
- heb je nu echt duidelijke afspraken gemaakt met je vriend? wat betreft het in jou klaarkomen?

in voorvocht zit btw ook zaad, hoewel de hele lading in 1 keer toch wat meer kans zou hebben :)

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 14:05

dat kan ik hem wel vragen maar of hij in dit weer 40 min naar mij wil rijden is weer iets anders :s

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:08

Online bestellen via een drogisterij? Hoef je niet op pad. En anders de fiets pakken, zolang je rustig fietst moet dat geen probleem zijn toch?

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 14:08

minikatje schreef:
ok, volgende vragen

- heb je nooit een pil te laat ingenomen?
- heb je gemenstrueerd nadat je de laatste keer sex hebt gehad?
- heb je nu echt duidelijke afspraken gemaakt met je vriend? wat betreft het in jou klaarkomen?

in voorvocht zit btw ook zaad, hoewel de hele lading in 1 keer toch wat meer kans zou hebben :)

- ik heb wel al eens men pil 1 max 2 dagen te laat genomen maar dan hebk er ook wel altijd op gelet om dan zeker geen seks te hebben omdat ik het dan zeker niet betrouw
- nu na de laatste keer niet meer , maar toen was hij ook niet in mij klaargekomen, maarja dan zitten we weer met dat verhaal van zijn voorvocht
- We hadden duidelijke afspraken gemaakt, maar 3 keer is hij wel in me klaargekomen toen ik correct men pil had ingenomen

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:09

Voor iemand die zo in de stress zou zitten doe je erg weinig moeite om het te achterhalen vind ik zelf.. heb net 8 km op de scooter afgelegd, beetje rustiger de bocht door, maar je gaat mij niet vertellen dat je niet eens een winkel kan bereiken. Morgen gaat het pas echt sneeuwen, dus ik zou desnoods gaan wandelen..

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:11

en je weet zeker dat je geen winterdepressies hebt?
door de kou draait mijn blaas ook overuren.
je zit gewoon normaal in je menstruatieritme, of ben je over tijd?
van stress kan je menstruatie ook uitgesteld worden.

als je gewoon correct de pil slikt, dan zou dat beetje voorovcht niet zoveel moeten uitmaken.
mocht je echt zoveel stressen dan zou ik toch condooms erbij gebruiken om dubbel safe te zijn.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:12

Gewoon even een testje doen en als je correct aan de pil bent dan zou dat genoeg moeten zijn om je te beschermen tegen zwangerschappen. Hij kan dan gewoon in jou klaarkomen.

Enige is dat als je ook condooms gebruikt dat je dan ook beschermt bent tegen geslachtsziekten. Je kunt er ook voor kiezen om allebei een test te doen tegen geslachtsziekten zodat je zeker weet dat je die niet hebt. Dan kun je er voor kiezen om het condoom voortaan weg te laten (mits jullie natuurlijk allebei monogaam zijn).

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:13

De enigste manier om er snel achter te komen is een test doen, zoals iedereen al in dit topic zegt.
Er zijn heel veel manieren om daaraan te komen, maar je hebt alleen maar excuses....

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:39

Bestel zo'n test online, hoef je de deur niet uit, je vriend niet lastig te vallen en je wordt niet herkend. Makkelijk zat, tenzij je het gewoon niet wil.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:11

Lien01 schreef:
- We hadden duidelijke afspraken gemaakt, maar 3 keer is hij wel in me klaargekomen toen ik correct men pil had ingenomen

Even over dit : Ieder zn eigen keus.
Maar afspraken over klaarkomen in een relatie? En je er dan niet aan houden..
Sorry hoor :=

Meid je moet echt beter op je pilgebruik gaan letten! Zeker als je seks hebt en geen kinderen wilt nu!
Ook bij 1 dag te laat innemen kan het mis gaan... Sperma blijft een langere tijd leven in het lijf, dus je hoeft niet direct bevrucht te worden, dit kan ook uren later nog gebeuren.

Ik zou dit wel aan je vriend vertellen..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:12

En als je toch om die test gaat, neem een doosje condooms mee :)*

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:13

Shirley schreef:
En als je toch om die test gaat, neem een doosje condooms mee :)*

Goed idee! :j

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 15:35

Ik ben er om een geweest men een vriendin van me, heb de test gedaan en die was negatief !!! :) Egt een pak van men hart !!

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 15:37

Jolliegirl schreef:
Lien01 schreef:

Even over dit : Ieder zn eigen keus.
Maar afspraken over klaarkomen in een relatie? En je er dan niet aan houden..
Sorry hoor :=

Meid je moet echt beter op je pilgebruik gaan letten! Zeker als je seks hebt en geen kinderen wilt nu!
Ook bij 1 dag te laat innemen kan het mis gaan... Sperma blijft een langere tijd leven in het lijf, dus je hoeft niet direct bevrucht te worden, dit kan ook uren later nog gebeuren.

Ik zou dit wel aan je vriend vertellen..

Die keren was het wel omdat we beiden het wouden, en omdat er extra op de pil was gelet, maar sindsdien hebben we dat niet meer gedaan en zal nu ook nimeer gebeuren nu ik gerustgesteld ben ! Wil dit egt niet nog een keer meemaken! ;)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:46

Ga je nu overleggen voor andere optie's bv een spiraal,staafje oid?
Extra op de pil letten en dan mag hij wil in jou klaar komen en anders niet.... werkt niet echt ontspannend en zal je zeker nog een keer doen laten schrikken.