Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XoNo schreef:Ik rook menthol en zou graag iets willen wat daarbij in de buurt komt. Hebben jullie tips?
Ik zie dat in die starterkits 2 van die e-sigaretten zitten, waarom is dat?
Vonnie84 schreef:XoNo: Dit is een beginnersgids over elektrisch roken. Daar staat alles uitgelegd!
http://www.kcer.nl/images/ergb1.pdf
Mocht hij het zo niet doen, via deze link kom je er: http://www.kcer.org/
Mijn boodschappenlijstje:
* Ego-C Twist batterij 650 mah € 20,95 (is een batterij. Deze kun je instellen op sterkte)
* Ego-C upgrade batterij 1000 mah € 19,95 (is een gewone batterij. Je hebt ook nog met 650 mah. Die is goedkoper en volgens mij ook kleiner. Maar daar doe je minder lang mee)
* 5 x G5 510 clearomizer € 9,95 (is de voorkant. De filter zeg maar. Hier doe je de liquid in. Zijn er 5)
* USB lader 1 € 5,95 TYPE: EGO-T/C MET KABEL (Oplader. Is met USB aansluiting)
* AC-USB adapter € 5,95 (tussenstuk om de adapter in het stopcontact te kunnen doen.)
* Liquid (de vloeistof met het smaakje. Kun je zelf kiezen. Kost rondom de 6,50 euro voor 30 ml. Of b.v. die Vape 2,50 euro voor 10 ml.)
* Ego case lang € 9,95 (Is een opbergtasje om hem in te doen. Hoef je niet te kopen. Ik persoonlijk vond dat wel fijn, aangezien mijn jaszakken vol met zand en hooi zitten)
_Nelleke_ schreef:Ik gebruik helemaal geen injectienaald. Het tankje van de e-roll heeft best wel een flink gat waar het tuutje van de DK-liquids gewoon in past.
Ben tot nu toe best tevreden. Heb vrijdag 4 gewone sigaretten gerookt, gister 1. Vandaag nog niks. Zat gister op stal en toen was m'n tankje leeg dus toen heb ik even een sigaretje gebietst van iemand. Vind de tabakssmaak wel echt heel smerig, maar heb er nu pepermunt in (smaakt naar wilhelminapepermunt) en die vind ik goed te doen. Niet zo muffig als een mentholsigaret en niet zo scherp als een clicker.
XoNo schreef:Goh, ik krijg er wel steeds meer vertrouwen inHoeveel rookte jullie voorheen en hoelang doen jullie nu met een tankje? Ben benieuwd hoeveel geld iets dergelijks uitspaart.
Gezien het feit je onderdelen ook los kunt kopen, hoevaak is dat nodig? Hoeveel kosten ben je daar ongeveer aan kwijt?
Is het voor degene die hier nu e-roken echt een vervanger van de gewone sigaret?
Lisette03 schreef:en de vivi nova die je er nog bij hebt, is dat een aanrader of zijn die g5 510 clearomizer net zo goed?
thanks voor de uitgebreide antwoorden trouwens
_Nelleke_ schreef:Wat me gelijk opvalt aan de e-sig is dat ik veeeeeel meer lucht heb.
XoNo schreef:Ik begin het steeds meer te snappen. Jij hebt de boel losgekocht omdat je een andere batterij wilde dan die in de starterkit en een ander mondstuk (clearomizer).Ik noem het ff op, dan begrijp ik het zelf beter haha. Mag ik vragen waarom jij niet 2 1000mah batterijen gekozen hebt? Uiteindelijk kom je met jouw boodschappenlijst op ongeveer hetzelfde uit als een starterskit alleen heb je dan andere clearomizers. Waarom wilde jij de G5 510 clearomizers ipv degene in het startpakket? Is het gebruik hier anders van?
Mis ik trouwens niet de atomizers in je boodschappenpakket? Of is dat hetzelfde als een clearomizer?
XoNo schreef:Nelleke, hoe bevalt jou het e-roken nu?Mag ik vragen waar jij je e-sigaret besteld hebt?