.Nu heb ik gewoon nepnagels op.Ik ben nog van plan om acrylnagels te doen zodra dit mag.Nepnagels helpt tot die tijd wel.Ik bijt veeel minder, en kom er niet doorheen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.Nu heb ik gewoon nepnagels op.Ik ben nog van plan om acrylnagels te doen zodra dit mag.
. Mijn nagels zijn nu best gevoelig en daarnaast worden ze er dus niet mooier op. Moet dit patroon toch maar zien te doorbreken, straks mijn nagels maar weer eens lakken
) 
En dat groeit blijkbaar niet meer aan?
?????
Dat wordt mijn voornemen voor 2014!
Het ziet er niet uit en ik vind het ook echt niet leuk maar doe het al zolang ik me kan herinneren. Als ik nagellak op heb bijt ik niet, totdat er een 'gat' in zit of het niet netjes is, dan bijt ik ook gewoon de nagellak er af. Echt hopeloos ben ik
Alles al geprobeert. Vies spul op de nagels en zelfs al dat als ik beet, iemand in mijn omgeving me mocht slaan
LadyMadonna schreef:Ik heb mbv gelpolish al een klant van het nagelbijten af geholpen, maar hier ben je helaas nog te jong voor. Maar misschien over twee jaar? (Als het niet gelukt is)
Dus dat valt nog mee.
Sizzle schreef:wat een idiote indruk het maakt als je er netjes uitziet en dan van neurotisch aandoende kluifjes hebt.
.