afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:26

Suelza schreef:
Daarnaast doet TS er wellicht goed aan de moddies te verzoeken het topic te verwijderen in verband met een mogelijk onderzoek. Ik denk persoonlijk dat het niet in haar voordeel zal werken dat alles open en bloot op internet is gezet. Ik begrijp dat ze haar verhaal kwijt wilt, maar ik vraag mij af of het op deze wijze verstandig is.

Geheel mee eens :o

Lotus83

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:27

Naam van de persoon staat er niet meer op....
en maar goed dat ze dit topic wel geopend heeft, ik wist meteen om wie het ging, en dat terwijl ik in een heeeeel andere hoek woon

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 22:42

Bedankt :)
Waarom dit topic verwijderen?
Hierdoor begin ik wel wat meer zelfvertrouwen te krijgen om naar de politi tegaan..
En tips helpen andere met zulk gevallen ook

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:45

michelle933 schreef:
Hierdoor begin ik wel wat meer zelfvertrouwen te krijgen om naar de politi tegaan..

Omdat je veel details in je OP vertelt, die misschien ooit door de advocaat van de verdachte worden gevonden en gelezen en hij deze details dan kan gebruiken om jou in een negatief dagbeeld te stellen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 09:32

Electra63 schreef:
michelle933 schreef:

Omdat je veel details in je OP vertelt, die misschien ooit door de advocaat van de verdachte worden gevonden en gelezen en hij deze details dan kan gebruiken om jou in een negatief dagbeeld te stellen.

Ohh nou zo ver is het nog niet.. Tegen die tijd.. Verwijder ik het zelf wel :)

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:47

Ook ik heb je hele verhaal gelezen!
Moet zeggen dat ik het super knap van je vindt dat je nu toch naar de zedenpolitie gaat!! :(:)
Die mensen van de zedenpolitie zullen zeker naar je verhaal luisteren, daar zijn ze voor! Je verdoet zeker hun tijd niet!!

Heel veel sterkte en succes donderdag! :(:)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:54

Ik vind het heel goed dat je de stap hebt gezet om naar de politie te gaan. Ik hoop dat ze je goed kunnen helpen en dat je het dan wat beter kan verwerken.

Heel veel sterke!.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:59

TS, denk inderdaad goed na over het laten verwijderen van dit topic (als de Mods dat willen) want je kan je topic niet zelf verwijderen tegen die tijd.

In ieder geval heel veel sterkte bij de zedenpolitie, goed van je dat je een afspraak gemaakt hebt.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:00

Verander de openingspost dan.. Want wat ik daar lees... (Nee blijft nee, het is niet jouw schuld...) maar je laat je wel ompraten/pushen. Het is dan nog niet goed, maar je geeft je zelf over aan hem. Mocht hij/zijn advocaat of wie dan ook het lezen, kunnen zij het er op gooien dat jij niet duidelijk was. "Hard to get"-spelen dat geblaat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:01

michelle933 schreef:
Ohh nou zo ver is het nog niet.. Tegen die tijd.. Verwijder ik het zelf wel :)

Dan staat het nog steeds in de google cache..
Veel sterkte! Ik heb zelf ook ervaring met de zedenpolitie, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ze waren wel erg geduldig en er was altijd een vrouw bij aanwezig voor het gerust stellen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:02

Serendip90 schreef:
Verander de openingspost dan.. Want wat ik daar lees... (Nee blijft nee, het is niet jouw schuld...) maar je laat je wel ompraten/pushen. Het is dan nog niet goed, maar je geeft je zelf over aan hem. Mocht hij/zijn advocaat of wie dan ook het lezen, kunnen zij het er op gooien dat jij niet duidelijk was. "Hard to get"-spelen dat geblaat.

Slim, voordat ze vragen stellen over die 25 x nee en waarom je niet uit de auto gestapt bent.
Lieve ts, heel veel sterkte!
Dapper dat je naar de politie gaat!

adesso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:12

jezus wat een verhaal!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:26

Heftig TS.. Heel veel succes bij de politie.. Ik ben bennieuwd hoe jouw verhaal afloopt..

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:43

Petje af dat je alsnog naar de politie gaat. Zorg ook dat je daarnaast hulp gaat zoeken om het af te kunnen sluiten. Het kan je een heel leven met angst en verdriet schelen... echt waar! Succes!!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:19

Je kan je op ook niet zelf aanpassen meer Alleen binnen 30 min meen ik..
Ik zie hier verschillende tips voorbij komen om te verwijderen en ik weet van 2 dat dat geen burgers zijn maar agenten .. Misschien dat je nu toch wat met de tip doet om een moderator te vragen het topic te verwijderen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:30

Lindy1982 schreef:
Je kan je op ook niet zelf aanpassen meer Alleen binnen 30 min meen ik..
Ik zie hier verschillende tips voorbij komen om te verwijderen en ik weet van 2 dat dat geen burgers zijn maar agenten .. Misschien dat je nu toch wat met de tip doet om een moderator te vragen het topic te verwijderen

Agenten? De bokkers hier uit het topic bedoel je?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:31

Reacties van agente.. ze hebben niet vermeld dat ze dat zijn maar ik weet dat ze daar werken ik ga hun bokt naam ook niet noemen vind ik niet nodig... het advies wordt natuurlijk niet zomaar gegeven
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 20-11-12 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:33

Het is natuurlijk sowieso niet slim om dit open en bloot op het internet te gooien.. In het algemeen niet.. Vooral niet als je nog aangifte moet doen en er nog een eventuele zaak van kan komen. Bokt staat enorm hoog in Google ranking dus makkelijk terug te vinden..
( overgens vind ik het sowieso niet iets om dit het internet op te gooien . Ik snap dat steun fijn is maar dit blijft levenslang op het internet zwerven )

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 11:36

Lindy1982 schreef:
Het is natuurlijk sowieso niet slim om dit open en bloot op het internet te gooien.. In het algemeen niet.. Vooral niet als je nog aangifte moet doen en er nog een eventuele zaak van kan komen. Bokt staat enorm hoog in Google ranking dus makkelijk terug te vinden..
( overgens vind ik het sowieso niet iets om dit het internet op te gooien . Ik snap dat steun fijn is maar dit blijft levenslang op het internet zwerven )

Nou dat bepaal ik zelf wel..
En ik weet nog helemaal niet zeker of ik aangifte wil en gaat doen! Eerst maar ff het gesprek aan gaan -_- als ik dit topic niete had geopend had k nooit deze informatie's gekregen van hoe het te werk gaat etc

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:38

Je moet doen wat je er mee wilt.. succes verder.. het is alleen een advies.. Die neem je ten harte of niet !!!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:40

michelle933 schreef:
Lindy1982 schreef:

Nou dat bepaal ik zelf wel..
En ik weet nog helemaal niet zeker of ik aangifte wil en gaat doen! Eerst maar ff het gesprek aan gaan -_- als ik dit topic niete had geopend had k nooit deze informatie's gekregen van hoe het te werk gaat etc

Prima dat je dat lekker zelf bepaald !! Ik weet dat dit niet de reactie is die je wilt lezen..
Maar internet is een gevaarlijk iets bij verkeerd gebruik.. ( heb je zelf kunnen ervaren )
Daarbij google is je beste vriend.. Daar had je ook kunnen vinden hoe het in zijn werk gaat. En als je het eng vind en meer info wilt kan je het ook het politiebureau even bellen die staan je gewoon vriendelijk te woord.. Daar heb je bokt niet voor nodig voor de info die hier staat!!
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 20-11-12 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:41

Sorry, maar ik ga volledig met Lindy mee.

Leuk dat je nu weet hoe het werkt, maar het komt er uiteindelijk op neer dat iedereen die je een beetje kent, dingen zo van je kan nazoeken. Zijn naam is zelfs genoemd geweest in dit topic... Internet moet je niet gebruiken als "steunmiddel". (Ok, of je moet iets hebben waar andere niet in betrokken zijn, zoals je breekt je been en je verveelt je in het ziekenhuis... die dingen). Jij weet niet wie dit allemaal lezen, wat ze ermee doen etc.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:44

Ik heb je verhaal gelezen, en vind het knap dat je dit zo opelijk kan vertellen op een forum :(:)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 11:46

Nahja best joh!
Gelukkig denke er vele anders over..
Ik heb nergns info staan ovr die gene

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:50

pffff... ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelde die dag... veel succes donderdag!