lifaya schreef:Ik heb ook een tijd fanatiek wezen sporten en bewust gaan eten, kwam toen op 68 kilo uit. Toen verrekte ik mijn kruisband, kon ik niet meer hardlopen en eigenlijk zijn mijn knieën sindsdien gewoon wat zwak... dus hardlopen durf ik niet meergezond eten probeer ik wel, of iig bewust
helaas ben ik sinds mijn terugkomst in NL weer aangekomen (woog 70 toen ik vanuit Amerika vertrok). dus dat was wel even een klap in het gezicht
Maar ben alsnog onwijs nieuwsgierig naar een foto, ik vind het in elk geval heel knap van je, je hebt doorzettingsvermogen als het je lukt zo actief af te vallen!
Las dat je naar amerika bent geweest...vind jij de verleidingen met eten, en dan met name ongezond ook niet veel groter in de US? Ik ben er nu 2 maanden maar dat valt me dus echt op dat je over een drive-in voor hebt, donuts, wafels, BK, MC, Wendy's blabla..En die supermarkten overvol ongezonde oliebol. Ik heb hier veel meer moeite met gezond eten

gezond eten probeer ik wel, of iig bewust
helaas ben ik sinds mijn terugkomst in NL weer aangekomen (woog 70 toen ik vanuit Amerika vertrok). dus dat was wel even een klap in het gezicht
Puur vanwege depressie, niet lekker in vel zitten etc. Ik heb hier geen baan, vrijwel geen dagbesteding en geen ritme... dan zakt de moed gewoon in je schoenen. En al helemaal als je ouders hebt die letterlijk elke dag even willen duidelijk maken hoe dik je wel niet bent... voor de duidelijkheid, dit ben ik 2 weken gelden:
Je bent gewoon even meer dan jezelf afgevallen zeg maar
Daar ben ik toen ook mee gestopt.
) 
en nu volhouden he!