EINDELIJK op mijn streefgewicht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

estherpitout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:12

lifaya schreef:
Ik heb ook een tijd fanatiek wezen sporten en bewust gaan eten, kwam toen op 68 kilo uit. Toen verrekte ik mijn kruisband, kon ik niet meer hardlopen en eigenlijk zijn mijn knieën sindsdien gewoon wat zwak... dus hardlopen durf ik niet meer :n gezond eten probeer ik wel, of iig bewust :)) helaas ben ik sinds mijn terugkomst in NL weer aangekomen (woog 70 toen ik vanuit Amerika vertrok). dus dat was wel even een klap in het gezicht

Maar ben alsnog onwijs nieuwsgierig naar een foto, ik vind het in elk geval heel knap van je, je hebt doorzettingsvermogen als het je lukt zo actief af te vallen!

Las dat je naar amerika bent geweest...vind jij de verleidingen met eten, en dan met name ongezond ook niet veel groter in de US? Ik ben er nu 2 maanden maar dat valt me dus echt op dat je over een drive-in voor hebt, donuts, wafels, BK, MC, Wendy's blabla..En die supermarkten overvol ongezonde oliebol. Ik heb hier veel meer moeite met gezond eten

estherpitout

Re: EINDELIJK op mijn streefgewicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:12

Oh vergeet helemaal TS te vertellen hoe ONWIJS knap ik het vind. Echt enorme respect meid!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:16

estherpitout schreef:
lifaya schreef:
Ik heb ook een tijd fanatiek wezen sporten en bewust gaan eten, kwam toen op 68 kilo uit. Toen verrekte ik mijn kruisband, kon ik niet meer hardlopen en eigenlijk zijn mijn knieën sindsdien gewoon wat zwak... dus hardlopen durf ik niet meer :n gezond eten probeer ik wel, of iig bewust :)) helaas ben ik sinds mijn terugkomst in NL weer aangekomen (woog 70 toen ik vanuit Amerika vertrok). dus dat was wel even een klap in het gezicht

Maar ben alsnog onwijs nieuwsgierig naar een foto, ik vind het in elk geval heel knap van je, je hebt doorzettingsvermogen als het je lukt zo actief af te vallen!

Las dat je naar amerika bent geweest...vind jij de verleidingen met eten, en dan met name ongezond ook niet veel groter in de US? Ik ben er nu 2 maanden maar dat valt me dus echt op dat je over een drive-in voor hebt, donuts, wafels, BK, MC, Wendy's blabla..En die supermarkten overvol ongezonde oliebol. Ik heb hier veel meer moeite met gezond eten

Ik ben juist in Amerika niet aangekomen. Heb wel alles gegeten en uitgeprobeerd, maar was ook de hele dag bezig met stallen mesten, paarden binnen buiten zetten, voeren etc. Dus was zelfs 2 kilo afgevallen ondanks de ongezonde manier van eten. Juist sinds ik weer in NL ben, ben ik 8 kilo aangekomen -O- Puur vanwege depressie, niet lekker in vel zitten etc. Ik heb hier geen baan, vrijwel geen dagbesteding en geen ritme... dan zakt de moed gewoon in je schoenen. En al helemaal als je ouders hebt die letterlijk elke dag even willen duidelijk maken hoe dik je wel niet bent... voor de duidelijkheid, dit ben ik 2 weken gelden: http://i268.photobucket.com/albums/jj19 ... G_2717.jpg
en dan heb ik nog een gigantisch dik vest aan met een vest eronder :+

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:19

Wow van 155 naar 64,1 kilo! Wat super knap van je!! *\o/*

lucyknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:22

Super knap! (Super foto ook!)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:23

Wat ontzettend knap :oo Je bent gewoon even meer dan jezelf afgevallen zeg maar *\o/*

Ik weet hoe irritant zo'n weegschaal kan zijn. Ik woog op m'n zwaarst 100 kilo en ik ben jaren in de weer geweest om het eraf te krijgen. Ik weet nog dat er een dag was dat ik een kwartier op de weegschaal heb gestaan om te kijken of ik in dat kwartiertje af zou vallen :') Daar ben ik toen ook mee gestopt.

Ik ben inmiddels al een paar jaar vrij stabiel met m'n gezonde gewichtje en met het jaar wordt het makkelijker :j

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:24

Diep, diep respect !!! _/-\o_

(ik hoef er maar 10 kwijt te raken en vind dat al een onneembare hindernis :oo - pfffff 8)7 )

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:25

Waaaaaaaauw! Wat een prestatie! Echt super knap. :D
En ik ben wel benieuwd naar foto's maar ik zag dat die er aan zouden komen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:28

Wauww super goed van je,
Ik ben ook goed opweg maar nog lang niet waar jij bent. Echt super knap daar mag echt opgedronken worden.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:28

Super goed, echt top! :) en nu volhouden he! :D
Trouwens bij mij was het afvallen ook pas echt gaan lukken toen ik de weegschaal de deur uit gooide. misschien een tip voor mensen die bezig zijn met afvallen. :)
Laatst bijgewerkt door Samiyah op 17-11-12 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:30

Respect!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:31

Wauw meid, super goed gedaan! Heeeel veel respect voor jou, hier mag je terecht apetrots op zijn, je bent gewoon een HELE volwassen man van bovengemiddelde grootte kwijt geraakt!! _/-\o_ *\o/* *\o/* _/-\o_

zoedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:31

Wat ontzettend knap! Ik ben zelf 13 kg afgevallen met veel moeite, echt diep respect voor je doorzettingsvermogen! Wat zul je je ontzettend happy en fit voelen :)

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:36

Jeetje wat knap van je!
ik denk dat jij je hele manier van even hebt moeten om gooien!
Vergt ontzettend veel discipline lijkt me!

Ik stoor mezelf er al aan dat ik nu 4 kilo meer weeg als 2 jaar terug, het lukt me maar niet om ze er af te krijgen (op mijn manier) de chips en chocola zijn te verleidelijk..
En jij krijgt er bijna 100 kilo af in 2 1/2 jaar! respect hoor!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:38

wauw TS. wat goed van je. ik kan me helemaal voorstellen dat het je weer begint te kriebelen om te rijden.
Nu kom je er pas achter wat je al die tijd gemist hebt.
volgensmij is het daarom ook zo moeilijk om je eigen "voor" foto's te zien.

veel plezier met je nieuwe "ik" :D

__PSM__

Wauw wat een afvalboost geeft mij dit :) Ik zit inmiddels op 9 kilo, en wil er ongeveer 15 kilo vanaf hebben :) Wauw echt knap van je :) Wat kun jij trots op jezelf zijn :)

marlonFloris

wauw echt super knap!! respect, ik ben ook wel benieuwd naar foto's
ik heb juist het tegenovergestelde. ik kom maar niet aan ik kan eten wat ik zelf wil zonder er dikker van te worden. ik ben rond de 1.62 en weeg 48 kg. en hoe graag mensen ook dun willen zijn is dit ook niet altijd even leuk. mensen vragen heel vaak waarom ik zo dun ben en of ik wel genoeg eet.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:41

Wow dit vind ik echt heel erg knap, respect :j

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:42

Kun je al je kleding wel weer verkopen... levert weer geld op voor nieuwe outfits.
Maar meis wat ontzettend goed van je zeg!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:42

Ik kan alleen maar bewondering uitspreken!!!!

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:43

Wat super knap! Echt bewondering! _/-\o_
Heerlijk je nieuwe energieke ik! Dat werk denk ik ook motiverend en houdt je in balans *D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:44

Wat ontzettend knap zeg! Echt respect dat je zoveel bent kwijt geraakt.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:46

Wat ontzettend knap! mag je idd trots op wezen! :j

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:47

Echt heel knap! Gefeliciteerd!!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:48

Wauw Cayenne, jij bent een voorbeeld voor vele anderen die ook naar een bepaald streefgewicht willen.
Ik heb enorm veel bewondering voor je!

Ik zal iig aan je denken nu ik ook flink wat kilo's kwijt wil, maar zoveel als jij kwijt bent geraakt is net iets te veel van het goede voor mij. :P