LoveUggs schreef:Jacquelinee_ schreef:Ik heb van beide last wat de TS noemt in de openingspost, dat oorsmeer had ik een jaar lang last van gehad, hoe goed ik het ook schoonmaakte, maar dat kwam door een oorontsteking, en niks hielp, ik liep om de 5 minuten naar de wc om het schoon te maken, had ook een jaar lang mijn haar niet in een staart/knot terwijl ik dat altijd heb, om mijn haar maar voor mijn oren te houden dat andere niks zouden zien, ik schaamde me er echt dood voorNu gelukkig geen last meer van, alleen als ik verkouden ben, maar dat is een kwestie van 'sochtends schoonmaken en heb de rest van de dag nergens meer last van
En lichtgele tanden heb ik ook, maar dat heb ik altijd, ik poets 2 soms 3 keer perdag (sochtends en savonds en als ik tussen de middag thuis ben). Maar ik krijg ze niet witter dan dat ze nu zijn, heb ook al jaren ontstoken tandvlees, maar hoe goed ik ook poets, en ik spoel met mond water, het blijft ontstoken, dus ik heb er maar mee leren leven na jaren, en dat is t beste wat je kan doenMocht iemand een goede tip hebben, hoor het graag!
Dat is wel vervelend! Vandaar dat ik ook in mn op heb staan dat het me spijt voor de gene die er last van hebben...
Het is gewoon heel vies om tegenaan te kijken, maar denk wel dat je dat snapt!Weet je tandarts hiervoor geen oplossing?
Dat snap ik maar al te goed! Ik zelf vind het ook ontzettend vies, schaam me er ook voor, ben ook blij dat ik nu zo goed asl van dat oorsmeer afben, alleen als ik dan nog verkouden ben. De tandarts zegt altijd maar dat ik nog beter moet moetsen, maar laatst zei die wel dat het er al beter uit zag, ben nu wel elektries gaan poetsen, denk dat dat ook wel helpt.
@Sabbientje ja ik adem idd veel door mijn mond, kan dat ook daar aan liggen ja?
Nu gelukkig geen last meer van, alleen als ik verkouden ben, maar dat is een kwestie van 'sochtends schoonmaken en heb de rest van de dag nergens meer last van 
gruwelijk 

.
. Vooral ook met die in-ear oordopjes van tegenwoordig, bah.