zweet en stank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 22:31

Moet je sochtends het er weer afwassen? De ordorex?

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:36

Toby schreef:
Als je je T-shirts vóór het wassen een uurtje inweekt in een emmer lauw water met Biotex (eventueel even uitwassen met de hand) en dan zonder uitspoelen in de wasmachine, dan komen ze er schoon en helemaal fris uit.
Biotex doodt namelijk bacteriën. Helpt super tegen zweetlucht als je dat shirt daarna weer aan hebt!

Klinkt als een toptip! Tx

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:38

michelle933 schreef:
Moet je sochtends het er weer afwassen? De ordorex?

Nee, dat trekt in de huid en blijft 3 dagen werken. Je mag gewoon je oksels wassen, je wast het er niet af gelukkig.

Jes

Re: zweet en stank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:47

Ik heb met sommige shirts dat je sneller iets ruikt dan andere shirts.
Wat ik doe met shirts die ruiken in de oksels is voor het wassen glans spoel middel voor de vaatwasser op de oksel plekken, even 20 a 30 min. in laten trekken en dan de machine in, dan heb je minder last, maar sommige shirts ruiken nu eenmaal sneller dan andere....

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:49

Probeer eens Anti Transpirant van Odorex.
Dat werkt bij mij echt super!!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:43

Kentaro schreef:
http://www.bluemagicball.nl/Webwinkel-P ... eMagicBall

Had daar echt nog nooit van gehoord!
Wil hem zeker wel eens uit proberen!

Is er niet ook een bepaald merk dat (mannen) badschuim en deo met dat spul erin verkoopt?
In een zilveren fles zit dat, ruikt wel erg 'mannelijk', maar het helpt wel. :j

Ik gooi shirts die snel gaan stinken tegenwoordig gewoon weg, behalve m'n werkshirts, en laten die nou net het ergst stinken.
Die gaan geregeld een nachtje in een badje heet water + azijn en daarna op 60 de was in... Lelijk zijn ze toch al. :+

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 10:52

Wat een topspul dat odorex :)

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 11:19

:D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 13:53

Ik heb een tijd odorex gebruikt en syneo5. Ik vind het nogal scherp. Verstandig is idd na het douchen 's avonds op deppen. 'sochtends met milde zeep wassen onder je oksels en een frisse spuitbus deo gebruiken. Dat vond ik ideaal.
Nu gebruik ik rexona maximum protection roze.

Truitjes na 1 keer dragen wassen. Ik maak onder de oksels nat doe truitje binnenste buiten en doe op de oksel plekken shout. Daarna wasmachine in.

Meeste mensen die ruiken zijn idd vies zweet, maar vooral kleding die meerdere malen gedragen wordt. Je kleding moet echt schoon.
Als je erin hebt gezweet en je wast het lijkt het schoon. Maar maak maar eens nat of zet je strijkijzer erop, dan ruik je wat er na de gewone was nog in zit.

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 21:41

Ik heb gelukkig niet echt last van nare geurtjes onder de oksels, alleen heb wel snel last van zweet op m'n bovenlip (vooral als ik zenuwachtig ben of me niet op m'n gemak voel en dat komt nogal eens voor). Heel erg irritant en zit dan vaak heel de tijd met m'n mouw over m'n bovenlip te vegen, waarvan ik me kan voorstellen dat het er nogal knullig uitziet. Is er iemand die enig idee heeft hoe dit voorkomen kan worden of dat er iets tegen is?