Ervaringen met (over)beharing definitief verwijderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

*judith*

Re: Ervaringen met (over)beharing definitief verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:32

Ik heb mijn liezen 5 jaar geleden laten lazeren.
Het was duur en ik vond het pijlijk maar ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:45

Ik heb IPL gedaan. Zolang ik regelmatig werd behandeld was ik glad. Ik ben er mee gestopt omdat het best prijzig is als je regelmatig gaat al kost het maar 1 euro per flits. En ik had dat geld ergens anders voor nodig. Nou, al werd ik al 3 kwart jaar behandeld, toen ik er mee stopte had ik na 2 maanden alweer net zoveel beharing als voor de behandelingen. En de groeten, ik blijf niet mijn hele leven zoveel betalen en regelmatig geflitst worden. Dus dat is ook niet permanent, al blijven ze volhouden van wel. Maar ze hebben altijd wel een verhaaltje klaar: hormoonschommelingen, nieuwe haarzakjes die actief worden bla bla bla. Ja, tuurlijk had ik zo onwijs veel in-actieve haarzakjes dat korte tijd na het stoppen alweer net zoveel beharing aanwezig was... ik geloof er niet meer in en ik steek er geen geld meer in. Dat was bij Pulzzz.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:51

GC, ik heb exact dezelfde ervaring als jij. Zolang ik werd behandeld ging het okee, enkele maanden later was al het haar weer terug. Volgens mij ook bij dezelfde organisatie al heette het toen anders, ook toen 1 euro per flits principe. Achteraf erg zonde van mijn geld geweest. Het is inderdaad absoluut niet permanent, denk er dus goed over na.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 12:13

Leuk dat het topic weer naar boven komt! Jammer voor iedereen waarbij IPL uiteindelijk niet gewerkt heeft, maar voor mij heeft het in ieder geval opgeleverd dat ik daar dus mijn geld niet in steek.
Zelf heb ik gekozen voor een thuis laser ontharingsapparaat. Het valt wel tegen hoeveel werk het is, ik heb mijn oksels en bikinilijn nu 3 keer behandeld, maar tijdelijk gestopt ivm het zomerweer (de huid mag dan absoluut niet in de zon komen, namelijk). Of het echt werkt is afwachten, zo niet, dan is dit een leerzame gok geweest ;)

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:34

wendy wat voor apparaat heb je aangeschaft

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 12:39

De Rio LAHC5 Salon Laser X60 Scanning Hair remover
Het lastige is dat je van de reviews van dat soort apparaten vaak ook niet veel wijzer wordt. Dus in die zin blijft het toch een gok.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:43

Hier ook een negatieve ervaring met IPL. Tijdens/tussen de behandelingen inderdaad haarloos, maar een maand of 8 na de laatste behandeling was alles weer terug. Misschien dat er 10% permanent is weggebleven, maar meer ook niet. En om dat pijnlijke en dure grapje nou de rest van m'n leven vol te houden, nee dank je.

Bij mij werkt harsen/epileren trouwens gedeeltelijk wel. Ik heb net onder m'n kuiten twee kale plekken, die hoef ik nooit meer te onharen. Jammer is alleen wel dat die plekken niet groter worden :')

Winegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:37

En hoe bevalt het tot nu toe Wendy? Hoewel ik me kan voorstellen dat je na 3 thuisbehandelingen misschien niet een heel duidelijk resultaat kunt verwachten?

Ik zit er ook over te denken om ergens te laten laseren. Heb er ook niet zoveel problemen mee om het daarna nog 1 x in de paar maanden te laten behandelen. Maar misschien is het dan beter om te investeren in een thuisapparaat. Moeilijk!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:52

Ik ga niet aan een thuis apparaat beginnen. òf ze zijn te zwak zodat er nauwelijks of niets gebeurt, of je kunt jezelf behoorlijk verbranden.

Dan liever een mesje en mijn epilator. Al moet ik alles weer "lang" laten groeien om te epileren en dat háát ik :D

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:36

Ik doe mijn benen gewoon zelf harsen. Beetje lastig op sommige plekken maar goed. Voor mijn bikinilijn had ik alleen zooo graag een permanente oplossing! Om dat te harsen ben ik echt een te groot mietje :') en met scheren heb ik altijd snel last van ingegroeide haartjes ondanks regelmatig scrubben.. Was daarom ook aan zo'n thuisapparaat aan het denken maar die hebben allemaal zo'n uitersten qua ervaringen van gebruikers. 1 apparaat en 5 man vinden het geweldig en 5 anderen vinden het waardeloos. Voor wat ze kosten vind ik dat risico dan nog te groot..
Ben ook erg benieuwd hoe jouw apparaat gaat bevallen Wendy :)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 11:49