Jeetje wat verschrikkelijk zeg.. Wat een ontzettende moeilijke tijd ga je tegemoet! Ook uitzaaingen al, kan me voorstellen dat je van ellende niet meer weet waar je het zoeken moet.. Heel veel sterkte de komende tijd..
Flowq
Geplaatst: 08-11-12 11:21
Pfff jeetje, lees dit toch wel met kippevel en tranen in m'n ogen. Ik weet donderds goed wat het is met kanker. Echt verschrikkelijk. Mijn PB staat, als je wilt, altijd open.
Jemig ik ben er stil van en de tranen staan in mijn ogen. Ik reageer bijna nooit in een topic maar dit grijpt me toch wel erg aan. Misschien omdat we maar een jaar schelen qua leeftijd..
Ik wil je enorm veel sterkte en steun wensen voor de aankomende tijd
Hilli
Geplaatst: 08-11-12 11:22
Wat is jouw leven veranderd in een week tijd en wat zal jij een hoop voor je kiezen krijgen de komende tijd. Heel veel sterkte en strijdlust toegewenst.
MariekeA
Heel veel kracht en moed toegewenst.
Lieuwkje_90
Wow, heftig! Wat shock moet dat zijn! Ook ik hoop dat we binnen een tijdje een topic kunnen lezen waarin staat dat je het overwonnen hebt!
Mijn moeder is twee jaar geleden ook een jaar thuis geweest van kanker.. Al die onzekerheid, je word er echt gek van! Blijf vooral praten meid!! En probeer positief te blijven! Hier op bokt zal je alvast gigantisch veel steun krijgen!!
Ik wens je alvast héél veel beterschap en blijven vechten hé! Je kan het!!!!
Stil en tranen in mijn ogen. Gelukkig hier allemaal overlevenden met kanker in de familie, maar allemaal niet zo jong als jij. Zou er niet aan moeten denken dat je leven op die leeftijd zo op zijn kop word gegooid. Ik zal duimen voor je dat het jaar snel voorbij is en dat je daarna gezond verklaard wordt en je weer verder kan met je leven.
Onwijs veel wijsheid, kracht en beterschap toegewenst.
Anoniem
Geplaatst: 08-11-12 11:26
Zo, je zal het maar te horen krijgen. Jouw verhaal is 1 van mijn allergrootste angsten. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen.
En inderdaad hoop ik met alle anderen dat we over een tijdje een juich-topic van je kunnen lezen waarin staat dat je de strijd gewonnen hebt!
sandra3235
Geplaatst: 08-11-12 11:28
jee meid,wat zit jij ineens in een nachtmerrie... Ik wens je alle goeds,veel sterkte en wij duimen hier voor je.... en goed dat je dit topic hebt geopend,ik denk dat het van je afschrijven zeker helpt. Houd je taai!!!!
elibeest
Geplaatst: 08-11-12 11:29
heel heel heel veel sterkte de komende tijd. Gelukkig zien ze toch nog een mogelijkheid van behandeling. Ik kreeg vorige week te horen dat mijn neef, 37 jaar, vader van 3 kindjes, naar het ziekenhuis ging om wat ze dachten een hernia. bij de scan was het zoeken naar waar de kanker niet zat. Hij heeft nog maximaal een jaar te leven en is niet te behandelen. Dus nogmaals, heel veel sterkte.
Meid, ik schrik me rot van jouw bericht..ik weet nietw at het is, maar zoveel jonge mensen om ons heen met plotseling kanker én uitzaaiingen..onvoorstelbaar en het enige sein wat zij vooraf hebben gekregen was enorme moeheid of een sluimerende pijnscheuten...maarja, daar hoor je iedereen over, dus zeur je niet. Ik wil je alle kracht wensen voor de komende behandelingen, maar ook geestelijk..want wat je dan te horen krijgt, dat valt niet zomaar te verwerken. Alle zeilen bijzetten en you go girl! Het wordt zwaar, maar je kunt het!
Heb je hulp voor je paarden, de praktische dingen?
Karinnn
Geplaatst: 08-11-12 11:35
Wat ontzettend heftig.
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jou, je familie en vrienden
Bonita_Bon
Geplaatst: 08-11-12 11:38
Mijn god... 27... Dat verwacht je niet. Meis, heel veel succes de komende tijd, je heb alle recht om in te storten, kwaad te zijn op de wereld, hoop te hebben, en meer emoties. de zogenaamde rollercoaster. Ik wens je in elk geval alle kracht toe!
Imre
Geplaatst: 08-11-12 11:39
Jee, Esther, wat een klap. Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst.
nadita
Geplaatst: 08-11-12 11:42
Wat is het leven soms wreed. Zo jong. Ik wens je alle sterkte om de operatie en de chemo's goed te doorstaan.
Ik wens je heel veel sterkte toe, en als er maar iets is waarmee ik je kan helpen...!! Laat me het alsjeblieft weten
Hope2012
Geplaatst: 08-11-12 11:45
bah wat een vreselijk nieuws zeg .
heel veel sterkte en mijn duimen gaan draaien voor je dat je hier goed doorheenkomt .
Happinez
Geplaatst: 08-11-12 11:46
Meid , ik wil je ontzettend veel sterkte wensen in de tijd die komen gaat. en probeer positief te blijven , ze kunnen tegenwoordig veel doen. Neemt niet weg dat het een hele vervelende periode is die je in gaat , nogmaals dus heel veel sterkte.
Mi_Amore
Geplaatst: 08-11-12 11:46
Ik weet even niet wat zeggen
Veel sterkte met alles wat staat te gebeuren Wij duimen op een positieve wending!
cruesli
Geplaatst: 08-11-12 11:47
Mijn hemel, een van je ergste nachtmerries, vreselijk! Heel veel sterkte met de komende tijd, het acceptatieproces voor zover dat kan en het gevecht aan gaan, ik duim voor je!
Lisann__
Geplaatst: 08-11-12 11:47
Wat heftig! Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van jouw post. Heel veel sterkte de komende tijd! Ik ga heel hard voor je duimen!
Ik ken je niet, maar leef met je mee. Heel veel sterkte! Dat je de kracht mag hebben om dit te overwinnen! Voor alles wens ik je beterschap.
Kimm1990
Geplaatst: 08-11-12 11:51
Ik wil je langs deze weg enorm veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! Helaas heeft een goede vriendin van ons 2 maanden geleden ook te horen gekregen dat ze kanker heeft. Helaas gaat het met haar niet zo goed, ik wil je mee geven om asjeblieft te blijven eten en drinken! Je hebt je energie en krachten hard genoeg nodig! Een dikke knuffel vanaf hier en mijn PB-box staat open!