voor en na dieet foto's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aurelle_

Re: voor en na dieet foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:35

Respect hoor allemaal! Echt ontzettend knap dat jullie dit op eigen kracht kunnen. Denk dat het ook erg veel voldoening geeft als het lukt.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:36

Jeetje wat knap van jullie!
Ik moet 3 kg kwijt en dat vind ik al een opgave,laat staan 50!
Diep diep respect!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:40

WOW! _O_ Groot respect voor jullie allemaal! Geweldig zeg!

Ik zou ook wel wat kilo's kwijt willen, maar daar kan ik me al niet eens toe zetten. :')

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:42

ambre schreef:
Jeetje wat knap van jullie!
Ik moet 3 kg kwijt en dat vind ik al een opgave,laat staan 50!
Diep diep respect!

dat heb ik ook..
Echt diep respect voor jullie allen!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:58

Ik kan mij een eerdere topic herinneren die volgens mij ook door jou is gestart TS, maar de nieuwe foto's geven een ontzettend mooi beeld van jouw strijd met de kilo's! Top!

Hierbij een foto van mij toen, een jaar geleden:
Afbeelding

Nu een jaar later (Atkins, maar dan persoonlijk aangepast dieet) en -25 kilo:
Afbeelding

Zonder dat ik dieet en meer sport blijf ik hangen bij het gewicht wat ik bereikt heb. Geen jojo-effect dus.
Afbeelding

Maar er moet nog 10 kilo af en ben al een tijdje aan het hardlopen (Evy, kan nu binnen half uur 5 km hardlopen). Ik merk dat ik hierdoor nog beter in mijn vel kom te zitten :) Als ik het dieet weer oppak hoop ik de laatste 10 kilo er (langzaam) af te krijgen.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:53

Wauw, allemaal superleuke resultaten.

Door deze foto's krijg ik ook terug de moed om (eindelijk) eens te beginnen, bij mij mag er wel een kilo of 20-25 van af vind ik. Maar ik heb wat last van uitstelgedrag. Krijg ik eindelijk de moed om te beginnen, is er geen fruit of dergerlijke meer in huis en geen zin/tijd om langs de winkel te passeren...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:28

Respect dames _O_
Ik ben al eens eerder (zonder al teveel moeite) 20 kg kwijt. Nu weer bezig, maar het gaat niet erg makkelijk. Iedereen om mij heen vind het onzin en mijn lichaam werkt niet meer zo mee als 6 jaar geleden :')
Jullie foto's geven mij in ieder geval een enorme boost om door te zetten +:)+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:29

Wow, inspirerend topic! Knap van jullie allemaal! Ik krijg spontaan zin om te sporten :D

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:35

Wat knap allemaal zeg! En inderdaad het is vooral het gezonde eten en het meer bewegen wat het doet.
En het is bewezen dat het minimaal 21 dagen duurt om een gewoonte te doorbreken. Probeer dus 21 dagen lang en daarna zal het automatisch gaan :)

Het is vooral het ''eerste snoepje'', het ''eerste chipje'' en de ''eerste kopjes koffie'' op een dag die je moet laten staan. Pak je die wel dan ben je veel sneller geneigd om méér lekkers te pakken die dag omdat je toch al gezondigd hebt. :)

Edit: spelfout

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:58

Ik heb 1 Februarie 2012 een Gastric Sleeve gehad via NOK Nederland.

December 2011 maat 48

Afbeelding

Oktober 2012 maat 42 - 38 Kilo

Afbeelding

Ik wil er nu nog 10 a 15 kilo vanaf :D .. of maat 38/40 .. ook goed hahaha
Nu vind ik het jammer dat ik weinig tot geen ' hele ' foto's van mezelf heb.
Ik schaamde me zo voor mezelf ( en het confronteerde me ) dat ik er altijd voor zorgde dat zo goed als alleen mijn gezicht erop stond.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:05

Wauw, wat een geweldig motiverend topic. Ik moet ook echt weer aan de bak. Ik blijf op gewicht door paard te rijden, maar alweer langer dan 6 maanden geen vz-paardje (en ook geen manegeles) dus het vliegt eraan. Joggen lijkt bij mij niet te werken. Wat voor soort sport hebben de kanjers van dit topic beoefent om resultaat te krijgen?

medlam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:10

Jeetje, wat goed van iedereeen!!!! Ik ben met de weightwatchers een jaar of 6 geleden 27kg afgevallen, helaas zit alles er weer aan.... ik ben nu 1,80 en 117kg, er moet dus heel snel weer iets gebeuren....

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:12

Zo, dat is knap!

*kijkt beschaamd naar de zak chocoladekruidnoten die naast haar ligt*

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:15

Wow respect dames !
Ik ben zelf ook bezig met afvallen. Ik wil er 10 tot 15 kg af ongeveer. Ik zit nu op -4. Deze foto's zijn echt motiverend !
Vinden jullie het lastig om op gewicht te blijven ?

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:15

Respect meiden! Echt netjes!
En wat dapper,dat jullie ook de voor foto's laten zien!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:16

Wauw wat ontzettend knap! Wat zien jullie er allemaal goed uit zeg! wat een verschil :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:17

Jeetje wat knap zeg van jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:19

Doordat ik een Gastric Sleeve heb gehad gaat het mij nu heel makkelijk af ..
Eerlijk gezegt gaat het eindelijk eens ' makkelijk ' na jaren jojo-en en afvallen en aankomen.

Door mijn operatie en de hele behandeling eigenlijk heb ik eigenlijk geen band meer met eten.
Ik heb ook geen hongergevoel meer en eet alleen praktisch ..

Soms wil ik nog wel eens snoepen maar als ik dan terug denk en reken , heb ik gewoon een aantal dagen te weinig suikers binnen gekregen.

Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met mezelf als dat ik nu ben <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:20

denice schreef:
Jeetje wat knap zeg van jullie!

Denice , ik denk dat jij mij niet meer herkent :D

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:21

Wauw wat super knap!! Echt respect voor jullie.

Hebben jullie dat ook dat als je eenmaal hebt gezondigd (zakje chips bv) je blijft eten? Dat gaat dan 3 dagen zo, dat ik bijna elke avond een zak chips leeg eet en alle chocolade in huis opeet, om vervolgens weer je voor te nemen 'maar hierna ga ik écht weer lijnen' . Hopeloos... :')
Ik mag niet klagen, ik van 1.70 cm en 63 kilo, maar het mooiste vind ik als ik onder de 60 kilo ben, iedere vrouw wil er wel wat kilo's af.

Mijn geluk is dat ik heel veel beweeg, hardlopen, elke dag naar werk fietsen 13 km heen en 13 km terug, op de fiets naar het paard, paardrijden, ik werk in de zorg dus je loopt de hele dag... Anders was ik ookal vierkant met mijn vreetbuien :=

Ga zo door, echt klasse van jullie!!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:22

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen last heb van overgewicht, maar ik wil wel even tegen iedereen hier zeggen dat ik diep respect heb voor wat jullie hebben bereikt!!

Ik kan me alleen maar PROBeren voor te stellen hoe moeilijk het is.

Bij deze! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:23

Wauw ontzettend knap meiden! Ik heb diep respect voor iedereen hier, erg knap!

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:24

Heeeel veel respect allemaal ! echt onwijs knap en wat een gave foto's van het '' voor en na '' !!!!

Ik ben van 78 kg nu naar 60 kg ( in 1 jaar ofzo ) maar ben nogsteeds bezig ... en helaas geen voor en na foto's !

Dit motiveert mij wel ENORM moet ik zeggen hoor !

Keep up the good work !

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:26

Wauw wat knap allemaal zeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:26

CK88 schreef:
Wauw wat super knap!! Echt respect voor jullie.

Hebben jullie dat ook dat als je eenmaal hebt gezondigd (zakje chips bv) je blijft eten? Dat gaat dan 3 dagen zo, dat ik bijna elke avond een zak chips leeg eet en alle chocolade in huis opeet, om vervolgens weer je voor te nemen 'maar hierna ga ik écht weer lijnen' . Hopeloos... :')
Ik mag niet klagen, ik van 1.70 cm en 63 kilo, maar het mooiste vind ik als ik onder de 60 kilo ben, iedere vrouw wil er wel wat kilo's af.

Mijn geluk is dat ik heel veel beweeg, hardlopen, elke dag naar werk fietsen 13 km heen en 13 km terug, op de fiets naar het paard, paardrijden, ik werk in de zorg dus je loopt de hele dag... Anders was ik ookal vierkant met mijn vreetbuien :=

Ga zo door, echt klasse van jullie!!

Ik heb een heel klein maagje dus vol = vol .. ik mag ook zeker zondigen van mijn dieetiste !!.
Als ik op zondag een patatje eet ( 1 frikandel speciaal en dat zit ik echt vol ) moet ik me daar vooral niet schuldig over voelen.

Een vrouw is nooit tevreden .. mijn streven is nog 10 kilo maar weet zeker dat ik er dan nog 5 wil bijvoorbeeld en nog het een en ander chirurgisch wil veranden :')