Chasey schreef:Ik heb 24-7 liedjes in m'n hoofd. als ik 's nachts in m'n nest lig, word ik er scheitziek van.Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Hallo naamgenootje!
Wat doe je dan..? Als je daardoor gewoon écht niet kan slapen? Iets van medicatie? (op natuurlijke basis)
of.. gewoon 'ogen dicht en niet aan denken'..? Ik heb thuis (ik ben nu 3 maanden in Spanje voor stage) hmm...hoe heet het ook alweer.. nougoed, ben de naam kwijt, het is iig gewoon zelf bij de apotheek/drogist te halen zonder recept, dus misschien werkt het alleen voor je gevoel en niet wérkelijk zegmaar. Wit potje, met witte kleine pilletjes. Je mag er tussen de 2 en 5 per keer, is voor het slapen/je minder gespannen te voelen. Overigens geloof ik wel dat ze echt werken, want toen ik op 10 uur in de auto moest zitten vanuit Tsjechië naar Nederland, mét een blaasontsteking (en 2 x tussenstop...) heb ik ze ook genomen, en de hele reis op de achterbank liggen slapen (overdag...!) Dat was wel even een super oplossing, ook omdat ze op natuurlijke basis zijn en ik niet echt 'gevaarlijke' medicijnen ofzo in wil nemen.
De Bachbloesem heb ik ook..maar helaas, die is nog in NL achtergebleven. Niet aan gedacht, stomstom..
Gelukkig ben ik dus niet de enige.

Maar voor de rest ben ik vaak enorm doof en moeten mensen soms wel 3x iets herhalen voordat ik het versta
Wil er gewoon proberen achter te komen waar het vandaan komt. Als ik zo alles typt, lijkt het alsof het me áltijd bezighoudt, maar dat is dus echt niet. Kan prima de dag/het leven doorkomen, 'normale' emoties ervaren, goed school doorkomen; straks gewoon naar het HBO, enzenz. Wel merk ik soms dat ik mezelf op feestje wat meer terughoudt, maar of dat persee hierdoor komt of gewoon omdat dit een karaktertrek is, weet ik niet. Achteraf heb ik dan spijt, maar ik heb dan soms het gevoel alsof ik er nét niet helemaal bijhoor, of dat ik gewoon niet weet wat de interesse is van de andere mensen (vooral op feesten met mensen ouder dan mij, bv familiefeesten van mijn vriend...)