Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schrijven ze gelijk nog een keer automatisch incasso voor de volgende maand eraf. Ja doei, ik bellen, 'oh sorry mevrouw we gaan er vanuit dat iedereen dat wel goed vind ' Ja hallo een studentenverzekering die moeilijk doet? Nou.. wat een 'studenten ' verzekering. Dus ik kan het terug innen via de bank en later betalen. Tja.. het was voor heel iets anders en ik betaal altijd de rekening van de maan die is geweest. Wie weet ben ik wel het hoekje om voor de volgende maand , tsjongejonge. Maar goed.. Hij kon het wel veranderen.. maar dat ging pas per december in, dus bijna geen moeite want per januarus ben ik gevlogen.AustriaTrick schreef:Grr ik vandaag net mijn premie betaald, ik, arme student, amper geldSchrijven ze gelijk nog een keer automatisch incasso voor de volgende maand eraf. Ja doei, ik bellen, 'oh sorry mevrouw we gaan er vanuit dat iedereen dat wel goed vind '
Shadow0 schreef:AustriaTrick schreef:Grr ik vandaag net mijn premie betaald, ik, arme student, amper geldSchrijven ze gelijk nog een keer automatisch incasso voor de volgende maand eraf. Ja doei, ik bellen, 'oh sorry mevrouw we gaan er vanuit dat iedereen dat wel goed vind '
So dat is smerig! Heeft overigens niks met studentenverzekering te maken - je mag niet zomaar je incasso's gaan veranderen. Punt. Had je eigenlijk wel toestemming voor automatische incasso afgegeven?
AustriaTrick schreef:'Nee mevrouwtje, daar gaan we altijd van uit'
lang leve erfelijk slecht gebit + veel penicilline etc tijdens mijn jeugd .Shadow0 schreef:AustriaTrick schreef:'Nee mevrouwtje, daar gaan we altijd van uit'
Volgens mij is dat gewoon illegaal. Terugboeken, klacht bij de bank indienen, en een kopietje daarvan naar consumentenbond/radar/kassa lijkt me niet verkeerd. Hoeft allemaal niet uitgebreid... maar zonder incasso afschrijven en dan ook nog zeggen dat ze dat structureel doen, da's echt niet aanvaardbaar!
Ik ga inderdaad maar eens even een briefje schrijven.
http://nieuws.nl.msn.com/binnenland/pre ... ars-bekend 
en dan alles wel op zn minimaalst, kom je uit op een euro of 102, met 350 ,- eigen risico. 
Ik stap ook maar weer eens over. Weer een welkomsbonus opstrijken met dezelfde korting. Mijn man blijft waar ie zit ivm de kinderen. (orthodontie) Tanya schreef:Iemand ervaring met Energiek? Via Independer geeft hij die aan als goedkoopste..
Kost mij 97,65euro per maand.. Is een verzekering speciaal voor vrouwen.. Heeft 80 reviews, waarvan slechts 2 voor 'slecht' kiezen, en de rest allemaal voor 'goed' of 'zeer goed'.
gabyfedde schreef:Ik wacht de verschillende prijzen nog even af. Ben nu verzekerd bij Anderzorg en dat bevalt goed (heb ook nooit iets, dat scheelt ook). Als een andere verzekering veel goedkoper is zal ik overstappen.
Voor iedereen: als je een goed gebit hebt is een tandartsverzekering echt geldklopperij.