Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PINK schreef:Ik ga het even navragen vrijdag en meteen vragen of het nog een keer nagekeken kan worden. Maar tijdje terug was het nog prima.
Vandaag voelde ik me niet oké. Last van spierpijn soms en was zo moe en heel misselijk. Zag soms auto's en fietsers over het hoofd. Gelukkig ben ik heelhuids op stal aangekomen..
PINK schreef:Ik ga het even navragen vrijdag en meteen vragen of het nog een keer nagekeken kan worden. Maar tijdje terug was het nog prima.
Vandaag voelde ik me niet oké. Last van spierpijn soms en was zo moe en heel misselijk. Zag soms auto's en fietsers over het hoofd. Gelukkig ben ik heelhuids op stal aangekomen..
Ik kon bijvoorbeeld mijn arm niet meer op mijn rug leggen, maar dat wist ik natuurlijk niet want ik leg mijn arm niet voor mijn lol op mijn rug, die heeft daar immers niks te zoeken. Maar ik had dus, zonder dat ik het doorhad, bijna geen bewegingsvrijheid meer en de spieren rond mijn borstkas stonden zo strak dat ik niet eens meer goed kon ademhalen. Onbewust een verkeerde ademhaling aan gaan nemen en daar ging ik heen. Kortademig, snel benauwd, buiten adem als ik nog maar de trap op liep.