symptomen van...?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: symptomen van...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:26

Ben wel blij met jullie. Anders had ik het nooit vertelt..

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:27

En echt niemand laat er graag naar kijken, ongeacht hoe oud je bent. Ik ben 38 en ga ook niet voor mijn plezier en moet ook echt mezelf dwingen. Dus kop op, we leven allemaal met je mee en we weten allemaal hoe vervelend het is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:28

Goed joh, weer een stap overwonnen! +:)+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:28

Bedankt, iedereen

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:30

Voor mijn moeder schaam ik mij niet echt.
Maar als mijn zus dit weet..lacht zij zich dood. Hele irritante puber..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:39

Ik neem nu en aspirine en ga slapen. Plaats morgen wel weet iets als ik naar de huisarts ga

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:40

Pas wel op met de zetpillen die je neemt. Niet te lang gebruiken.
Verder kun je bij de Tuinen veel dingen zoals Lijnzaad en Zemelen vinden. Blijkt niet eens zo vies te zijn door de vla, en het helpt om makkelijker naar de wc te kunnen. Veel fruit eten en veel water drinken. Je hebt ook thee voor de stoelgang.
Hier uit een boekje over de drogisterij (uitgegeven door CBD): verstopping komt vaak voort uit te weinig lichaamsbeweging, verkeerde toiletgewoonten en het eten van vezelarm voedsel. Ook is het gebruik van geneesmiddelen en spanning een oorzaak. Raadzaam is de levens- en voedingsgewoonten aan te passen.
Wanneer verstopping gepaard gaat met pijn, vermagering, koorts of bloedbijmenging is het advies 'naar de huisarts'.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:41

Waarom neem je aspirine? Heb je pijn?

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:41

Lees al vanaf het begin mee, top dat je het verteld hebt en nu naar de huisarts gaat, zekerheid is altijd fijn! Snap je heel goed dat je er tegenop ziet maar het komt echt goed, even door de zure appel heenbijten.

En wat betreft je zus, probeer daar boven te staan. Het is helemaal niet gek, het kan iedereen overkomen, ook jouw zus en het is helemaal niets om lacherig over te doen. Waarom zou ze? Als je veel last zou hebben van een bloedneus en daarover zou praten zou ze niet lachen, maar als je last hebt met ontlasten en bloed bij je ontlasting, waarom dan wel? Het is niks om je voor te schamen want het kan echt iedereen overkomen! Ben benieuwd wat je huisarts ervan zegt. succes meid! +:)+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:43

Ceriadwen schreef:

Hoofdpijn

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:44

Kayleigh__ schreef:
Verder kun je bij de Tuinen veel dingen zoals Lijnzaad en Zemelen vinden. Blijkt niet eens zo vies te zijn door de vla, en het helpt om makkelijker naar de wc te kunnen. Veel fruit eten en veel water drinken. Je hebt ook thee voor de stoelgang.
Hier uit een boekje over de drogisterij (uitgegeven door CBD): verstopping komt vaak voort uit te weinig lichaamsbeweging, verkeerde toiletgewoonten en het eten van vezelarm voedsel. Ook is het gebruik van geneesmiddelen en spanning een oorzaak. Raadzaam is de levens- en voedingsgewoonten aan te passen.
Wanneer verstopping gepaard gaat met pijn, vermagering, koorts of bloedbijmenging is het advies 'naar de huisarts'.

Ja wie weet heeft ze wel een spastische darm.. of overgevoelig voor producten. Laat de dokter het maar zien. Ben blij dat ze niet zelf gaan dokteren en een arts laten kijken

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:46

SindyKaya schreef:
Ceriadwen schreef:

Hoofdpijn

Oh das minder. Lekker warm bed in, proberen te ontspannen. En als je het morgen heel eng vind lekker je mamma bij je houden en dubbel zo hard knijpen in haar hand( nu mag het een keer legaal).

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:46

Kayleigh__ schreef:

Die zetpillen heb ik ook nog niet genomen.

Ik ga drie x per week naar de sportschool.
En drie x piet week gym..
Conditie heb ik ook wel.ook al zeg ik het zelf

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:48

Dankje, iedereen. Niet gedacht dat ik zo veel steun zal krijgen...
Serieus. Welterusten !

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:48

Slaap lekker tut

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:53

Goed dat je toch naar de HA gaat +:)+ En een mannelijke HA is het einde niet, hij heeft al zoveel rare/enge/vieze dingen gezien dat hij je echt niet uitlacht ofzo, het is immers zijn beroep :) En wat betreft je zus, je hoeft niet alles te vertellen toch ;) Sommige dingen kun je beter voor jezelf en je moeder houden (ik vertel ook alles alleen aan mn moeder of vriend :Y) )

Aambeien kunnen trouwens ook inwendig zijn he! Wist ik eerst ook niet ;)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:54

ik heb ook zulke klachten gehad. Bleek een anaal fissuur te hebben. Opgelopen doordat ik vaak verstopt zit Is ff niet leuk om mee naar de dokter te gaan, maar helpt wel. Ik heb daarna een zalfje gekregen. En troost je maar maar het idee dat zo iemand dat dagelijks ziet en het daar dergelijks over heeft.

Goed dat je morgen naar de dokter gaat. En misschien ter geruststelling. De kans dat je op jouw leeftijd darmkanker zou hebben is echt heeeeeel erg klein.

Succes morgen en slaap lekker

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 05:58

Corelli schreef:
Zeg ik iets geks? :')

Guts zijn ingewanden, dus ook darmen. Vind um mooi hier *\o/*

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 07:00

Goed gedaan meid :) . Je zal zien, het gaat reuzemeevallen en jij gaat vooral reuzeopgelucht zijn als je de juiste behandeling kan krijgen en er van verlost bent ;) . Het is helemaal niets om van te schamen, je maakt gewoon iets mee wat de halve wereldbevolking wel eens heeft. En geloof me, die dokter heeft véél viezere dingen in zijn carrière meegemaakt dus jij word écht niet het gespreksonderwerp van de dag daar.

En over je zus..maak je maar geen zorgen om. Ten eerste moet je weten dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je zus in haar hele leven nooit problemen gaat hebben in een intieme zone. Dus hoe hard ze nu zou lachen, zo hard zal ze zich wel verschieten als ze zelf naar de dokter moet. Daarnaast kan je gewoon aan je moeder vragen om discreet te blijven en die gaat dit echt niet uitsmeren bij je zus als je dat niet wil, ze hoeft hier helemaal niets van op te vangen.
En troost je, een zus hebben die omgekeerd werkt is ook niet altijd leuk. Mijn zus kende helemaal geen schaamte, maar als ik aan mijn eten bezig ben heb ik toch echt geen behoefte om uitgebreid verslag te horen over de vordering van een intieme schimmelinfectie of de kleur en vorm van iemands ontlasting :+ .

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 07:10

Snel een afspraak maken.

En je kunt gewoon om een vrouwelijke arts vragen als je dit wilt.
En anders blijft mama er toch gewoon bij?

Dit kan je wel! Je zal als je straks volwassen ben vast nog vaker naar een arts moeten voor het een of het ander. :)

Kop omhoog en trots zijn op jezelf ;)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:54

Je bent goed bezig joh! Eerst je moeder en nu toch naar de huisarts! Zie je dat het mee viel! Het is alleen even een grens wat je over moet! Ik hoop dat alles goed is gegaan bij de huisarts! Enne denk dat niemand graag naar een huisarts gaat hoor! Althans ik niet....doe het ook pas op het laatste moment maar heb dan ook vaak net dat ene zetje nodig om te gaan!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 14:18

We kunnen maandag pas terecht *zucht*...
De huisarts zit helemaal vol.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:12

Bah vervelend! -O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 16:24

Ja inderdaad.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 16:50

Zo net weer een hele scherpe pijn in mijn buik..

Heel zeer