Vriendlief gelukkig ook niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De meeste zijn altijd paraat haha! Amytj schreef:Ik heb nog nooit een jongen meegemaakt die ze zelf niet bij had.De meeste zijn altijd paraat haha!
. Echt bij de kassa, goh welke smaak wil je... Caissière rood hoofd.... Barbabientje schreef:Na aanleiding van een gesprek in een HK topic durf ik het toch wel aan
Condooms, wat een krengen
Toen ik een relatie had, gebruikte ik ze niet, maar nu ik na 6,5 jaar weer vrijgezel ben
en niet echt van plan ben om pandapunten te gaan verzamelen zoek ik hulp!
en ben best gevoelig voor geurtjes.

Maar ik raak zo'n ding ook niet aan, vind het ielgh!
Femke schreef:Maar met zoiets als condooms bespaar ik ook niet op de kosten.
Ik kocht altijd gewoon Durex. Daar had ik altijd een beter gevoel bij dan "kruidvat eigen merk" ofzo.

Barbabientje schreef:Misschien hele blonde vraag -ja ben 22- maar is super dun niet super makkelijk kapot te krijgen?
Ilsemarie schreef:Het leukste is om ze bij de AH in de bonus aanbieding te kopen en dan gewoon met brood en chips op de band... Diegene achter mij had een boei van een kop en diegene achter de kassa ook, echt prachtig! Made my day![]()
Barbabientje schreef:Misschien hele blonde vraag -ja ben 22- maar is super dun niet super makkelijk kapot te krijgen?
Nee!
In 3,5 jaar relatie nog nooit een gescheurd condoom gehad en bijna altijd die super dunne ultra light dingen van durex gebruikt. Ik vraag me nog steeds af hoe mensen die dingen kapot krijgen...
Ik vind het trouwens ook geen dodend moment of wat dan ook, en je kan daarna rustig blijven liggen en hebt geen rotzooi, ideaal hoor!
Ik vind het wel zonde dat zoveel mensen anti-condoom zijn.. je bespaart jezelf er een hoop ellende mee als je ze gebruikt. Zeker als je op jonge leeftijd al sex hebt, voor je het weet ben je zwanger... kan je het beter wat veiliger doen! En zolang je er zelf niet negatief tegenover staat is een condoom ook geen hinderlijke onderbreking of wat dan ook.