Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gemmeke schreef:Ik denk dat grote vogel bedoelt dat zij als moeder de andere kant van het verhaal (haar eigen situatie) toelicht.
Als dochter heb je vaak niet in de gaten wat je zegt, of hoe dat overkomt.
Wildgirl schreef:Misschien ben ik even heel hard maar, waarom begin je aan kinderen als je zelf een beperking hebt, je vriend ook(waarmee je ook nog maar 2 jaar samen bent en niet mee hebt samengewoond)én je niet eens fatsoenlijk kunt uitleggen hoe de situatie in elkaar zit(en dan de spelfouten nog daargelaten).
WAAROM begin je dan in hemelsnaam aan kinderen?
Ik kan daar echt, echt niet bij.....
[/quotdoezel2 schreef:Wildgirl schreef:Misschien ben ik even heel hard maar, waarom begin je aan kinderen als je zelf een beperking hebt, je vriend ook(waarmee je ook nog maar 2 jaar samen bent en niet mee hebt samengewoond)én je niet eens fatsoenlijk kunt uitleggen hoe de situatie in elkaar zit(en dan de spelfouten nog daargelaten).
WAAROM begin je dan in hemelsnaam aan kinderen?
Ik kan daar echt, echt niet bij.....[/quot
Wie zegt dat ik al begonnen ben?
En daarbij jij weet niet hoe erg ik het heb.
Ik kan gerust kinderen krijgen en onderhouden. Zo erg is mijn beperking niet. Als je mij ziet denk je dat ik geen beperking heb
labyrinth schreef:Ik denk niet dat mensen dat per se zeggen omdat je begeleid woont, maar meer door de manier waarop je hier overkomt. Je manier van reageren en schrijven is erg kinderlijk.
Gemmeke schreef:@doezel,
Weten jullie al waar jullie gaan wonen?
Woont je vriend trouwens wel op zichzelf? Trek je dan bij hem in?
moonfish13 schreef:Ik heb het syndroom van Asperger en bij mij komen er pertinent geen kinderen.
De kans dat ik het doorgeef is 80-90%, dan komt er dus een kind met een handicap.
Ik denk dat je beter kan luisteren naar je ouders, en alsjeblieft begin niet aan kinderen.