Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Saskia9 schreef:Whaha grapjas! Tel daar zo'n 6 tot 8 kilo extra bij op. Extra lagen op de buik plus zwangerschapsstrepen en voila! hahaha
Ik heb ook strepen en rare dingen. Erge cellulite EN kerasotis pilaris EN een super witte huid die gewoon NIET bruin wordt.
Im blessed. NOT

Ter illustratie: ik meet 95 cm rond m'n borst, waarvan 87 cm zonder tiet
Ik ben van mezelf flink gespierd en ik doe aan krachttraining, maar dat lijkt bij mij niet snel spiermassa aan te zetten, het helpt meer tegen de vetlaag (die me nog breder maakt).
Ik weet zeker dat er zat vrouwen zijn die een moord doen voor een lichaam dat er zonder moeite athletisch uitziet.
Er zijn grenzen natuurlijk
.
lol geen. ik heb wel wat geturnd, maar niet in die mate.
) maar ik heb een brede bouw. Mijn schouders zijn erg breed en mijn nek is vrij kort. Ik ben er ook niet altijd blij mee
en ik heb altijd problemen met shirtjes ed kopen want mijn schouders en borsten passen er niet in. 

)
Fiffill schreef:Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar een foto van TS. En nee, niet omdat ik d'r niet zou geloven oid, maar meer als vergelijk met mezelf. Ik ben niet echt gespierd (waarschijnlijk helemaal niet zo) maar ik heb een brede bouw. Mijn schouders zijn erg breed en mijn nek is vrij kort. Ik ben er ook niet altijd blij mee
en ik heb altijd problemen met shirtjes ed kopen want mijn schouders en borsten passen er niet in.
Wat ik dan wel weer mee heb is het feit dat mijn heupen ook redelijk breed zijn en ik vrij grote borsten heb, en lange benen.
Ik wil ook erg graag meer gaan sporten, maar ik ben bang dat ik heel gespierd word en dat vind ik echt niet mooi. Ik merk namelijk dat ik erg snel spieren ontwikkel. Ik heb een tijdje fysiek zwaar werk gedaan en dat merkte je direct, vooral die spieren in de schouders (die aan je nek vast zitten) worden dan nog opvallender (ik doe mijn sterrenbeeld stier iig eer aan)
Overigens heb ik heel lang gezwommen en vroeger ook veel aan atletiek gedaan toen was ik wel breder dan nu. Mijn huisarts kijkt altijd weer op van mijn grote longinhoud, ik grap altijd maar dat ik er ook gewoon meer dan genoeg plek voor heb
Ik heb ook zo'n stierennek! 

). Dat is nog wel een verschil wat sommigen misschien niet zien.
Nu is het niets meer. 

Mijn benen zijn alleen nog wel erger

Maar daar houdt het mee op
Moet ze wel even goed lang aandoen, zodat ze twee cm extra oprekken
Het vervelende is dat de ruimte tussen m'n borsten een maat 75B is, dus eigenlijk draag ik nooit een perfecte bh nu ik er even over nadenk 
Heel fijn

Wil alleen mijn rug ietsje minder hol. Geryon schreef:Fifill, ik heb twee foto's gemaakt waarop mijn armen echt goed te zien op zijn.. Maar ik durf ze niet erop te zetten of te sturen, sorry![]()
Volgens mij heb jij een erg mooi lichaam! Mijn heupen zijn gelukkig ook best breedMaar daar houdt het mee op
ik kan wel even kijken of ik zelf een foto'tje heb. Ik ben wel blij met mijn lichaam, maar mijn schouders vind ik af en toe wel lastig ook qua kleding uitzoeken.
Ik meet 1m60 en heb moeite om rond de 47kg te blijven hangen, ik val ontzettend makkelijk af. Conditie is 0 maar ik kan wel snel spurtje trekken. Ik ben dus graatmager (ik probeer te verdikken, lukt voor geen meter) maar ik krijg wel relatief makkelijk spieren bij. Zo had ik op mijn 18e ook zonder problemen een sixpack. Ik reed 1x/week paard op manège en ging dagelijks met de fiets naar school, zo'n 10km enkele rit. Niks meer, niks minder maar ik had wél loeistrakke benen en dus die buik.
Geryon schreef:Waarom ik het zo vervelend is, omdat ik amper tieten heb (cup A/AA) en dat in combinatie met brede schouders en gespierde armen maakt mij zo mannelijk.. Vooral als ik mijn haar gewoon laat hangen en niet over mijn schouders doe..
Had ik gewoon een cup C gehad dan had ik het niet erg gevonden, dan misschien zelfs mooi.
Voor een paar jaar geleden turden ik nog 8 uur in de week (ook met Epke hehe XD), toen leek ik echt net een bodybuidster! Kon ook nooit bloesjes enzo aan. Nu ben ik drie jaar geleden gestopt en namen mijn spieren wel af, maar mijn brede schouders en bovenarmen zijn gebleven. Nu ik elke dag moet fietsen naar mijn stage adres groeien mijn bovenbenen weer
Ik heb ook alteid wel ergens spierpijn door en combi van strake spieren en hipermobile (ofzo) gewrichten. En er niet zo heel veel kracht in, maar ze zijn wel heel groot :S