Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:28

Rumpleteaser

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 09:10

@ Japie: dat is helemaal niet gek hoor. Je heb dan toch veel te verwerken 's nachts. Fijn dat je je in ieder geval beter voelt! En hopelijk slaap je snel weer wat beter :(:)

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:10

Sunshine80 schreef:
Rumpleteaser schreef:
@ Sunshine: je hebt een toepasselijke naam voor dit topic! :D

Het mooie is ook dat ik tegenwoordig eigenlijk hartstikke goed in mijn vel zit en dus mijn naam wel bij me past. Heb wel diep in de put moeten zitten om er op deze manier uit te komen hoor ;)

+1

Daarom:

Wat er ook gebeurt, het komt weer goed.

Scoor je vervelende gebeurtenis op een schaal van 1 tot 10, waarbij 1 staat voor: he bah vervelend en 10: de wereld vergaat, de zondvloed is gekomen.

En:
http://1.bp.blogspot.com/-3QmkwYVDdvg/Tnw3zVJh55I/AAAAAAAAA30/VXBtRKwuYfk/s1600/162249423_JnZekL9R_c.jpg

http://www.dailyinspirationalquotes.in/wp-content/kapson_uploads/daily_quote_images/2012/29-08-2012-03.jpg

Dikke knuffel voor iedereen die een rotmoment of baaldag heeft

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 09:10

Afbeelding

Edit: mooie woorden Woods in je link!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:26

Hallo allemaal.

Mag ik me ook melden?
Heb momenteel ook last van een enorme dip.

1. Mijn vriend is momenteel weg. Normaal gesproken niet zo erg. Maar meneer heeft het knopje met gevoelens uitgezet en laat bijna niks van zich horen :-(.

2. Heb de laatste weken ontzettend veel ruzie met mijn ouders en dat begint me op te breken.

En de combinatie van beide lijdt er dus toe dat ik sinds vorige week donderdag pas.15 uur heb geslapen. Gister een flinke paniekaanval heb gehad en dat mijn hoofd vol loopt met alleen maar vragen en vooral.. Waarom??

En vooral ben mezelf nu lastig.. :-(

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:28

Zera schreef:
Hallo allemaal.

Mag ik me ook melden?
Heb momenteel ook last van een enorme dip.

1. Mijn vriend is momenteel weg. Normaal gesproken niet zo erg. Maar meneer heeft het knopje met gevoelens uitgezet en laat bijna niks van zich horen :-(.

2. Heb de laatste weken ontzettend veel ruzie met mijn ouders en dat begint me op te breken.

En de combinatie van beide lijdt er dus toe dat ik sinds vorige week donderdag pas.15 uur heb geslapen. Gister een flinke paniekaanval heb gehad en dat mijn hoofd vol loopt met alleen maar vragen en vooral.. Waarom??

En vooral ben mezelf nu lastig.. :-(

Pff klinkt bekend alleen dan een iets ander verhaal bij mij sterkte!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:30

Jij ook sterkte japielover :-)

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:32

:(:) Dikke knuffel voor iedereen die even in een dipje zit! :(:)
Zelf zit ik de laatste weken ook niet echt lekker in m'n vel, ik ben net van 4 mavo naar 4 havo gegaan en dat is op een andere school. Ik moet heel erg wennen en heb het even niet zo naar m'n zin :(

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:43

Jeetje wat een mooi topic!
Ik wil iedereen ook een hart onder de riem steken die het zo hard nodig hebben! :j

Helaas gaat het hier ook helemaal niet goed...
Misschien weten sommige van jullie het wel, misschien ook niet.. afgelopen jaar heb ik een topic gehad (is inmiddels verwijderd) over mijn gevecht tegen mijn anorexia. Vorig jaar ben ik opgenomen in het ziekenhuis en ben ik een jaar intensief in behandeling geweest.
Helaas gaat het momenteel weer helemaal de verkeerde kant op.... en dat terwijl ik volgende week met mijn nieuwe studie begin |(
Niemand heeft er vertrouwen in dat ik het ga redden.. pfff zo frustrerend |(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:47

Verdorie Chernique, nu lees ik weer eens een berichtje van je en is het zo verdrietig!!!
Is er iets gebeurd waardoor het zo omgeslagen is, of is het 'gewoon' zo??
IS het zo dat niemand er vertrouwen in heeft of DENK jij dat??
:(:)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 11:47

Chernique schreef:
Niemand heeft er vertrouwen in dat ik het ga redden.. pfff zo frustrerend |(

Weet je dat wel zeker....? Heb je het echt aan iedereen gevraagd? En jij? Heb jij er vertrouwen in?

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:51

:(:) :(:) Digitale knuffel voor iedereen, liedje is echt een aanrader :j

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:08

Wat goed dat je naar Human Concern gaat! Ik heb bij hen ook 2 jaar therapie gehad en het heeft me ontzettend geholpen. Kom op Chernique, bewijs aan iedereen dat het wel gaat lukken! :(:)
Volgens mij kun jij het namelijk best. Laat je niet kisten!
Een terugval kan nu eenmaal gebeuren, dat heb ik ook gehad. Als je een luisterend oor nodig hebt... :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:10

Maar lieverd, ten eerste hoef je je niet te verontschuldigen!!!
Dat je moeder verdrietig is om haar dochter zo te zien worstelen, is de normaalste zaak van de wereld en heeft toch niets te maken met er geen vertrouwen in hebben!!!
Dat je een 'chronische' aandoening hebt, kon ik je ook wel vertellen! Het is net als met mensen die te dik zijn en proberen af te vallen, die hebben ook levenslang!! Het is niet worstelen naar het ideale gewicht en dan ben je er voor de rest van je leven vanaf!
Probeer het alstjeblieft zelf ook zo te zien!!!
Het is ontzettend oneerlijk en verschrikkelijk moeilijk, maar probeer terug te denken aan toen het wél lukte en wat voor 'n mogelijkheden je toen allemaal had!!
Ik hoop écht voor je dat jullie de juiste begeleiding voor jou gaan vinden en dat je heel snel weer de betere kant op gaat!!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:11

Iedereen een hele dikke knuffel :(:).

Ik heb in september m'n eindexamen van school en heb al de hele vakantie stress. Niemand kan me aanraken want dit doet ongelooflijk veel pijn. Word er gestoord van.. Huilbuien, woedebuien bleh.

En gister knallende ruzie met m'n baas om dat hij iets fout deed en dacht dat hij dat wel op mij kon afschuiven! :=

Tianbelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:15

Ik zal ook nog een poging doen om enkele bokkers op te kikkeren. :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Komaan Chernique ;)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:23

Nou, ik kom net van school...

Leraar heeft zijn zorgen uitgesproken over of ik wel de goede prioriteiten stel als ik nu mijn afstudeerjaar in ga... Hij is bang dat ik mijn genezingsproces verleng of er blijvende schade aan over houdt...
;(

Chernique, ook van mij een dikke knuffel!

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:27

Oh jeetje Robijntjah, wat erg zeg!! Ik had je topic inderdaad al een keer gezien.. jeetje heftig! :(:)
Bedankt voor je lieve knuffel

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:33

Dat liedje is trouwens erg mooi om te horen. Kon het alleen niet droog houden. Moest echt janken. De tekst zegt eigenlijk al genoeg..

Chernique sterkte. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.

Wilde vandaag gaan rijden. Is helaas niet doorgegaan. Mijn paardje is in 1 keer ontzettend aan het afvallen. Dus ze krijgt nu een weekje vakantie. en flink te eten.
Bah zit echt niet mee nu. Vorige week is de auto kapot gegaan. Ofja kapot. Rijd in een lelijke eend rond van mijn ouders. En daar is nu de onderkant van aan het doorzakken. Nu heb ik vandaag weer gebeld kreeg ik te horen dat de aankomende 3 weken geen leenauto is :(. Fietsen is geen optie :(. en brommer doet het meer niet dan wel :(

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 15:55

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:09

geweldig een opbeurtopic! dat kan ik nu ook wel gebruiken, als zijn mijn pechdingetjes wel erg minimaal bij de problemen van Chernique. heel veel sterkte meid!

mijn klaagzang is dat ik nu mijn 3e week op de bank inga na een operatie aan mijn enkel. ondertussen is mijn auto (2keer), computer en (verdorie) krukken stuk gegaan. heb mijn duim tussen de deur gehad en mijn pols gekneusd, waardoor t kruklopen nog ongemakkelijker wordt. heb een paar bloedvaten in mijn enkel gescheurd, waardoor ik nog langer moet gaan zitten. het meisje dat mijn paard ondertussen rijd heeft afgezegd met een redelijke smoes, die niet helemaal waar blijkt te zijn. eeuhm, mijn huis is al 2 weken niet goed schoongemaakt, mijn bankrekening is leeg, ben bijna de hele dag alleen en zo kan ik nog wel ff doorgaan... ;(
heb momenteel echt de balen, maar ja.. gaat wel weer over. :D
wel fijn dat ik het zo ff luchten kan :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:39

Ook van mij nog voor iedereen een dikke knuffel :* En ik heb nog wat opbeurende plaatjes op Tumblr gezocht, voor jullie, en een beetje voor mezelf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook een dipje.. Heb zo ongelooflijk veel stress bij het idee weer stage te gaan lopen, en daarmee maak ik mezelf ook boos want die stage hoort hartstikke leuk te worden! Maar het lijkt wel alsof iedereen me tegenwerkt |( Heb het even helemaal gehad, met alles en iedereen.

Marrjjollein schreef:
[ Video ]

:(:) :(:) Digitale knuffel voor iedereen, liedje is echt een aanrader :j

Jeetje Marjo, you made me cry.. :=
Vooral 't 1e stukje, zó herkenbaar

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:55

Kentaro schreef:
Verdorie Chernique, nu lees ik weer eens een berichtje van je en is het zo verdrietig!!!
Is er iets gebeurd waardoor het zo omgeslagen is, of is het 'gewoon' zo??
IS het zo dat niemand er vertrouwen in heeft of DENK jij dat??
:(:)

Inderdaad, kop op meis, vorige keer deed je het ook zo goed! Had je topic gevolgd toen. :(:)
Lies, Jolijn & iedereen die het nodig heeft; :(:) :* Knuffel!

_Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:58

Ik heb een ontzettende baal dag! -O-
Alles wat ik ook maar deed vandaag ging mis.

Ging met mijn paardje wandelen keihard regen!! Zet ik haar weer terug op het land scheen de zon grrrr -O-

Kom ik thuis lees ik mijn mail.. Gaat mijn vakantie naar Londen ook niet door!! Zijn te weinig mensen voor de busreis.

Erger kan deze dag niet

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:59

Ah, er zijn van die dagen he..! :(:)
Balen dat je Londen tripje niet doorgaat!