pff stomme hormonen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:45

Ja klopt, dat was ik. En het stomme is, ben nu toch nog steeds beetje bang om te bevallen hoor! Ik ben bang dat hij nu hij langer blijft zitten te groot wordt voor mijn bekken. Omdat hij er bij mij aan de voorkant niet uit kan moet hij in het achterste deel van mijn bekken passeren, en Gioya heeft mijn staartbeen toen al uit het lood gedrukt en die was maar 3 kilo 350. Eerste kindjes zijn vaak lichter dan volgende kindjes, en meisjes vaak lichter dan jongens dus ik krijg nu allemaal enge gedachten dat dit kereltje lekker tot 42 weken blijft zitten, een 9 ponder wordt en er helemaal niet meer uit te krijgen is. Gewoon 8)7 want de gyn dacht dat hij rond de 40 weken ook weer ergens tussen 3 kilo en 3500 zou moeten zitten dus ik heb helemaal geen reden om me druk te maken. Maar kolere, wat deed dat persen toen zeer bij ons Gioy!

Verleggen doe je gewoon door zachtjes met je handpalm tegen de baby te drukken en dan schuift hij wel op. Is wel zo fijn als je van binnen bont en blauw getrapt bent of ze liggen consequent op je blaas of je darmen te stampen :+

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:00

Urielle schreef:
Verleggen doe je gewoon door zachtjes met je handpalm tegen de baby te drukken en dan schuift hij wel op.

Dan heb jij wel een lief kindje :o Die van ons ziet dat als spelletje om daarna weer net zo hard terug te gaan naar de plek waar het vandaan kwam :')

Maar pfoeh Urielle zulke verhalen wil ik eigenlijk niet teveel horen voordat mijn bevalling begint :7 Hopelijk verloopt het deze keer allemaal voorspoedig bij jou!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:15

O, maar ik heb op zich 2 keer een prima bevalling gehad hoor, ik mag niet klagen :D
Mijn beeb is contactgestoord, die duikt al weg als je je hand er gewoon oplegt }>

Urielle

Re: pff stomme hormonen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:58

Alle angsten voor niks, zie onderschrift :D
(en hij is verre van contactgestoord, wil niks anders dan aan de (*) hangen := )

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:05

Kei leuk Riv! Gefeli!!! Mag ik ook tekenen voor zo'n bevalling :D ?

Urielle

Re: pff stomme hormonen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:32

Ja tuurlijk, ik gun iedereen hetzelfde, muv de badkamer dan hahaha (nou ja, tegels poetsen makkelijker dan laminaat)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:38

Van harte gefeliciteerd *D
En idd alle angsten voor niks en nu lekker genieten!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:25

En hoe gaat het met de hormonen dames? :Y)

Ik ben precies op de uitgerekende datum bevallen van een dochter *\o/*

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 12:23

Hormonen zijn nog volop aanwezig!!! :')
Kan de hele dag janken om het feit dat mijn auto nu toch echt rijp is voor de sloop en ik een andere zal moeten kopen. :+ Tel daarbij op dat mijn opa overleden is en het lijkt me het verstandigst als iedereen uit m'n buurt blijft. Ben gisteren toch uit mijn plaat gegaan tegen een collega die weer eens te laat was. Normaal tel ik tot 10 en denk, ach het is jouw werk wat blijft liggen.
Die zal ook wel gedacht hebben }> . Ach ja,ik vond het niet eens nodig mijn exuses te maken. Wie weet komt ze volgende week op tijd, zijn die hormonen toch ergens goed voor haha