Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterkte iig! Wel positief dat je alweer staat en loopt!!
. Ik moet wel zeggen dat ik het een heel eng idee vind om straks thuis te zijn.. Ik voel me hier toch wat veiliger. Sundral schreef:Argh wat poedersuiker!! Hebben ze hem bij jou er helemaal uitgehaald of ook een stuk weggeknipt? Ik heb gelukkig, zelfs na deze actie, helemaal nergens last van haha. Ook best apart.
Thank god for the drugs
Sundral schreef:Ja ik vind t zo raar dat ik ineens geen corset meer hoefde... M'n moeder vraagt morgen een gesprek met de arts aan want het ging heel apart... Ik heb nu erg veel pijn en wacht al meer dan een kwartier op m'n morfine. Wil zo graag slapen maar zo lukt t niet..
. Waarschijnlijk worden er nog foto's gemaakt van m'n borstkas en schouder want ik heb erg veel pijn daar en nog steeds een erg drukkend gevoel op m'n borst. Vanmiddag gaan ze overleggen wanneer ik evt naar huis kan.. En ook over een corset wordt nog gediscussieerd. Bedankt allemaal voor de lieve berichten. Sundral schreef:Saar4 bedankt, daar heb ik iets aan. Heb jij ook fysio gehad? En mocht jij wel gewoon bewegen etc? Ik moet namelijk wel lichte bewegingen maken alleen tot hoever ik dat kan met de pijn. Ik mag waarschijnlijk na het weekend ook gewoon naar huis. Liep jij gewoon trap of sliep je beneden? Moet idd maar even wat dvd boxen kopen hihi. Wel fijn dat je vrijwel nergens last meer van hebt.. Maar dat heeft wel heel lang geduurd dus.
RenWaBl schreef:Las ook van iemand die ook de dwarsuitsteeksel afgebroken had dat de spieren afgescheurd waren.Mag ik vragen hoe je dat weet? Was er bij jou ook een MRI ofzo gemaakt? En werd er bij jullie ook een controle foto gemaakt?
Mijn fysio raadde dat wel aan, maar de dokters hebben er niks over gezegd, dus hebben we het niet gedaan.
Er zijn iets van 3 verschillende foto's gemaakt. CT, Röntgen en MRI. Ik had ook een enorme bloeduitstorting op mijn rug maar die trok gek genoeg binnen 3 dagen helemaal weg.
Werd er een beetje melig van... 
Sundral schreef:Remember: ik heb gelukkig van half 6 tot 7 nog even geslapen.. Begin er nu wel aardig zat van te worden hoor... Overal komen pijntjes bij, heb geen eetlust en maak me ook zorgen om t feit dat ik nog steeds geen ontlastig heb gehad..