Lumbaalpunctie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia

Re: Lumbaalpunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:29

Hoe is het met de hoofdpijn inmiddels? Al wat beter?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 22:36

De hoofdpijn was gelijk na de bloedpatch verdwenen, alleen nog steeds last van m'n rug. Mocht alles weer maar paardrijden is nog drama, na die tijd voelt het afschuwelijk...

Dus maandag ga ik naar een sportmasseur die me vaker heeft kunnen helpen :) en ga met m'n eigen huisarts om tafel maandag. Hebben prikset al binnen en hoop dat ze wil tekenen zodat dit vergoed word.

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 22:42

Fijn dat je HA mee gaat werken aan de tests!
Hopelijk komt je rug in orde met de sportmasseur inderdaad!

Dat je van je hoofdpijn verlost bent zal wel een opluchting zijn!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 23:10

Ja het is nog even de vraag of ze meewerkt.. Maar wil sowieso om tafel, ook hoe haar collega me behandeld heeft..

Ik vind het alleen vervelend dat als ik maar even denk wat hoofdpijn te voelen, ik het al "eng" vind..

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 23:15

Oh, had ik dat verkeerd begrepen. Succes dan met/bij je HA!

Dat vertrouwen komt wel weer goed :(:)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:06

Gaat je moeder mee? Dit zijn typisch gesprekken die je beter met z'n tweeen kunt voeren. Veel succes maandag!

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:08

Uiteraard ga ik mee en heb al veel dingen (mede dankzij Issy) uitgeprint. En de prikset (PCR) gaat ook mee dan kan de huisarts dat ook maar regelen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 16:31

De huisarts wou niet tekenen voor de PCR test, dus dat betalen we gewoon zelf. Maar ze wil al m'n uitslagen wel doorsturen naar het Radboud ziekenhuis? In Nijmegen?

Heb wel al m'n frustraties eruit gegooid, ook over haar collega huisarts die al m'n klachten ook gewoon van tafel gooide...

En gek genoeg ging net m'n telefoon, en belde de betreffende huisarts. Dat ie zich toch iets teveel had laten lijden door wat de neuroloog tegen hem had gezegd. Toen heb ik wel heel duidelijk gezegd dat het niet uit maakt wie wat zegt, of een huisarts het "aanstellerij" of iets vind, dat ik daar met klachten zit op dat moment en dat ik dan recht heb op iemand die mijn klachten serieus behandeld.
Hij heeft een paar keer z'n excuses aangeboden. En heb het wel heel duidelijk gemaakt dat ik hoop dat voor de volgende, dat die wel gehoord word, en hij zei dat hij hier zeker zin lering uit had gehaald..
Ook heb ik gezegd dat het makkelijker is om te roepen dat het psychisch is, dan om de echte oorzaak te vinden....

Vond het iig al heel wat dat ie me belde en toch een paar keer noemde dat ie dus wel degelijk fout zat.

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:33

Goed van je HA dat hij dat ook toegegeven heeft! Dat zal toch wel fijner voelen denk ik.

Wat vervelend dat de andere huisarts niet wilde tekenen. Fijn dat jullie het zelf kunnen betalen, maar jammer dat het zo moet. Je eigen HA wil er niet alsnóg voor tekenen?