De huisarts wou niet tekenen voor de PCR test, dus dat betalen we gewoon zelf. Maar ze wil al m'n uitslagen wel doorsturen naar het Radboud ziekenhuis? In Nijmegen?
Heb wel al m'n frustraties eruit gegooid, ook over haar collega huisarts die al m'n klachten ook gewoon van tafel gooide...
En gek genoeg ging net m'n telefoon, en belde de betreffende huisarts. Dat ie zich toch iets teveel had laten lijden door wat de neuroloog tegen hem had gezegd. Toen heb ik wel heel duidelijk gezegd dat het niet uit maakt wie wat zegt, of een huisarts het "aanstellerij" of iets vind, dat ik daar met klachten zit op dat moment en dat ik dan recht heb op iemand die mijn klachten serieus behandeld.
Hij heeft een paar keer z'n excuses aangeboden. En heb het wel heel duidelijk gemaakt dat ik hoop dat voor de volgende, dat die wel gehoord word, en hij zei dat hij hier zeker zin lering uit had gehaald..
Ook heb ik gezegd dat het makkelijker is om te roepen dat het psychisch is, dan om de echte oorzaak te vinden....
Vond het iig al heel wat dat ie me belde en toch een paar keer noemde dat ie dus wel degelijk fout zat.