Weinig/geen 'zin' in seks...ervaringen?oplossingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 02:49

ik lees even mee hoor.
misschien komen er nog andere tips voorbij dan stoppen met de pil.
mijn libido is ontzettend gedaald sinds dat mijn vriend een 3 minuten probleem heeft..... -O-

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 05:33

Anne_mieke88 schreef:
Ben nu 50 shades of grey aan het lezen. Met als leuke bijkomstigheid even een +1 voor je seksleven :D

Dat bedoel ik :o Ben m ook aan t lezen :')

Onzeker

Re: Weinig/geen 'zin' in seks...ervaringen?oplossingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 06:06

ik ben 1.70m en wege tussen de 62 en 65kg in

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 06:18

Ik heb niet je hele topic gelezen. Maar ik lees dat je de pil slikt?
Dat was bij mij duidelijk de boosdoener. Enne, ik wil je niet ontmoedigen... maar ik slikte dus de microgynon 30...
Ik voel me wel 100 x beter nu ik gestopt ben met die rotzooi (niet alleen mijn libido is vele malen hoger, ook in het algemeen voel ik me veel energieker), ook van andere anticonceptie met hormonen krijg ik 'last'.
Misschien een tip om het eens zonder al die hormonenrommel te proberen? Succes!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:59

hunter87 schreef:
ik lees even mee hoor.
misschien komen er nog andere tips voorbij dan stoppen met de pil.
mijn libido is ontzettend gedaald sinds dat mijn vriend een 3 minuten probleem heeft..... -O-

Wat voor probleem??? :?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:04

Ik gok een in-3minuten-klaar-probleem?

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:31

Ik vermoedde ook al zoiets, maar dacht laat ik het even checken.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:38

Ik mis eigenlijk spontaniteit in dit verhaal.
Je vind bepaalde dingen vies, alles moet gepland zijn, je koopt een setje maar mag niet meteen uit, de pil wordt dàn gestopt om zwanger te raken,... Allemaal zo gepland en niks spontaan. Misschien krijg je net meer zin als je stopt met nadenken en gewoon spontaan je vriend eens vastpakt enz?
Je krijgt ook net meer zin door iets meer te doen. Ik wil je niet schuldig maken dat jij enkel oorzaak bent aan dit probleem, want je wilt wel dergelijk dit probleem aanpakken, dat vind ik goed. Zou wat minder proberen nadenken..

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:48

heb je pb gestuurd met eventuele tips en dingen om het spannend te maken..

Ga je fantasie uitwerken en bespreken iedereen heeft wel fantasieen en in een goede relatie zijn die meestal wel bespreekbaar ;)

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:13

Je moet uit je hoofd en IN je lijf...
Wanneer je dingen vies vind, of al nadenkt dat iets vies kan worden ben je druk bezig in je hoofd, en kun je weinig van je lijf verwachten.

Pil is bij mij ook dooddoener. Condooms vind ik ook niet prettig. Daarom heb ik nu een pessarium: geweldig! Wat een uitvinding!

Investeer tijd in elkaar, doe leuke dingen, raak niet verstrikt in de dagelijkse sleur en de vermoeidheid die daaruit voortvloeit.
Je moet het soms weer 'aanzwengelen'... dat kan soms eerst heel geforceerd en werktuiglijk voelen, maar door het te doen gaan je hormonen tenminste weer ad slag... op deze manier raakt alles in diepe rust...

Weet je wel wat je fijn vind? Doe je het wel eens met jezelf? Bereik je met hem wel een hoogtepunt? Geniet je er wel van om hem bloot te voelen, gestreeld te worden.... alles dat VOOR 'HET' komt zeg maar.... Besteden jullie daar voldoende aandacht aan?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:40

Vind je dat niet eng?

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:28

F_Orumster schreef:
Vind je dat niet eng?

Wat?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:46

Een pessarium?Moet.je toch steeds inbrengen en met zalf.enzo?

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:47

Ninx schreef:
Je moet uit je hoofd en IN je lijf...
Wanneer je dingen vies vind, of al nadenkt dat iets vies kan worden ben je druk bezig in je hoofd, en kun je weinig van je lijf verwachten.

Pil is bij mij ook dooddoener. Condooms vind ik ook niet prettig. Daarom heb ik nu een pessarium: geweldig! Wat een uitvinding!

Investeer tijd in elkaar, doe leuke dingen, raak niet verstrikt in de dagelijkse sleur en de vermoeidheid die daaruit voortvloeit.
Je moet het soms weer 'aanzwengelen'... dat kan soms eerst heel geforceerd en werktuiglijk voelen, maar door het te doen gaan je hormonen tenminste weer ad slag... op deze manier raakt alles in diepe rust...

Weet je wel wat je fijn vind? Doe je het wel eens met jezelf? Bereik je met hem wel een hoogtepunt? Geniet je er wel van om hem bloot te voelen, gestreeld te worden.... alles dat VOOR 'HET' komt zeg maar.... Besteden jullie daar voldoende aandacht aan?

Goed advies en tips! Dat bedoel ik met spontaan zijn, niet teveel nadenken en gewoon 'aan de slag gaan'!

@F_Orumster: normaal brengt de dokter dat in en blijft dat geloof ik wel 4 jaar oke (dacht ik?)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:52

amouroke schreef:
@F_Orumster: normaal brengt de dokter dat in en blijft dat geloof ik wel 4 jaar oke (dacht ik?)

Nee, dat is een spiraaltje.

Pessarium moet je inderdaad telkens aanbrengen, al dan niet in combinatie met zaaddodende pasta.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:00

F_Orumster schreef:
Een pessarium?Moet.je toch steeds inbrengen en met zalf.enzo?

Is echt secondenwerk, net zo vlot en net zo veilig als een condoom... met dat verschil dat beide partners voldoende 'voelen'.... en ik wil geen spiraaltjes of hormonen meer... is echt een uitkomst! Super!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:25

Doet jouw vriend weleens spannende dingen? Je knuffelen als hij achter je staat, kusjes in je nek drukken oid? Seks is eigenlijk het vervolg van een flirten en een spannend voorspel, dus ultiem van elkaar genieten. Als je heel veel aandacht besteed aan gewoon simpele dingen, zoals kusjes/knuffels/kleine zachte aanrakingen komt de seks vanzelf. Eigenlijk gewoon ultiem van elkaar genieten(voorspel), en dan leuk voldaan eindigen(seks).
Of gewoon samen in bad gaan, of onder de douche elkaar inzepen, een massage noem maar op. Oo en wat ook wel grappig kan zijn, google is verschillende standjes dat maakt het tijdens de seks vaak ook spannender.

En wat betreft de viezigheid, een wcrol naast je bed leggen. En gewoon een stukje wc-papier ertussen doen als je naar de wc gaat. En daarna schoonmaken met lactacyd doekjes, ik voel me dan altijd weer fris.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:39

Of voor het zingen de kerk uit en het afmaken voor je vriend ;)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:48

Dat wordt ook een zooitje. :=

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 13:03

Lindy1982 schreef:
Of voor het zingen de kerk uit en het afmaken voor je vriend ;)

Dat word een kliederboel...

Ik vond een "jasje" wel erg leuk...geen drupboel daar "benee"

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 13:19

handdoekje er bij niks geen geklieder...
handdoek meteen de was in en klaar

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:26

susshine: ja mijn vriend is record klaar komen... 3 minuten en flats. en dat kan hij jammer genoeg, oneindig lang volhouden... kan je zeggen niet goed voor je relatie...

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:31

Misschien moet hij eerst zelf zorgen dat het wat langer duurt..?

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:41

Waar komt die onzekerheid zo vandaan? Natuurlijk kan het aan je pil liggen, of stress, de relatie maar zo te lezen komt het door wat er allemaal in jouw hoofd zit. Want om eerlijk te zijn kom je naast onzeker ook wel ietsiepietsie dwangmatig en angstig (smetvrees?) over. Misschien eens goed om daar met iemand over te praten. Niet je vriendje en misschien ook niet je bokt-vrienden maar een psycholoog of seksuoloog. Kijken of er een oorzaak is en of je daar iets mee kan/moet. En daarnaast op een rijtje krijgen wat je wel en niet wil en kan. Dat is natuurlijk ook een heel enge en grote stap maar als je het echt een probleem vindt zoals het nu gaat is het wel een stap die de moeite waard is.... Daarnaast moet je niets he?! Er zijn zat stallen die het niet zo vaak doen en er allebei tevreden mee zijn... Pas als de een veel meer zin heeft als de ander wordt het een probleem.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:58

amouroke: tja verschillende dingen geprobeert. van alcohol tot zn ballen na beneden trekken net voor het klaar komen tot opeens over zn lekke fietsband beginnen. maar nope... niks werkt :(
maar als je nog tips weet.....? mijn pb box staat open!