Schurende bovenbenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:55

Dat is wel een groot voordeel van Sloggi t.o.v. de fietsbroekjes aangezien je juist met warm weer graag blote benen wilt.
Ik ga er een aanschaffen om te testen :D

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:27

Ook ik ben blij dat er toch nog een mogelijke oplossing is, de Sloggi! Ik heb er ook vreselijk veel last van. Als ik geen legging oid onder mijn jurkjes draag, liggen mijn benen tot bloedens toe open. Broeken slijten ook altijd op die plaats. Sindsdien draag ik dus ook altijd een afgeknipte legging onder een jurkje of rok, maar het kruipt inderdaad omhoog! Vervelend. Ik zou het kunnen stikken, maar laat mij daar nu niet zo handig in zijn ;-)

Panty vind ik totaal niet werken, dat kruipt al helemaal meteen omhoog. Ik ga de Sloggi 'ns proberen! Ik vond ook nog een site van een Nederlandse vrouw die zulke broekjes maakt: Sarah's sweeties Ik vind ze wel redelijk duur, voor dat geld koop je twee Sloggi's. Ze hebben een leuk motiefje, oké, maar de bedoeling is toch dat het onzichtbaar is, neen? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:25

Chafing cream! http://www.1chafing.com/

Volgens mij kan je dit soort cremes in alle landen ter wereld kopen, behalve Nederland. Zorgt ervoor dat er geen wrijving meer kan ontstaan waardoor er dus ook geen plekken verschijnen. Omdat je het uit het buitenland moet halen en je die tijd zal willen overbruggen kun je in de tussentijd een antiblaren stick gebruiken. Compeed bv. Daar zitten een soort siliconen in die ervoor zorgen dat er geen wrijving meer ontstaat tussen je benen. Wordt ook veel door hardlopers gebruikt op bv de tepels. Bij mannen willen die nog wel eens tot bloedens toe open schuren en dit voorkomt dat.

Afbeelding

Succes!

Eleionomae

Re: Schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:45

die sloggi's zijn ook mooi! Ik vind ze alleen altijd zo prijzig voor dat geld heb ik 2,5 corrigerend broekje bij de action :))
Daar heb ik overigens ook 1tje van gekocht en die zit heerlijk, niet te lang maar ook zeker niet te kort :j enige nadeel is dat het van dat synthetische spul is, maar met gewoon ondergoed er nog onder is het super fijn ;j

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:47

Maar met warm weer is katoen wel veel luchtiger dan synthetisch spul, dat sluit veel minder af.

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:49

Auwtch, dat die man nog kan lachen zeg! Compeed-stick heb ik al geprobeerd, dat hielp bij mij niet...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:55

@fargo, dat is waar, maar zolang ik het financieel niet zo breed heb, kies ik dan toch maar voor die van de action :j

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:02

Eleionomae schreef:
@fargo, dat is waar, maar zolang ik het financieel niet zo breed heb, kies ik dan toch maar voor die van de action :j

Just to be sure: heb je een naam of een beschrijving van de door jou aangekochte broekjes? Wat staat er op de verpakking? Dan heb ik nog wat opties om te vergelijken als ik zo toch even naar de V & D ga en vlak bij de Action zit :j :j

*\o/* *\o/* HOERAAAA dan kan ik morgen een rok aan naar mijn werk zonder te plakken!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:06

ik zal even een foto uploaden van de verpakking, hij is 88% polyamide, 11 % elastaan en 1%katoen

edit:
Afbeelding
Ik heb m in huidskleur omdat de witte er niet meer waren
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 31-07-12 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:07

Het enige wat je daar zonder smeerseltjes aan kunt doen is je dijen centimeters laten verliezen.
Ik had dit "vroeger" (toen ik een jaar of 16 /17 was) ook.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:09

Dat zou super zijn!!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:10

ik heb m in mn vorige bericht gepost :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:14

THANKS nou nu moet het toch wel lukken lijkt me. Zo snel even bij allebei langs. Evt van allebei 1 halen ofzo!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:15

ik vind ze overigens niet echt extreem corrigerend strak zitten, ik ken ze een stuk strakker zullen we maar zeggen :')

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:20

Grrrrr file onderweg en dus echt om 5 voor 6 bij de V & D en daar hebben ze het model met de lange pijpjes niet van sloggie? Waar dan wel???

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:21

Livera? Die verkoopt meestal wel veel van Sloggi :j

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 07:56

Zo, vandaag dus toch maar een stuk van een capri panty/legging afgeknipt, ik wilde gewoon een rok aan ;-) Ik ga vandaag de Livera bellen in de buurt of ze de sloggies verkopen.

Ik heb trouwens nog een tip voor panties die net niet lekker passen (hangend kruis) of die wat willen afzakken, daar krijg je ook altijd schuurplekken van. Daar heb ik een tip voor!

Doe er een elastische damesboxer over heen, dan blijft alles goed op zijn plek, zakt niet af, schuurt niet. Nooit meer gezeik ;-)
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/ ... -(19678299)

Heb gewoon een paar van die damesboxers in allerlei matchende kleurtjes liggen om over de panty heen aan te trekken. IDEAAL.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:05

fargo schreef:
Ik heb trouwens nog een tip voor panties die net niet lekker passen (hangend kruis) of die wat willen afzakken, daar krijg je ook altijd schuurplekken van. Daar heb ik een tip voor!

Doe er een elastische damesboxer over heen, dan blijft alles goed op zijn plek, zakt niet af, schuurt niet. Nooit meer gezeik ;-)
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/ ... -(19678299)

Gewone onderbroek over je panty volstaat ook :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:23

Klopt Loetie maar deze broekjes zijn lekker soepel en elastisch, sommige onderbroeken knellen dan bij de randjes ;-) Zeker als het een dikke wollige winterpanty betreft :+
Maar het gaat inderdaad met name om het feit dat een broekje erover heen alles scheelt ;-) :j

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:22

Liek_ schreef:
Chafing cream! http://www.1chafing.com/

Volgens mij kan je dit soort cremes in alle landen ter wereld kopen, behalve Nederland. Zorgt ervoor dat er geen wrijving meer kan ontstaan waardoor er dus ook geen plekken verschijnen. Omdat je het uit het buitenland moet halen en je die tijd zal willen overbruggen kun je in de tussentijd een antiblaren stick gebruiken. Compeed bv. Daar zitten een soort siliconen in die ervoor zorgen dat er geen wrijving meer ontstaat tussen je benen. Wordt ook veel door hardlopers gebruikt op bv de tepels. Bij mannen willen die nog wel eens tot bloedens toe open schuren en dit voorkomt dat.

Succes!

Op deze site hebben ze dat wel: http://www.hardloopaanbiedingen.nl/prod ... ct_ID=3813

Staan nog een paar andere soortgelijke producten ook op.
Ik loop hard en had voorheen altijd schuurplekjes bij m'n armen bij langere afstanden, maar met deze stick niet meer. En voelt totaal niet vies aan.

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 16:46

Ik heb vandaag een broekje van Sloggi gekocht.

Het is niet erg charming om te dragen vind ik, maar ach het zit onder mijn jurkje, geen schurende benen meer en ik kan de pijpjes ook nog wat hoger trekken (broekje komt tot op je knie zowat). Zuslief heeft er ook een gekocht. Ze waren er alleen nog in het wit, de zwarte had een levertijd van 3 weken :(

Ga binnenkort op vakantie en trek ik hem aan, ga daarna hier op dit topic even mijn bevindingen plaatsen!!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 17:24

Als je je maat weet, kun je hem vast wel via internet bestellen, ben heel veel site tegengekomen. Ik durf het niet zonder de goede maat te weten te doen, dus eerst maar eentje via de winkel halen, dan kan ik later evt via de site extra bestellen als dat zo uitkomt.

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 19:06

ik heb zo'n beetej 40/42 met broekmaat. Heb een 42 genomen, die zat even lekkerder

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 17:55

Zo ik ben super geslaagd, 2 sloggie classic long in wit en zwart en toen even naar de Zeeman. En wat schetst mijn verbazing: ik kom bikerbroekjes tegen van 2,99 eur ook 95 % katoen, dus een witte en een licht grijze meegenomen. Even zitten meten en vergelijken met de sloggies die ik bij me had en die ik al gepast had bij de Livera ;-) Thuis ook de bikers gepast, zitten net iets korter, maar echt prima! Ben helemaal tevreden, dan is een rok op de knie ook goed te doen.
Misschien nog een idee TS als extraatje - niet duur, ook katoen en prettig voor erbij? Ze waren er ook in het zwart!

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 17:56

Hmm moet ik toch maar weer eens gaan kijken, kon ze van de week niet vinden bij de Zeeman bij ons.
Klinkt goed!