[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:01

Heeft een van jullie (of meer :D) nog tips voor mij? Ik speel met het idee om een kleurspoeling in
mijn haar te gooien. Ik wil liever niet donkerder, daar ik vrij bleek ben van mezelf. Mijn natuurlijke
haarkleur is zoals op de foto's te zien donkerblond/lichtbruin, verder heb ik bruine ogen. Ik zat
zelf te denken aan een wat warmere (natuurlijke) kleur met een gouden ondertoon. Wat denken
jullie? En wat is een goed merk qua kleurspoeling? Ik heb mijn haar ondertussen een paar keer
laten knippen dus de meeste gespleten/blonde punten zijn weg. Mijn haar komt tot ik denk zo'n
5 centimeter onder mijn bh bandje en het is heel erg fijn/dun van zichzelf.

Begin 2011
http://i103.photobucket.com/albums/m136 ... G_0278.jpg
Deze is wat recenter.. Eind 2011
http://i103.photobucket.com/albums/m136 ... rkleur.png

Foulplay_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:26

Geen idee van merken, maar denk wel dat het je zou staan zoals je beschrijft!
& Man wat ben ik jaloers op je haren :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:27

Haha dankje! :) Ik heb er lang voor moeten sparen!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 11:43

Goudblond / donkerblond? Highlights?

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 02:34

ik meld me ook even :)
Heb mn haar donderdag donker bruin/zwart geverft :D en morgen krijg ik waarschijnlijk ''ombre'' onderkant blond :) ik zal kijken of ik dan foto kan plaatsen ;) weet iemand of dat trouwens beetje goed wil? van donker naar blond? maakt eigenlijk niet eens uit als het oranje word :p moet een beetje opvallen.. maar heeft iemand miss voorbeeld foto? :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 11:58

Ze doen dat toch met bleken? Gewoon blonde verf op donker bruin pakt niet en kan het groen worden

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 15:32

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik zit al een tijdje te twijfelen over het kleuren van m'n haar. Het liefst zou ik dit eens proberen met een spoeling, zodat ik er geen last van heb als ik het niks vind.. Nu heb ik laatst een ontzettend gave kleur gezien, alleen was dit een permanente kleuring. Het was de kleur 'nectarine' van garnier nutrisse. Zou de kapper deze (of soortgelijk) wellicht in spoeling kunnen doen? Of weet iemand misschien een ander merk wat een vergelijkbare kleur in spoeling heeft?

Vast bedankt!

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:15

Vandaag ombre van mn haar gemaakt :D boven donker bruin en onder blond :D
Afbeelding
op foto zie je het redelijk maar in t echt valt het heel erg op :P

heb het niet gebleekt :P alles is gelukkig goed gegaan :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:33

imd schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik zit al een tijdje te twijfelen over het kleuren van m'n haar. Het liefst zou ik dit eens proberen met een spoeling, zodat ik er geen last van heb als ik het niks vind.. Nu heb ik laatst een ontzettend gave kleur gezien, alleen was dit een permanente kleuring. Het was de kleur 'nectarine' van garnier nutrisse. Zou de kapper deze (of soortgelijk) wellicht in spoeling kunnen doen? Of weet iemand misschien een ander merk wat een vergelijkbare kleur in spoeling heeft?

Vast bedankt!

bij spoeling is het wel zo dat je oude kleur niet weer helemaal terugkomt, of dit duurd dan heel lang. maar je kunt het altijd proberen :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:38

Oh wat gaaf cosmox!!!! Ziet er echt mooi en zelfs natuurlijk (t blond heeft geen gekke kleur oid) uit!

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:46

bedankt :D had eerst idd van meerdere mensen gehoord dat het groen kon worden, maar is gelukkig niet zo :+

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:50

jaa is echt mooi! wat voor verf heb je gebruikt dan?

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:51

dankje :)
uhm, weet niet meer, heb het pakje weg gegooid := weet niet meer precies van welk merk.. maar had het donderdag donker bruin geverft en vandaag dus dat blonde erin :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:52

goh dat dat goed is gegaan :)

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:54

haha ja :')
maar vinden jullie het wel leuk? :) of sta ik voor schut nu? :')

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:54

jaa is wel leuk :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:56

Mijn haar is weer geverfd, zwart deze keer. En ben begin juli naar de Kinki kapper geweest :D

AfbeeldingAfbeelding

Ben van nature blond trouwens :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:03

Haha mijn ombre is van onder echt gewoon heel erg blond :') heb ik wel gebleekt.
Vind het zo ook wel leuk!

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:06

ik wou het ook heel erg blond maar omdat ik het donderdag donker had geverft en niet gebleekt had pakt die het blonde niet echt goed.. maar je ziet het gelukkig wel :P

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:11

Mijn haar is eigenlijk heel donkerbruin/zwart, na heel vaak geverfd te hebben is het nu donkerbruin/middenbruin, maar zou het echt niet zo licht krijgen zonder te blonderen :+

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:11

aha :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:39

LiiNd_Y schreef:
imd schreef:
Hallo allemaal,

Vast bedankt!

bij spoeling is het wel zo dat je oude kleur niet weer helemaal terugkomt, of dit duurd dan heel lang. maar je kunt het altijd proberen :)

Oh chips, ik dacht dat dat juist bij permanent het geval was! Hmm, toch maar eens overna denken dan :P

cosmo, dat is leuk gedaan! Supergaaf haar heb je sowieso!
Ghostattack, Staat je erg leuk, mooi geknipt ook!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:38

_vivi_ schreef:
Wat voor een werk gaat hj doen? Als het ergens achter de schermen is dan is het niet belangrijk of hij er good looking uitziet dan gaat het vaak om dat het functioneel is.
Of je moet een invlecht maken haha :P
Misschien met stijltang beetje minder 'poeffie' maken kan helpen. Maar kan hij het niet gewoon zo krullerig laten en dan wat wax erin zodat het niet erg pluist?

Hij werkt met mensen (soort verkoop/catering) en moet er dus wel een beetje representatief uitzien.
Invlechten heeft hij ook eens gedaan (cornrows) maar dat vond ik zó vreselijk :o En om dat nu altijd te hebben was hij ook niet van plan, hij wil natuurlijk als hij een dagje niet werkt wel zijn hanenkam op zetten.
Wax werkt niet echt om het minder pluizig te maken (het is ook gewoon heel veel, dus dan blijft het 'poofy') dus ik denk dat we maar eens met de stijltang aan de gang gaan en dan zien we vanaf daar wel verder. Ik zal eens kijken of het met stijl haar wel naar voren te kammen is

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:41

@imd Ik zou er inderdaad heel goed over nadenken, ik heb er zeker 2 jaar over gedaan voor mijn rode kleurspoeling er volledig uit was (en het laatste stuk is er uit geknipt) en nu is mijn haar een totaal andere kleur dan het was voor ik het kleurde, het is veel donkerder geworden.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:18

Heeft iemand hier ervaring met La riche directions? k heb een roze dip dye en ben benieuwd of het er volledig weer uit gaat op niet gebleekt haar :)