Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_usar schreef:Ik heb mensen van kritisch prikken gesproken, had ik dat eerder gedaan had ik ze nooit laten enten. De oudste was altijd erg ziek na een enting,autisme kan je er zelfs van krijgen en toevallig hebben bijde kinderen dat.
Vjestagirl schreef:marleen_usar schreef:Ik heb mensen van kritisch prikken gesproken, had ik dat eerder gedaan had ik ze nooit laten enten. De oudste was altijd erg ziek na een enting,autisme kan je er zelfs van krijgen en toevallig hebben bijde kinderen dat.
Autisme is een aangeboren afwijking, en kun je niet krijgen van inenten. Dat is echt klets.
Vjestagirl schreef:marleen_usar schreef:Ik heb mensen van kritisch prikken gesproken, had ik dat eerder gedaan had ik ze nooit laten enten. De oudste was altijd erg ziek na een enting,autisme kan je er zelfs van krijgen en toevallig hebben bijde kinderen dat.
Autisme is een aangeboren afwijking, en kun je niet krijgen van inenten. Dat is echt klets.
Citaat:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar is op zeer jonge leeftijd vaak nog niet duidelijk te diagnosticeren. Vaak is dat pas vanaf het derde levensjaar mogelijk, maar het kan ook pas op latere leeftijd duidelijk worden, afhankelijk van de alertheid van ouders, verzorgers en artsen.
Zoolgangster schreef:KANS op hoge koorts en langdurig huilen? Is dat alles? De ziektebeelden die de bacterie kan veroorzaken, zijn onder andere: longontsteking, bijholteontsteking, artritis, meningitis, oorontsteking, sepsis, en buikvliesontsteking. En 1000 doden per jaar. Ik weet wel wat ik zou kiezen...
Zoolgangster schreef:KANS op hoge koorts en langdurig huilen? Is dat alles? De ziektebeelden die de bacterie kan veroorzaken, zijn onder andere: longontsteking, bijholteontsteking, artritis, meningitis, oorontsteking, sepsis, en buikvliesontsteking. En 1000 doden per jaar. Ik weet wel wat ik zou kiezen...
Vjestagirl schreef:Citaat:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar is op zeer jonge leeftijd vaak nog niet duidelijk te diagnosticeren. Vaak is dat pas vanaf het derde levensjaar mogelijk, maar het kan ook pas op latere leeftijd duidelijk worden, afhankelijk van de alertheid van ouders, verzorgers en artsen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme
Autisme is een aangeboren stoornis, en kan NIET komen door een prik
DeSprinkhaan schreef:Trouwens, heeft iemand hier enig idee hoe vaccins gemaakt worden? En hoe we zeker kunnen zijn dat ze niet vervuild zijn? Je kunt namelijk niet de bacterien die er misschien ook in zitten doden door de temperatuur boven de 40 graden de doen, want dan gaat het vaccin zelf ook dood.
Trouwens, aids kwam oorspronkelijk alleen voor bij apen, nu sinds eind jaren 70 (en iets erder soms in europa), komt het ook erg veel voor bij mensen en is het een dodelijke ziekte.
Vroeger, en nu ook werden vaccins ontwikkeld op dierlijke cellen, waaronder die van apen. En wat als de vaccins op apencellen vervuild waren met aids, dan hebben de wetenschappers een levensgevaarlijke ziekte laten verschijnen....
Toverbal schreef:Zoolgangster schreef:KANS op hoge koorts en langdurig huilen? Is dat alles? De ziektebeelden die de bacterie kan veroorzaken, zijn onder andere: longontsteking, bijholteontsteking, artritis, meningitis, oorontsteking, sepsis, en buikvliesontsteking. En 1000 doden per jaar. Ik weet wel wat ik zou kiezen...
Dat zijn de milde bijwerkingen die genoemd worden er zijn wel ergere. Maar het heeft naar mijn mening helemaal geen zin om die dingen te gaan vergelijken.
Omdat niet elk kind even ziek wordt als het een "kinderziekte" oploopt alles hangt af van bepaalde factoren.
Door dit topic ben ik wel een stuk wijzer geworden, ik weet nu dat er felle tegenstanders en voorstanders zijn.
Ik denk dat je op je eigen gevoel af moet gaan en dat is ook wat ik ga doen.
Ik vertrouw op mijn moedergevoel en bekijk en oordeel elke situatie apart.
. Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal en eigen ervaring en handeld ernaar, dat is prima.DeSprinkhaan schreef:Vjestagirl schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme
Autisme is een aangeboren stoornis, en kan NIET komen door een prik
Weet je wel hoeveel geld er met vaccin word verdient, miljarden. Als het blijkt dat vaccin autisme kan veroorzaken, hoeveel mensenzullen dan hun kinderen nog inenten? Het gaat om héél véél geld, en als je genoeg poen hebt, kun je best de mond van enkele wetenschappers snoeien....
. Zoolgangster schreef:Toverbal schreef:
Door dit topic ben ik wel een stuk wijzer geworden, ik weet nu dat er felle tegenstanders en voorstanders zijn.
Ik denk dat je op je eigen gevoel af moet gaan en dat is ook wat ik ga doen.
Ik vertrouw op mijn moedergevoel en bekijk en oordeel elke situatie apart.
Ik zal door jou nu wel bij de felle voorstanders geschaard worden. Tja, ik heb invalide mensen gezien omdat er destijds nog geen vaccin tegen de bacterie die daarvoor zorgde was...mensen die ledematen moeten missen, geamputeerd om hun leven te redden. En sommige mensen heb ik zelf nooit leren kennen. Ze gingen binnen enkele dagen dood en ik moest over hun leven horen van hun familie. En dan zegt er iemand doodleuk dat inenten niet hoeft. Een klap in het gezicht van mensen die van dichtbij weten wat voor ongelooflijk gruwelijke ziektes er bestaan.
En ik lijk een ongenuanceerde felle voorstander, maar dat is omdat ik merk hoe onwetende mensen misleid worden... Je zal als moeder je kind maar een inenting onthouden hebben en dan belandt het op de IC... Wat denkt een homeopaat daartegen te kunnen doen?