Hardlopen, wie nog meer? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re: Hardlopen, wie nog meer? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:36

Ja dat is precies hetzelfde als afgelopen week weer! Maar dan klopt het wel dat ze zei dat het niet zwaarder gaat worden toch? Want dan heb je alles al eens gehad.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:40

Eh.. ja.. ik heb alleen niet goed je vorige berichtje gelezen... (lezen is ook een kunst ;) )

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:43

Hihi, dan snap ik niet wat jij gelezen had? :D
En ja toch, met dit weer is lezen erg moeilijk. :(:)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:44

nou die ontkenning (niet) is bij mij gewoon weggevallen... dus ik dacht dat Evy had gezegd dat het moeilijker ging worden... en dat je daarom ook graag wou weten wat je te wachten stond.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:45

Haha nee, ik was gewoon nieuwsgierig wat er dan nog moest gebeuren nu!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:47

Je bent al wel bijna klaar met het schema... nog twee weken! Goed zeg! Heb je al een idee wat je daarna gaat doen?

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:49

Nog 1 weekje! 3 lessen! Morgen, vrijdag, zondag, zoiets!
Daarna heb ik een weekje vakantie en ga ik hopelijk met de hondjes van mijn vriendinnetje hardlopen. Wil gewoon een half uur lekker kunnen hardlopen. Daarna begin mijn co-schap weer en ben ik lange dagen aan het werk, dus als ik die twee maanden ook 3 keer per week een half uurtje ga lopen vind ik dat wel erg fijn. Eigenlijk wil ik gewoon even bekijken hoe dat gaat. Mijn streven is om 3 keer per keer te blijven lopen, en dan 5 tot 8 km ofzo per weer. Dan zie ik daarna wel weer hoe ik verder ga. ;)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:02

Zo net les 3 gelopen.. Zweet me kapot! Maar was wel weer lekker :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:06

goed hoor, mightyjoe, het is nog flink warm om nu te gaan lopen!
Ik zit nu met twijfel. wil morgen naar het strand. Is zo ong. bij de plek waar ik ook altijd ga hardlopen. maar weinig zin om morgen 2x heen en weer te rijden (kwartiertje). zal ik dan morgenochtend gewoon gaan rennen (evy 2011 les 7), badkleding onder hardloopkleren aan (bikinitop onder sportbh hoor!) of zal ik dan toch 2x heen en weer gaan rijden? denk ook niet dat ik tot 8u 's avonds op het strand ga liggen, dus hardloopkleren mee voor erna is sowieso niet echt een plan denk ik, want anders moet ik toch op heet moment gaan rennen.....of echt in de bossen blijven weer .... dilemma - dilemma - dilemma. graag advies!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:10

Ik ga morgen maar vroeg op, uurtje of zeven... Lekker vroeg, maar wel zo verstandig denk ik.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:12

Bikinitop onder sportbh lijkt me niet erg comfortabel! Misschien een rugtasje en dan zo min mogelijk meenemen en 1 die goed op je rug zit en dus niet erg bonkt? Of anders op de fiets smiddags heen? Of gewoon voor een x in de ochtend vlakbij je huis rennen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:17

Als je gewoon een BH bikini hebt voel je er niets van. Ik draag altijd een gewone bh onder m'n sportbh, en tussen de BH's in stop ik m'n telefoon.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:18

Oh ja dat kan natuurlijk wel.
Ik stopte mijn tel ook wel is bij mn bh totdat ie op de grond lag := Hij gleed zo weg van het zweet haha

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:22

qua opslag van spulletjes is er geen probleem. ga met de auto namelijk, anders ben ik ruim een uur aan het fietsen (op zich wel weer gezond natuurlijk!). hoef dus niet met een rugzakje te gaan lopen ofzo, maar zit meer met het omkleden na het hardlopen....heb nog geen kleedhokjes of toilet of iets dergelijks ontdekt. en ga me niet naast de auto op een parkeerplaats met vrij zicht vanaf de weg die erlangs loopt, omkleden. in de auto is ook geen optie.....kleine auto en nog steeds dat vrije zicht!
Heb een bandeau-top bikini. als ik het bandje eraf laat die achterlangs mijn nek loopt.....bikinibroekje kan ik denk nog wel enigszins beschaafd wisselen met een handdoek om me heen gewikkeld! ik ga nog eens even denken! mochten er nog ideeën zijn.....spui ze maar!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 24-07-12 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:23

http://www.swegmark.com/CommonResources ... 30-870.jpg

Ik heb deze, daar flubbert m'n telefoon zomaar niet uit :D
Sowieso moet je een sport bh altijd een ondermaat (ik heb dan 80D, maar met sportbh moet ik 75D doen) kleiner nemen. De cup wordt dan ook wat kleiner, alleen is dat bij een sportbh zonder beugel niet zo'n ramp.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:24

Danseresje schreef:
qua opslag van spulletjes is er geen probleem. ga met de auto namelijk, anders ben ik ruim een uur aan het fietsen (op zich wel weer gezond natuurlijk!). hoef dus niet met een rugzakje te gaan lopen ofzo, maar zit meer met het omkleden na het hardlopen....heb nog geen kleedhokjes of toilet of iets dergelijks ontdekt. en ga me niet naast de auto op een parkeerplaats met vrij zicht vanaf de weg die erlangs loopt, omkleden. in de auto is ook geen optie.....kleine auto en nog steeds dat vrije zicht!
Heb een bandeau-top bikini. als ik het bandje eraf laat die achterlangs mijn nek loopt.....bikinibroekje kan ik denk nog wel enigszins beschaafd wisselen met een handdoek om me heen gewikkeld! ik ga nog eens even denken! mochten er nog ideeën zijn.....spui ze maar!

Een bandeau moet echt wel onder je bh passen hoor!! Bikinibroekje zou ik ook gewoon aan doen. Ook al staat een string wat netter onder een strakke sportbroek. Tenzij je een wit broekje hebt, van plan bent veel te zweten en vooral niet te zwemmen.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:25

j

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:27

Ik wil me ook wel graag melden bij deze topic! leuk!.

Ik heb een aantal keer al fanatiek hardgelopen en stop elke keer. Nu ben ik al weer eventjes begonnen maar loop 2x per week en niet meer om het leuk te houden. Anders heb ik er geen zin meer in.

Ik loop niet met evy maar gewoon zelf.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:29

Janine1990 schreef:
Danseresje schreef:

Een bandeau moet echt wel onder je bh passen hoor!! Bikinibroekje zou ik ook gewoon aan doen. Ook al staat een string wat netter onder een strakke sportbroek. Tenzij je een wit broekje hebt, van plan bent veel te zweten en vooral niet te zwemmen.

kan ook evt het bandje om mijn nek van de bandeau afhalen....zit ie gewoon onder mijn sportbh! bikinibroekje is niet wit (zul je mij denk ik niet gauw in zien!). draag altijd gewoon een normale slip met het hardlopen. draag eigenlijk sowieso geen strings.....vind het niet prettig zitten. zweten doe ik wel bij het hardlopen en was eigenlijk niet heel hard van plan om te gaan zwemmen. misschien ff er in en er uit. maar ben niet zo van zwemmen in de zee.
kan er trouwens ook voor kiezen om 's ochtends te gaan hardlopen en dan thuis om te kleden en dan naar buitenzwembad te gaan......kortom, moet nog eens even gaan bedenken wat ik ga doen!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:29

Ik heb vandaag een beetje spierpijn, maar niet heel erg. :) Morgen les 2 alweer.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:32

Jeetje een nieuw deel en meteen op blz 4 hahaha ik ga ff bijlezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:46

Ik doe ook weer mee!! Was het weekend in Oslo, mij nicht woont aan de rivier richting centrum en daar kan je super langs hardlopen (altijd erg druk ook). Maar met mijn hardloop spullen in de koffer was die te zwaar voor de handbagage :( Dus helaas niks gedaan, deze week denk ook niet .. vind het erg warm, ook nu nog buiten. En ik zweet altijd gigantisch, kom altijd -voor mijn gevoel- oververhit thuis, dus niet zo'n goed idee nu :P

Edit: heb wel braaf bij gelezen hoor :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:59

Balen idinn!

Mag ik me ineens ook even melden? Ben sinds kort begonnen met STR en vind het best goed te doen :P
Hopelijk kan ik morgen les 5 doen, want het is hier ook pokkeweer! (België)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 21:11

Pfjoew, net les 9 gedaan
Met eerste keer 4 en 5 minuten
Nu lekker douchen!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 22:36

Ik wilde vanavond nog een rondje maar bleef het warm houden dus ff gewandeld! Nu net uit bad en een bikini pas sessie gedaan.... Word er niet blij van! Broekjes passen allemaal nog maar de cups zijn allemaal te klein geworden! Grrr vrijdag avond maar eens naar de lingerie winkel voor bikini en nieuwe bh's (laatste heb ik ook maar 3 die nog passen)