Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:qua opslag van spulletjes is er geen probleem. ga met de auto namelijk, anders ben ik ruim een uur aan het fietsen (op zich wel weer gezond natuurlijk!). hoef dus niet met een rugzakje te gaan lopen ofzo, maar zit meer met het omkleden na het hardlopen....heb nog geen kleedhokjes of toilet of iets dergelijks ontdekt. en ga me niet naast de auto op een parkeerplaats met vrij zicht vanaf de weg die erlangs loopt, omkleden. in de auto is ook geen optie.....kleine auto en nog steeds dat vrije zicht!
Heb een bandeau-top bikini. als ik het bandje eraf laat die achterlangs mijn nek loopt.....bikinibroekje kan ik denk nog wel enigszins beschaafd wisselen met een handdoek om me heen gewikkeld! ik ga nog eens even denken! mochten er nog ideeën zijn.....spui ze maar!
Janine1990 schreef:Danseresje schreef:qua opslag van spulletjes is er geen probleem. ga met de auto namelijk, anders ben ik ruim een uur aan het fietsen (op zich wel weer gezond natuurlijk!). hoef dus niet met een rugzakje te gaan lopen ofzo, maar zit meer met het omkleden na het hardlopen....heb nog geen kleedhokjes of toilet of iets dergelijks ontdekt. en ga me niet naast de auto op een parkeerplaats met vrij zicht vanaf de weg die erlangs loopt, omkleden. in de auto is ook geen optie.....kleine auto en nog steeds dat vrije zicht!
Heb een bandeau-top bikini. als ik het bandje eraf laat die achterlangs mijn nek loopt.....bikinibroekje kan ik denk nog wel enigszins beschaafd wisselen met een handdoek om me heen gewikkeld! ik ga nog eens even denken! mochten er nog ideeën zijn.....spui ze maar!
Een bandeau moet echt wel onder je bh passen hoor!! Bikinibroekje zou ik ook gewoon aan doen. Ook al staat een string wat netter onder een strakke sportbroek. Tenzij je een wit broekje hebt, van plan bent veel te zweten en vooral niet te zwemmen.