[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 10:31

missfitness schreef:
Ik zit al een tijdje aan een navelpiercing te denken maar nu heb ik weinig vel op mn buik, ik heb namelijk een strakke en gespierde buik. Is het dan extra pijnlijk, duurt het dan ook langer met zetten, hoe werkt dat, of maakt dat helemaal niet uit? Wie heeft daar ervaring mee?

Met mijn eerste piercing deed ik intensief sprinten dus ook vrijwel geen vel op mijn buik, vond niet dat het anders was met mijn andere piercing (2de) toen ik was spekkies had.

missfitness

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 10:56

Dus dan maakt het niet uit? Ik kan denk ik het beste even langs gaan zoals Sassii zegt en dat ik dan even vraag hoe en wat. Is het misschien ook per persoon verschillend?
Wat ik me ook vraag in hoeverre het hinderlijk is tijdens het sporten. Ik train mn buik ook vrij intensief, er staat dus spanning op mn velletje. Misschien dat iemand hier ook ervaring mee heeft?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:02

Zo mensen, eventjes een offtopic reactie. Ik ga vandaag tot zaterdag op ponykamp, dus jullie moeten niet denken 'waar is Sassii?' :+ haha. Heb allemaal een fijne week!

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:05

Veel plezier Sassii!!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:06

missfitness schreef:
Veel plezier Sassii!!

ik denk dat je t beste gewoon even langs kan gaan!
En eerst is het wel even gevoelig, maar ik weet niet hoe je traint?
enneh, je ava is dat jouw buik? :oo

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:08

missfitness schreef:
Veel plezier Sassii!!

Dankjewel :D

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:16

SaBiNa_S schreef:
missfitness schreef:
Veel plezier Sassii!!

ik denk dat je t beste gewoon even langs kan gaan!
En eerst is het wel even gevoelig, maar ik weet niet hoe je traint?
enneh, je ava is dat jouw buik? :oo

Jep klopt dat is mijn buik! Nu snap je wel waarom ik al die vragen stel hihi..

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 12:18

Oeww even een vraag vergeten, sorry. Hoe ik mn buik train? Zo'n 4x in de week en dan half uur tot 3 kwartier per keer, met en zonder apparaten en ik train zwaar.
Maar zoals je zegt, ik moet maar even langs gaan!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:01

Kan iemand mij misschien helpen?
Ik zou heel graag een helix willen laten piercen alleen ik weet niet of dit wel kan met mijn oren? Zelf heb ik al 2 gaatjes, maar hier draag ik bijna geen oorbellen meer in omdat ze altijd dik, rood worden en gaan kloppen.. Zou dit ook gebeuren als ik een helix laat piercen? Ik weet niet zo goed of ik het wel moet laten doen aangezien ik het zonde vind als ik hem laat piercen en het dan dik, rood word en gaat kloppen waardoor ik ze liever niet in heb.

Afbeelding

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:07

wat voor materiaal oorbellen draag je? Misschien ben je daar alergisch voor. Met piercen wordt meestal titanium gebruikt, dan is de kans op een alergische reactie een stuk kleiner, omdat daar bijna geen (geen?) nikkel in zit.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:20

missfitness schreef:
Ik zit al een tijdje aan een navelpiercing te denken maar nu heb ik weinig vel op mn buik, ik heb namelijk een strakke en gespierde buik. Is het dan extra pijnlijk, duurt het dan ook langer met zetten, hoe werkt dat, of maakt dat helemaal niet uit? Wie heeft daar ervaring mee?

Ik heb van mezelf weinig vetjes op mijn buik, maar had daardoor ook een beetje een gek lopende navel en weinig vel bovenin. Voor het mooie hebben zij mij toen verteld dat ik hem maar onder moest laten zetten. Piercen was prima te doen hoor. Lijkt me dat er weinig verschil in zit? Maar ik ben geen (ervaren) piercer, dus... O:)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:32

Nog niemand tips met betrekking tot de stretch van mijn vriend? (post van gister op de vorige pagina) We zijn heel niet ongeduldig hoor ;) :D

@Sassii: Have fun! Maar dat gaat vast wel lukken!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:14

Mariettjj schreef:
wat voor materiaal oorbellen draag je? Misschien ben je daar alergisch voor. Met piercen wordt meestal titanium gebruikt, dan is de kans op een alergische reactie een stuk kleiner, omdat daar bijna geen (geen?) nikkel in zit.

Ik heb heel veel oorbellen en ik weet eigenlijk niet van welk matriaal die zijn. Ik heb ook echte silveren oorbellen, maar zelfs bij die worden me oren dik,rood en gaan kloppen.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 20:39

misschien moet je eens titanium oorbellen proberen. De kans is groot dat je daar geen last van krijgt :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 20:57

Oke, bedankt voor de tip ik ga het eens proberen. :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:24

Oke help :') Ik heb een double flared plugje in gedaan. In doen was even lastig, maar het lukte :D Alleen het is een houten plugje dus eigenlijk moet hij uit met douchen (toch?) Ik heb hem er nu een week in zitten en ik krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit :') Ook niet met glijmiddel ofzo.. Wat nu? :P
Ik zit er al superveel mee te spelen zodat hij wat uit rekt, maar tot nu toe weinig effect :')

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 21:26

Vandaag terug met mijn bultje onder mijn MD. Het is dus egwoon wildvlees, moet hem 5 maal daags aantippen met Tea Tree Oil en dan verdwijnt hij van zelf (hoop ik)

Godzijdank geen uitgroei, ontsteking. :D happy me!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:30

Voor de mensen met een tongpiercing, of mensen die er verstand van hebben even een vraagje :)
Iemand die ik ken heeft sinds gister haar tongpiercing. Alles gaat goed, ze houdt hem goed schoon en kan redelijk normaal eten en praten. Maar ze heeft een soort van witte kring op haar tong rond de piercing, aan de bovenkant.
Zelf heb ik ook een tongpiercing maar kan me niet herinneren dat ik dat gehad heb? Iemand die mij kan zeggen wat het is?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:33

Mijn piercings van crazy factory zijn binnen :D opzich tevreden, maar de balletjes hadden wel een slagje groter gemogen
Was voor 2mm gegaan, maar had wel 3mm mogen zijn :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:36

xTammyy schreef:
Voor de mensen met een tongpiercing, of mensen die er verstand van hebben even een vraagje :)
Iemand die ik ken heeft sinds gister haar tongpiercing. Alles gaat goed, ze houdt hem goed schoon en kan redelijk normaal eten en praten. Maar ze heeft een soort van witte kring op haar tong rond de piercing, aan de bovenkant.
Zelf heb ik ook een tongpiercing maar kan me niet herinneren dat ik dat gehad heb? Iemand die mij kan zeggen wat het is?

Hebben meerdere last van hoor :j trekt vanzelf wel weer weg :) Anders even met tandenborstel de tong poetsen :Y)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:40

Oke, fijn dat het waarschijnlijk niks ergs is :) Zal t even doorgeven, bedankt! Maar denk dat de komende dagen de tong poetsen vrij pijnlijk is, was bij mij :=

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:08

Mijn bestelling van crazy factory is vanmiddag bezorgd :D

Edit: grammaticaal foutje, t is al laat xd
Laatst bijgewerkt door LisaaBloem op 23-07-12 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:10

Dreamy schreef:
xTammyy schreef:

Hebben meerdere last van hoor :j trekt vanzelf wel weer weg :) Anders even met tandenborstel de tong poetsen :Y)

Juist niet proberen weg te poetsen, want dan word het erger. Verder is het idd heel normaal die witte aanslag. Veel die daar last van hebben (gehad), inclusief ikzelf. :).

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:14

Lous schreef:
Juist niet proberen weg te poetsen, want dan word het erger. Verder is het idd heel normaal die witte aanslag. Veel die daar last van hebben (gehad), inclusief ikzelf. :).

Oh, bij mij niet :D Lijkt mss zo als je je tong uitsteekt en hij zo droger word van het geschuur met de tandenborstel, maar het is bij mij wel minder geworden en uiteindelijk helemaal weg. :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:16

Ik ben toentertijd door mijn piercer juist gewaarschuwd het niet weg te poetsen omdat het dan erger wordt, en heb het ook van anderen gehoord.
Maar ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals met alles :)