Patriciavt schreef:Joanne1987 wat een mooie foto! En idd, je straalt!!
Foto's van de Hema ben ik ook nooit zo blij meeIk besteld foto's altijd via foto.com (ook foto's die nabesteld worden van fotoreportages) erg fijn en goede service!
Daisyree, gefeliciteerd met je zwangerschapWat leuk om je hier te zien!! En tof een kindje met spleetoogjes van de nasi
TescaJouw buik is ook groooootttt!! Het lijkt nog maar pas terug dat we 'paardenmeisjes' waren en dat we gingen paardenspullenshoppen.. En nu beiden een groot volwassen leven
We moeten weer eens afspreken, even lekker bijkletsen??
Zahlina, ik bak ook pas 2.5 maand hoorHazelnootschuim klinkt lekker
![]()
rockwitch, dat gevoel ken ik wel! Vanaf dat ik mijn vriend ontmoette, was het net of we al jaren samen waren.. Het is gewoon goedHeel bijzonder gevoel
![]()
Sandra gefeliciteerd met je zwangerschap
MT ook al ver onderwegHihi wel heel leuk om te zien, mensen die ik 'vroeger' al veel tegen kwam op bokt, en die nu gewoon trouwen en kinderen krijgen
Joanne de 3e klusrondeLekker bezig zeg ik!
Ik vind het wel heel spannend allemaal hoorMoet sowieso wachten tot ik zeker weet dat ik niet meer geopereerd hoef te worden (en ik loop op dit moment als een pinguin, wel handig om goed stevig te staan voor je rond en groot bent
) Ik wil het zoooo graag, hoop dat als we zover zijn, het allemaal lukt enzo.. Dat is ook nog zoiets, als ik verhalen om me heen hoor, is het allemaal niet zo vanzelfsprekend en echt een wondertje
hihi ja we moeten snel is een bakkie doen ff bijkletsen!! jaa we gingen naar die grote paardenwinkel haha
mischien leuk idee om samen een bakkie te doen met maris= heb haar ook al heel lang niet meer gezien!

Ik besteld foto's altijd via foto.com (ook foto's die nabesteld worden van fotoreportages) erg fijn en goede service!
Hazelnootschuim klinkt lekker
Heel bijzonder gevoel
) Ik wil het zoooo graag, hoop dat als we zover zijn, het allemaal lukt enzo.. Dat is ook nog zoiets, als ik verhalen om me heen hoor, is het allemaal niet zo vanzelfsprekend en echt een wondertje 

... Klopt ook wel, 2 maanden daarna eindigde ik mijn relatie met F. en ben nu bijna 3 jaar samen met H
Wat balen dat je bloeddruk zo laag is! En goed dat je meedoet met moeders voor moeders!
Dat waren er wel erg veel zei hij hihi! 
.