Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:26

Patriciavt schreef:
Joanne1987 wat een mooie foto! En idd, je straalt!! :D
Foto's van de Hema ben ik ook nooit zo blij mee :n Ik besteld foto's altijd via foto.com (ook foto's die nabesteld worden van fotoreportages) erg fijn en goede service!

Daisyree, gefeliciteerd met je zwangerschap :D Wat leuk om je hier te zien!! En tof een kindje met spleetoogjes van de nasi :=

Tesca :D Jouw buik is ook groooootttt!! Het lijkt nog maar pas terug dat we 'paardenmeisjes' waren en dat we gingen paardenspullenshoppen.. En nu beiden een groot volwassen leven := We moeten weer eens afspreken, even lekker bijkletsen?? :D

Zahlina, ik bak ook pas 2.5 maand hoor :P Hazelnootschuim klinkt lekker :j :D

rockwitch, dat gevoel ken ik wel! Vanaf dat ik mijn vriend ontmoette, was het net of we al jaren samen waren.. Het is gewoon goed :) Heel bijzonder gevoel :o

Sandra gefeliciteerd met je zwangerschap :D

MT ook al ver onderweg :D Hihi wel heel leuk om te zien, mensen die ik 'vroeger' al veel tegen kwam op bokt, en die nu gewoon trouwen en kinderen krijgen :=

Joanne de 3e klusronde :P Lekker bezig zeg ik! :D

Ik vind het wel heel spannend allemaal hoor := Moet sowieso wachten tot ik zeker weet dat ik niet meer geopereerd hoef te worden (en ik loop op dit moment als een pinguin, wel handig om goed stevig te staan voor je rond en groot bent :+ ) Ik wil het zoooo graag, hoop dat als we zover zijn, het allemaal lukt enzo.. Dat is ook nog zoiets, als ik verhalen om me heen hoor, is het allemaal niet zo vanzelfsprekend en echt een wondertje <3

hihi ja we moeten snel is een bakkie doen ff bijkletsen!! jaa we gingen naar die grote paardenwinkel haha :')
mischien leuk idee om samen een bakkie te doen met maris= heb haar ook al heel lang niet meer gezien!

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:33

jelledaantje, gefeliciteerd! wow je 3e kindje :)
ik ben denk ik ook heel vruchtbaar, bij mij was het meteen raak terwijl dokters zeiden dat de kans klein was omdat ik zo een ondergewicht had en onregelmatig ongesteld was..
heb navraag in mn famillie gedaan ze waren allemaal meteen zwanger toen ze gingen klussen :')

CindyUniek

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:37

@ tessie, dat zeiden ze tegen mijn moeder ook ivm gekantelde baarmoeder, je raadt het al.... gelijk zwanger
mijn zus was ook gelijk zwanger
maar ik denk dat mijn geestelijke en psychische niveau ermee te maken hadden dat ik zo lang heb 'ontpild' :+ dat kan namelijk een grote rol spelen daarin
ik ben nu ook wel heel benieuwd nu ik weer goede normale cyclussen heb hoe lang het zometeen duurt voor het raak is :D

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:57

spannend cindyuniek!! en ja zou zo maar is kunnen hoor dat het wat langer duurt met je psychische situatie
stress is soms zo hardnekkig
mijn huisarts vertelde mij dat ik wel een eisprong kon hebben maar soms niet of heel licht ongesteld werd
heb toen 4 testen gedaan omdat ik het zelf niet geloofte haha
je lichaam is soms sterker dan je denkt

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:07

Rinske, ik denk dat ik ze ook zal krijgen hoor de strepen.. Ben hartstikke hypermobiel en helaas krijg ik ze snel -O-
En idd, oh het moment dat je je kleine ukkie in je armen kan houden, dat lijkt me zo'n machtig moment :+:

Wb klussen, wij zijn nu nog even in de oefenmodus natuurlijk, maar ook hier geen problemen :D Helpt wel mee dat vent alleen op woensdag en in het weekend thuis is O:) :))

Zahlina, eigenlijk ben ik een slechte taartenbakster want ik hou helemaal niet van taart := Ik snoep dan ook niets tussendoor, en proef alleen het hoogst noodzakelijke (aan vullingen bijv :P ) ideaal :D

Sjafrane fijn dat beide echo's goed waren!

He Cin!! Oh lol wie weet kunnen we keer samen babyshoppen :P
Die kleertjes zijn echt geweldig <3
(en is je bruiloft echt alweer 3 jaar geleden :oo ... Klopt ook wel, 2 maanden daarna eindigde ik mijn relatie met F. en ben nu bijna 3 jaar samen met H := )

Daisyree, wat een ellende heb je al gehad met zwangerschappen.. Fijn om te horen dat het nu allemaal goed gaat en dat je rond 2 dec een gezond kindje in je armen kan houden :)

Daniella, toch wel handig dat je iig nog één beest hebt wat enigzins handig is _O- Wat balen dat je bloeddruk zo laag is! En goed dat je meedoet met moeders voor moeders!

Heey Kanie_ejj mijn woonplaatsgenootje :P Ik hoop voor je dat het goedkomt en dat ook jullie in verwachting raken van een wondertje!

nameless dat is idd heel spannend! Zal ook voor jou duimen!!

Wendy wat een leuke taart!! Benieuwd hoe jouw versie zal worden! Ik heb dit weekend 2 Kiss-taarten en éindelijk een heuse paardentaart :P Ben benieuwd, mijn vrijdag de 13e verloopt tot nu toe niet bijster goed :=

Suze dat ziet eruit als een hele fijne vakantiebestemming!!! :))

Esplendido al op de helft!! En wat leuk een zoontje!

Tes dat lijkt me een leuk idee! Zie dat je tegenwoordig in Zeewolde woont, lekker dicht bij de paardjes!!!!

Ik ben ook wel benieuwd als wij eenmaal voor het echie gaan := Bij de controle van mijn spiraal had ik een eisprong en dat waren er echt abnormaal veel :oo Dus volgens de gyn zou ik ook goed vruchtbaar moeten zijn, maar je weet het nooit... Spannend :)) (maar eerst mijn voet -O- )

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:11

Hee patriec jou zie ik ook overal haha.
Wat leuk dat je ook wilt klussen.

Gefeliciteerd aan alle die zwanger zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:14

patricia had meerdere springende eitjes :D
ik wist niet dat meer dan 2 tegelijk ook kon hahaha.

jelledaantje heel erg gefeliciteerd met jullie 3de kindje!!!

ow ik hoop zo erg dat ik ook binnenkort 2 streepjes zal zien. kan me niet voorstellen hoe je je dan moet voelen... <3

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:27

suze_ schreef:
patricia had meerdere springende eitjes :D
ik wist niet dat meer dan 2 tegelijk ook kon hahaha.

jelledaantje heel erg gefeliciteerd met jullie 3de kindje!!!

ow ik hoop zo erg dat ik ook binnenkort 2 streepjes zal zien. kan me niet voorstellen hoe je je dan moet voelen... <3

Naja, aan de ene kant zag hij zo'n 5 eitjes zitten, maar aan de andere kant zaten er min 15 :wow: Dat waren er wel erg veel zei hij hihi!

En idd, ik heb wel eens een test gedaan als ik te laat ongesteld werd, maar nog nooit positief geweest, wat een bizar gevoel moet het zijn als je dat opeens wél ziet :D

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:29

@ Patries, jaaa leuk :D
ja alweer 3 jaar getrouwd :))
enne tja ik zit nog steeds te wachten op jouw bezoekje hier :P veulen is inmiddels al bijna weg :P (is al verkocht)
Misschien kan je met verjaardag van Jen komen met een héle mooie taart? (uiteraard gewoon betaald en al) moeten we maar eens over na denken :D ik heb er al eerder aan gedacht als ik je taarten voorbij zag komen :))

@ Suze, ja bij PCO bijvoorbeeld kunnen er een heleboel tegelijk springen

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:31

Cin, ja erg he.. Schaam me rot :o Moeten echt binnenkort ff plannen, als ik m'n rooster van aug. heb bel ik je!!! 12 sept alweer een jaar! Wat gaat dat hard he!! Lief meisje <3 <3
Heb net btw een opdracht gekregen vanuit Renkum (geen idee waar het ligt maar als het goed is een uur vanaf Almere := ) voor een grote Mega Mindy-taart :P Opdrachten lopen als een trein, echt bizar!

Wat is PCO??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:32

ik had ergens fotos gezien van een eisprong, ik vond t er zo vies uit zien :o :')
die dingen waar t uit komt zijn net piemeltjes :') :')

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:33

Piemeltjes in je buik _O- Lijkt me bizar om te zien! Ik zag het gewoon met die inwendige echo, ik vond het net kikkerdril al die eitjes bij elkaar :')

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:38

Cindy heel leuk kamertje! En die kleertjes!!! Wat geweldig! Die zal ik er hier met gemak doorkrijgen :D
kani_ejj Jeetje zeg :(:)
Een oud collega van mij is nu ook zwanger, na 6 jaar!! proberen is het nu eindelijk gelukt, wat zou dat frustrerend zijn geweest zeg, zeker omdat er daar op het werk altijd wel 2 a 3 zwangeren tegelijk rondliepen...

Hier zou ik "officieel" vandaag ongesteld moeten worden, maar ik denk dat het weer twee dagen langer gaat duren zoals elke keer het geval was. De enorme pijn in mijn onderbuik is sinds gister ook weer weg, gelukkig maar zijn toch mijn darmen geweest denk ik.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:47

jeetje saffier na 6 jaar dat lijkt me idd wel heel moeilijk ja.... zou ook niet weten hoe ik er dan nog tegenover zou staan!

spannend dus een beetje voor jou?
ik ben gister ongi geworden, weer precies 13 dagen na mijn eisprong, heel fijn als je weet dat je lichaam zo goed werkt

@ Patries, ja ik geloof dat je dat toen ook over mei zei en ik dacht ik hoor het wel een keertje :P
jij met je drukke planning en schema hihi
wanneer krijg je de uitslag van die foto van je voet??

PCO is dit http://nl.wikipedia.org/wiki/PCOS
ze dachten dus eerst dat ik dat ook had, maar ik zei toen al 'ik denk dat mijn lichaam gewoon meer tijd nodig had om zichzelf te worden na alle jaren spanning etc thuis' en dat voelde ik dus toch wel goed, want nu loopt alles weer normaal in mijn lijf

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:48

Mogguh meiden!

cin wat een onwijs leuk kamertje heeft jen zeg!

wij zijn nog druk aan het zoeken naar een leuke 'goedkope' baby kamer.

wie van jullie weet waar je baby kleding kan kopen met schapen erop?
ik zoek me rot maar kan weinig vinden haha.
Ook zoek ik een leuk 'schapen' pakje wie iets weet dan hoor ik het graag hihi

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:51

ja ho dit is wel het voorbeeld plaatje van de site toen he :D

Name It heeft ook een lijn gehad met schapen misschien nog bij ikenmijnkind te vinden?!

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:58

dat het een voorbeeld plaatje is geeft toch niks..

ik blijf het een mooi kamertje vinden hihi,

heb even gekeken op ikenmijnkind maar staat niks tussen helaas hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:02

wij hebben in dit huis al een kamertje leeg... :)
we moeten verhuizen volgend jaar, dus geen idee of het dit kamertje gaat worden, of toch in een nieuw huis.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:05

Cindy: ja eerste x clinici via huisarts , heb tussentijds geen bloeding gehad ??? Moet nu van gynaecologie naar fertiliteit, dus krijg een andere arts. Stond idd beetje krom in mijn vorige bericht :)
Suze; de dag komt snel dichtbij hè ?? En lekker op reis :) ben jaloers ..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:05

Ik ben ook al elke keer spul aan het opruimen uit het 'babykamertje', alleen Michels drumstel moet nog weg tegen die tijd haha

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:07

op ikenmijnkind.nl staan trouwens nog wel de 3 paardenshirtjes :)) (voor de liefhebbers)

@ San, ja Gardo heeft mooie kamertjes voor leuke prijzen :j
die in utrecht heeft of had opheffingsuitverkoop, maar er zijn meer filialen als het goed is

@ Suus, waar gaan jullie heen?

@ nameless, waarom dan toch 2 rondes geslikt? zover ik weet mocht je alleen met clomid starten op de zoveelste dag van je cyclus (2e of 3e dag, dus van je ongi)
en dan krijg je soms provera als ik goed onthouden heb om een bloeding op te wekken zodat je kan starten met clomid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:09

cindy met vakantie of huis? haha :D

vandaag is laatste dag voor de bouwvak hier, dat is altijd mega stress bij iedereen bwegh.
ik werk volgende week door, maar iedereen doet zo gestresst dat ik nu al geïrriteerd raak ')

zeker nameless! nog 4 weekjes woehoe

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:13

cindyuniek Dat ik nog heul jong ben hoor ik vaker haha ;).
Maar ik geniet er zo van en had eigenlijk na de tweede gezegt dat ik er geen meer wilde maar toch begon het bij mij en vriendlief weer te kriebelen.
We zijn is een goed gesprek begonnen kunnen we dit financieel aan lukt het ons maar daar hebben we niet lang over hoeven discussieren. We hebben beide een baan en samen een koophuisje en we zijn 2 liefdevolle ouders die voor hun kinderen gaan. Meer hebben kids niet nodig toch :D
Maar vriendlief is de beste vader die ik me ooit had kunnen wensen hij werkt kei hard, is super voor de kinderen en kan al die drukte geweldig goed aan. Als het aan hem ligt komt er nog een vierde maar daar moet ik nog eens heel goed voor achter me oren krabben en zien hoe het met drie kids gaat.
Bij ons bestaat het leven eigenlijk gewoon net als ieder ander gezien.
Mama papa werken en bij thuiskomst richten we ons helemaal op de kids.
Het uitgaans leven hebben we al 4 en een half jaar achter ons gelaten een keer een avondje weg daar aan toe maar dat komt zelden voor.
We gaan liever met heel het gezin weg als wij samen weggaan missen we al snel de kids.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:15

ik doelde op huis, maar allebei vertellen mag ook :))

ik zie dat Gardo er helemaal mee op gaat houden!!!! mensen als jullie nog leuke kamertjes willen voor leuke prijzen..... dan zou ik er toch eens een kijkje nemen :))

@ daantje, ik bedoelde het ook niet negatief hoor :D
vind het juist wel mooi, zo jong! en fijn dat jullie er samen zo sterk in staan, kan menig ouder wat van leren denk ik :j

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:16

CindyUniek schreef:
@ Patries, ja ik geloof dat je dat toen ook over mei zei en ik dacht ik hoor het wel een keertje :P
jij met je drukke planning en schema hihi
wanneer krijg je de uitslag van die foto van je voet??

PCO is dit http://nl.wikipedia.org/wiki/PCOS
ze dachten dus eerst dat ik dat ook had, maar ik zei toen al 'ik denk dat mijn lichaam gewoon meer tijd nodig had om zichzelf te worden na alle jaren spanning etc thuis' en dat voelde ik dus toch wel goed, want nu loopt alles weer normaal in mijn lijf

Slecht ben ik :o Als het goed is, is het rooster van aug. bijna klaar. Juli gaat t em sowieso niet meer worden :n *ivm afstuderen, taarten en werk := *

Gelukkig dat het nu met jou goed gaat! Enne, denk niet dat ik dat heb (gelukkig) die gyneacoloog heeft er verder niets over gezegd :P

Wij hebben nu ook een kwamertje over (althans, hij staat wel helemaal vol hihi!) maar gaan binnen korte termijn ons huis te koop zetten. Ik heb echt een mega veel te gaaf huis gezien hier in Almere, maar we moeten verstandig blijven, eerst moet dit weg :P