Kijk,en nu ga ik de bokt dames blij maken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:46

zou het op mijn paard ook werken? :Y)

weet iemand waar ik haar kan opgeven als proefdier..

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:47

Je wilt alleen de dames blij maken met je topic? En al die dikke kerels met bierspieren dan? :+

papagroom

Re: Kijk,en nu ga ik de bokt dames blij maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 09:56

Ik mag toch aannemen dat er een hoop dames blij worden als dat bij deze heren weg geprikt kan worden.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:57

Daar heb je een punt!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:58

als het werkt zou het natuurlijk top zijn.
maar waarom een spuitje?

waarom niet gewoon sporten en je eet schema aanpassen?
dit kan toch nooit goed zijn voor je lichaam lijkt me?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:59

Denk dat dit een middel wordt wat niet zo maar door iedeeen genomen kan en mag worden.
Er zijn mensen die ziekelijk obees zijn en die nodig, bijvoorbeeld voor een operatie, moeten afvallen.

Niet voor iemand die 15 kilo te zwaar is.

Ik weet niet exact het werkings mechanisme van dit middel maar als het voorkomt dat vetten worden opgenomen of dat suikers worden opgenomen verlies je ook nuttige mineralen en en vitamines.
Dat is ook al gebleken bij dieetpillen.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:00

NatasjavE schreef:
Denk dat dit een middel wordt wat niet zo maar door iedeeen genomen kan en mag worden.
Er zijn mensen die ziekelijk obees zijn en die nodig, bijvoorbeeld voor een operatie, moeten afvallen.

Niet voor iemand die 15 kilo te zwaar is.

Ik weet niet exact het werkings mechanisme van dit middel maar als het voorkomt dat vetten worden opgenomen of dat suikers worden opgenomen verlies je ook nuttige mineralen en en vitamines.
Dat is ook al gebleken bij dieetpillen.

dat denk ik dus ook.
denk niet dat het zomaar bij de kruidvat in het schap komt te liggen :P
alleen voor mensen met heel zwaar overgewicht.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:01

kom maar op met die prik!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:37

Ik! Ik wil-em! Graaaaaaaaag!!!!

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:04

mee ttot

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:22

Het klinkt ideaal en daarmee ook eigenlijk te mooi om waar te zijn..
Wat ik me trouwens afvraag: blijf je dan niet afvallen? Het is niet dat je tegen zo'n vaccin kan zeggen 'ze moet 60kg gaan wegen en niet minder' ...

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:29

Dan stop je gewoon met je iedere maand laten prikken. :)

Mij lijkt het wel wat hoor, zo'n afval-prik. Zeker voor die paar kilo's die er maar niet af willen, hoeveel je ook op je eten let en blijft sporten. :))

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:32

You know what they say:

If it sounds too good to be true...

... it probably is.

(maar ik bied mezelf bij deze aan om het te testen ;) zelfs mét m'n angst voor naalden!)

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 01:10

Bestaat er ook een prik voor aankomen? :') haha!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:24

Bahbah rotzooi

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:26

Nou ik zou daar niet aan beginnen als het al zou kunnen zal er wel zoveel troep in zitten. Maar daarbij heb ik het niet nodig met me 48 kilo( kom geen grammetje bij wat ik ook eet!) Dus voor mij is het ook niet nodig:)

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:04

Ik zou er direct mee starten. Hoeveel ik ook sport en hoe goed ik ook let op mn eetpatroon, ik val niet meer af. Sterker, als ik meer ga sporten (dus bij de sportschool, naast mijn dagelijkse ruim voldoende beweging) kom ik gigantisch aan.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:07

Nou nee, sorry, ik pas ervoor. Die onnatuurlijke prut mag wegblijven uit mijn lijf. Ook al zouden de nodige kilo's ermee weg gaan, doe mij maar op de 'natuurlijke' manier hoor....

Snap ook niet dat er wel mensen zijn die dit zouden willen := Het is weer een 'verslaving' voor je lichaam, je zult het waarschijnlijk je hele leven moeten gebruiken

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:16

klinkt stom maar ik wil geen maatje 36..38 vind ik prima :P
hoe dan ook.. t klinkt mooi (ik eet niet eens echt slecht, en al helemaal niet veel maar ik beweeg niet veel en mn stofwisseling is erg traag)
Maar met mijn fobie voor spuiten vrees ik dat ik t niet ga doen:) Als ze t in pilvorm kunnen maken dan wil ik er over nadenken haha

maar idd wil ik ook graag t effect op langer termijn weten.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:28

AlexandraM schreef:
hoe dan ook.. t klinkt mooi (ik eet niet eens echt slecht, en al helemaal niet veel maar ik beweeg niet veel en mn stofwisseling is erg traag)
Maar met mijn fobie voor spuiten vrees ik dat ik t niet ga doen:) Als ze t in pilvorm kunnen maken dan wil ik er over nadenken haha

Als je jouw stofwisseling sneller wilt laten werken zul je meer moeten eten en dingen moeten eten die je stofwisseling versnellen.

Sporten versnelt je stofwisseling ook heel erg.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:38

Het lijkt me echt ideaal om al die stofwisselingen die volledig naar de viooltjes zijn door jarenlang dieeten weer op de rails te krijgen.
Als een geoefend dieeter dingen eet die de stofwisseling versnellen vind het lichaam wel een manier om daarmee om te leren gaan en ook uit dat voedsel reserves te putten. Uberefficient :j

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:57

Raponsje schreef:
AlexandraM schreef:

Als je jouw stofwisseling sneller wilt laten werken zul je meer moeten eten en dingen moeten eten die je stofwisseling versnellen.

Sporten versnelt je stofwisseling ook heel erg.

Na goed je weet niet wat ik eet..dus je kunt me nooit t advies geven meer te moeten eten. T is namelijk niet dat ik op een blaadje sla en een stukje brood leef en dat ik bewust lijn (in de zin van half uithongeren) ik ben afgelopen maand wel 5 kilo kwijt geraakt omdat ik meer paardrij.
Ik heb altijd een trage stofwisseling gehad als kind al..en ook altijd wat moeten opletten, echter sins de pil kan ik helemaal niks meer verdragen, nu blijf ik wel al jaren op t zelfde gewicht hangen (tot dus deze afgelopen maand dat ik 5 kilo lichter ben)

Ik weet dat sporten goed is, als t al niet voor een snellere stofwisseling is is het omdat t je conditie/spiermassa verbeterd en je dus idd gaat verbranden. Nadeel weer is dat ik buiten de deur (buiten paardrijden) niet sport en kan sporten, ik mag t meeste niet met mn knieen en met een sociale fobie word t ook erg lastig. Binnenshuis heb ik geen plek en de honden worden knettergek.

Iig ik zou indien t werkt en t geen nadelige gevolgen heeft om de spuit te gebruiken t best willen gebruiken als t in een pilvorm zou zijn! 1x in de maand een prik is me echt teveel.:P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:01

AlexandraM schreef:

Sporten versnelt je stofwisseling ook heel erg.[/quote]

Na goed je weet niet wat ik eet..dus je kunt me nooit t advies geven meer te moeten eten. T is namelijk niet dat ik op een blaadje sla en een stukje brood leef en dat ik bewust lijn (in de zin van half uithongeren) ik ben afgelopen maand wel 5 kilo kwijt geraakt omdat ik meer paardrij.
Ik heb altijd een trage stofwisseling gehad als kind al..en ook altijd wat moeten opletten, echter sins de pil kan ik helemaal niks meer verdragen, nu blijf ik wel al jaren op t zelfde gewicht hangen (tot dus deze afgelopen maand dat ik 5 kilo lichter ben)

Ik weet dat sporten goed is, als t al niet voor een snellere stofwisseling is is het omdat t je conditie/spiermassa verbeterd en je dus idd gaat verbranden. Nadeel weer is dat ik buiten de deur (buiten paardrijden) niet sport en kan sporten, ik mag t meeste niet met mn knieen en met een sociale fobie word t ook erg lastig. Binnenshuis heb ik geen plek en de honden worden knettergek.

Iig ik zou indien t werkt en t geen nadelige gevolgen heeft om de spuit te gebruiken t best willen gebruiken als t in een pilvorm zou zijn! 1x in de maand een prik is me echt teveel.:P[/quote]

Heel veel vrouwen eten veel te weinig en denken dat ze genoeg eten.
Juist door meer te gaan eten en dingen te gaan eten waar je stofwisseling sneller van gaat werken zul je kilo's gaan verliezen.
Uiteraard minder snel dan wanneer je er ook bij zou sporten.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:16

DiPlan heb ik geprobeerd, heel erg braaf en sportte via alle regels. 2x/week controle, noem het maar. Resultaat was +10 kg aan VET. Niet aan spier, maar puur vet. En diplan is er juist voor om ruim voldoende te eten en alles weer in gang te zetten.

Soms werkt het eenvoudigweg niet. En dan is zo'n spuit een uitkomst.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:20

delerium schreef:
DiPlan heb ik geprobeerd, heel erg braaf en sportte via alle regels. 2x/week controle, noem het maar. Resultaat was +10 kg aan VET. Niet aan spier, maar puur vet. En diplan is er juist voor om ruim voldoende te eten en alles weer in gang te zetten.

Soms werkt het eenvoudigweg niet. En dan is zo'n spuit een uitkomst.

Diplan is ook vreselijk, raad dat mijn clienten echt nooit aan.

Met meer eten bedoel ik 6 keer per dag eten waarvan 3 normale maaltijden en 3 keer per dag calorie arme snacks die je stofwisseling een schop onder hun kont geven.