weet iemand waar ik haar kan opgeven als proefdier..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatasjavE schreef:Denk dat dit een middel wordt wat niet zo maar door iedeeen genomen kan en mag worden.
Er zijn mensen die ziekelijk obees zijn en die nodig, bijvoorbeeld voor een operatie, moeten afvallen.
Niet voor iemand die 15 kilo te zwaar is.
Ik weet niet exact het werkings mechanisme van dit middel maar als het voorkomt dat vetten worden opgenomen of dat suikers worden opgenomen verlies je ook nuttige mineralen en en vitamines.
Dat is ook al gebleken bij dieetpillen.

zelfs mét m'n angst voor naalden!)
Het is weer een 'verslaving' voor je lichaam, je zult het waarschijnlijk je hele leven moeten gebruiken 
AlexandraM schreef:klinkt stom maar ik wil geen maatje 36..38 vind ik prima
hoe dan ook.. t klinkt mooi (ik eet niet eens echt slecht, en al helemaal niet veel maar ik beweeg niet veel en mn stofwisseling is erg traag)
Maar met mijn fobie voor spuiten vrees ik dat ik t niet ga doen:) Als ze t in pilvorm kunnen maken dan wil ik er over nadenken haha
maar idd wil ik ook graag t effect op langer termijn weten.
Raponsje schreef:AlexandraM schreef:klinkt stom maar ik wil geen maatje 36..38 vind ik prima
hoe dan ook.. t klinkt mooi (ik eet niet eens echt slecht, en al helemaal niet veel maar ik beweeg niet veel en mn stofwisseling is erg traag)
Maar met mijn fobie voor spuiten vrees ik dat ik t niet ga doen:) Als ze t in pilvorm kunnen maken dan wil ik er over nadenken haha
Als je jouw stofwisseling sneller wilt laten werken zul je meer moeten eten en dingen moeten eten die je stofwisseling versnellen.
Sporten versnelt je stofwisseling ook heel erg.
AlexandraM schreef:klinkt stom maar ik wil geen maatje 36..38 vind ik prima
[/quote]delerium schreef:DiPlan heb ik geprobeerd, heel erg braaf en sportte via alle regels. 2x/week controle, noem het maar. Resultaat was +10 kg aan VET. Niet aan spier, maar puur vet. En diplan is er juist voor om ruim voldoende te eten en alles weer in gang te zetten.
Soms werkt het eenvoudigweg niet. En dan is zo'n spuit een uitkomst.