Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
betadine schreef:Zo een posts werken eigenlijk op mijn zenuwen. Miljoenen mensen zouden goud geven om dezelfde gezondheid te hebben als jij en jij loopt dan te zeiken over paardenmest op je voeten ? Meen je dit nou serieus ? Als dit echt zo is en geen vorm van aandacht vragen dan heb jij proffesionele hulp nodig en gaan we op dit forum niets voor je kunnen doen. Iedereen zegt dat het geen kwaad kan, maar je blijft erover doordrammen. Als je echt bang bent om tetanus te krijgen loop dan zo snel en zo hard ej kunt om die prik...
rensje101 schreef:Zag vanochtend dat ik onder mijn voet een soort van open eksteroog/wratje heb die ook nog wat viezig was, dat zit er nu zo ingesleten en kreeg ik bijna niet meer schoon. Is dat ook geen risico dan?
want zo te horen heb je je ziekte nog lang niet onder controle! Dit is toch geen leven...
rensje101 schreef:phormicola schreef:En als je tetanus zou hebben, had je volgens mij allang je kaken niet meer van elkaar gekregen
haha de grap is dat ik de dag ervoor al last had van ontstoken tandvlees en dat alleen maar erger is geworden dus dat lijkt redelijk op stijve kaken
) veerledec schreef:Voor iedereen hier die zegt dat 'ie niet is ingeënt tegen tetanus, hoe kan dat dan? Hebben jullie dan allemaal je vaccinaties niet gehad?
Lepeltje schreef:Ik ook niet hoor, maar als ts zich er steeds zo'n zorgen over maakt kan ze er beter wel een halen, is ze weer voor 10 jaar beschermd. Dat scheelt toch al een boel zorgen.
.