Maar oh jee, wat een moeilijke situatie nu. Ik hoop dat je snel een gesprek met hem kunt hebben en ik zou net als jij ook in zo'n geval hebben 'ik ben de moeder'.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bah!svdijk schreef:dus waarom zijn kind er dan bij gehaald word in deze situatie?!
) een stuk beter dan mijn pukkie van 2. De laatste zit nu net in de fase dat ze net gaat begrijpen dat sommige dingen stout zijn en probeert dan uit hoe je stout kunt zijn en wat voor gevolgen stout zijn heeft. De eerste heeft hooguit last van vermoeidheid of een dwarse kop. svdijk schreef:Maar goed, we komen er nog niet uit, dus ik denk dat ik maar met een kookwekker ga werken.!
svdijk schreef:Hij blijft bij hoog en laag beweren dat zijn kind vele malen beter luistert dan de mijne
Dat is haast verzoeken om een kind wat dingen stiekum gaat doen. Urielle schreef:Is het voor je communicatie niet beter om gewoon constructief te werken aan regels en afspraken waar jullie allebei achter staan ipv wie zijn kind het braafste is? En dan dus niet alleen voor jouw kind maar ook voor zijn kind (tenzij jij het overal mee eens bent, maar daar heb ik je nog niet over gehoord), want het werkt twee kanten op.
Meid, kies voor jezelf en als je dat niet wil/kunt, kies dan iig voor je dochter!Mootje schreef:Meid, kies voor jezelf en als je dat niet wil/kunt, kies dan iig voor je dochter!
Je hebt een half jaar een relatie en nu al zulke meningsverschillen over het opvoeden van jouw kind.
Als ik zo je berichten lees, wonen jullie al samen? In jouw huis of zijn huis?