Permanente make-up, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:49

Sterre schreef:
Koste iets van 120€, zijn sowieso 2 sessies.
Na de eerste keer duurt het een paar dagen, dan valt het teveel aan "verfstof" eraf. Daarna kan de tatoo mevrouw (of meneer :+ ) pas beoordelen of het goed gepakt heeft en waar de plekken zijn waar nog wat intensiever overheen moet worden gegaan.
Bij mij was het na 2 keer prima.

Precies zo ging het bij mij ook. Ik heb ook bijna hetzelfde lijntje alleen dan onder nog 1 erbij.

Wat mij wel opvalt dat het bij jullie een stuk goedkoper is terwijl het er goed uitziet en precies dezelfde werkwijze is :(

Ik was voor onder en boven bijna 300 euro kwijt.
Voor hairstroke zou ik iets van 375 euro kwijt zijn .

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 00:56

Dreamy schreef:
En hoelang zit je tijdens zo'n sessie?
Ik ga eens aan mijn moeders vriend vragen waar zij het heeft laten doen, zie haar vanavond of morgen weer.
Moet je voor zoiets ook echt een afspraak maken trouwens? Of ben je gewoon naar binnen gelopen?

Pfff... het is bij mij al weer bijna 3 jr geleden dat ik het heb laten doen (mag binnenkort wel weer eens gaan :+ ); ik ging er eigenlijk heen voor mijn lippen (koste de eerste keer 150 €, daarna 80 € voor het bijwerken), maar heb toen na de lippen-sessie spontaan een lijntje op het bovenste ooglid laten zetten.
Als ik het me goed herinner, heb ik toen voor lippen en ogen zo'n 1,5 uur gezeten.
Omdat het lijntje zetten op mijn bovenste ooglid me niet tegenviel (zoals ik al schreef, het kriebelde meer dan dat het pijn deed), heb ik meteen een vervolgafspraak voor het onderste ooglid gemaakt.
Omdat ik de afspraken praktisch "in een keer" maakte, betaalde ik voor het onderste ooglid 80 € ipv ook weer 120; heb voor boven en onder dus 200 € betaald.

Elodie1

Re: Permanente make-up, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:56

ik ben erg benieuwd naar de "pijn" bij de bovenste eyeliner.. bij mij is het nu alleen nog tussen de wimpers gedaan.. maar dat vond ik geen kriebelen meer hahaa
bij waar ik ga is het ook duur..
maar steeds gratis bijwerken wordt het uiteindelijk goedkoper..

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:13

Ik vond de eyeliners absoluut naar, zowel boven als onder, maar heb het uitgezeten en ben er erg blij mee ;-)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:14

Ik heb overigens maar 1 sessie gehad, het was gewoon meteen goed. Wenkbrauwen ben ik 3 keer geweest (en daarna 1 keer per jaar)

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:23

grappig dat het bij ieder zo verschilt.. ik heb weer het geluk dat het niet in 1 keer blijft zitten :S
ach ja even doorbijten..

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:17

Gemiddeld genomen wordt een eyeliner altijd in twee keer gezet. Ik bied drie behandelingen aan, de derde behandeling noem ik altijd net de puntjes op de i of ter controle van de twee voorgaande behandelingen!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:48

Ik ga zaterdag mijn ogen laten bijwerken. Heb een lijntje boven en die is 3/4jaar geleden gezet. Zaterdag dus weer bijwerken. Nu is me gevraagd of ik zelf Emla Creme kan meenemen, kun je dat gewoon bij de huisarts vragen? Aangegeven dat je PM gaat zetten oid?

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:49

Ik heb ook permanente make up eyeliner onder en boven.

Ik vond het echt geen pijn doen.
alleen het bijwerken na 8 weken vond ik iets minder fijn :)

Maar ik zou nooit meer anders willen!