Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) stef schreef:morgen is het zover, mn moeder gaat iig mee. Vanavond maar vast een tabletje denk ik, en dan morgen ochtend, en dan sleept mn moeder me wel naar binnen (jeetje zeg, ben je 31, moet je moeder mee naar de tandarts)
en ik ben 27. 
Bij gewoon controle krijg ik dagen van tevoren al zweertjes in mijn mond of ontstoken tandvlees, last van mijn darmen en slaap ik slecht 
Heb met boren (lees: een ini-mini-gaatje door mijn beugel, piepklein en hoefde niet verdoofd te worden) een keer mijn hoofd weg getrokken, wang kapot.. Ik kan het gewoon NIET hebben in mijn mond..
) nu doet ze het met de hand en dat gaat redelijk.. Wel hoor ik iedere keer dat mijn tandvlees ontstoken is of andere ongein, maar dat komt echt puur door de stress, heb ik normaal nooit last van..
(en zus en broertje
)

heb vorige week een wortel kannaal behandeling laten doen.

ik moet er niet aan denken dat ik in iemand anders zn mond loop te wroeten. Volgens mij ga ik alleen maar denken dat het bij mij dan ook zo'n zeer doet haha Bolivia schreef:Ben ik nou de enige hier die het leuk vindt om naar de tandarts te gaan?
. Nu moet mijn moeder weer een controle afspraak maken, ik herriner haar er steeds aan maar ze vergeet het steeds haha, want ik vind het wel belangrijk, vooral als je ziet als mensen paar jaar niet op controle zijn geweest en dan dat gebit.... moet er niet aan denken.
stef schreef:Verdoving uitgewerkt, bloed nog steeds, koppijn, niet blij
) doet ook geen zeer.