Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Ik begrijp hem wel maar ik heb gewoon niet het idee dat ik dit zonder mijn moeder kan, mijn vriend is ontzettend trots maar begrijpt het verder allemaal niet zo dat iets zo groot als een meloen dat eruit moet komen aardig pijnlijk kan zijn
Meloen schreef:_Friemel schreef:Ik begrijp hem wel maar ik heb gewoon niet het idee dat ik dit zonder mijn moeder kan, mijn vriend is ontzettend trots maar begrijpt het verder allemaal niet zo dat iets zo groot als een meloen dat eruit moet komen aardig pijnlijk kan zijn
ZegIk kom er toch echt niet uit hoor.....
Volg je eigen gevoel. Dat is het allerbelangrijkste. Jij moet je op dat moment gemakkelijk voelen (alhoewel je best wel wat genante situaties krijgt) Maar dat boeit je dan echt niet). Het is al zwaar genoeg.
MirandaFuego schreef:Nee, ik denk ook niet dat de ts het moet doen hoor, daar heeft ze helemaal geen zin in dus daar gaat het om.
Maar iedereen doet zo heel negatief opeens over schoonmoeders ed, dat hoeft natuurlijk ook niet!
Ik heb mijn schoonmoeder gevraagd en ook gezegd dat ze het alleen moest doen als ze het zelf leuk vond, dat is ook nog een punt, wíl je er wel bij zijn, haha!
Ze heeft zelf twee zoons gekregen, dus ze weet heus wel hoe het er bij een bevalling aan toe gaat en bijna alle vrouwen persen ook hun ontlasting eruit, dat hoort er gewoon bij, vind ik ook allemaal helemaal niet belangrijk.
En ik denk dat ik ook wat meer de bigger picture zie, sommigen leggen heel erg de nadruk over wie de poes ziet en hoe smerig het er allemaal wel niet uit komt te zien, daar vind ik het weinig mee te maken hebben, ik vind het een mooie bijzondere belevenis!
Het zou me ook niks hebben geleken dat mijn man er niet bij was, dat soort belangrijke dingen moet je gedeeld hebben!
Maar het hangt er van af hoe je zelf bent, ik ben heel rustig in zulke situaties, als je gaat schreeuwen en -weet ik wat- doen dan denk ik dat het een stuk lastiger wordt om toeschouwers te vinden.![]()
Je moet je zowiezo overal op voorbereiden, je kan bijv. ook nog op het laatste nippertje een keizersnede krijgen, dat zou me een stuk vervelender lijken..
Meloen schreef:_Friemel schreef:Ik begrijp hem wel maar ik heb gewoon niet het idee dat ik dit zonder mijn moeder kan, mijn vriend is ontzettend trots maar begrijpt het verder allemaal niet zo dat iets zo groot als een meloen dat eruit moet komen aardig pijnlijk kan zijn
ZegIk kom er toch echt niet uit hoor.....
Volg je eigen gevoel. Dat is het allerbelangrijkste. Jij moet je op dat moment gemakkelijk voelen (alhoewel je best wel wat genante situaties krijgt) Maar dat boeit je dan echt niet). Het is al zwaar genoeg.
_Friemel schreef:Hij is inmiddels overstag, hij vind het ook fijn als ze erbij is omdat hij weet dat ik haar nodig hebZijn moeder nam zelf een standje terug (ze zijn gister samen gaan babyshoppen) en hoeft er niet bij te zijn en kan het begrijpen dat ik mijn moeder nodig heb als ze erbij mag zijn vind ze dat heel leuk natuurlijk maar wil ik dat niet dan is dat oke.
Ben blij dat het allemaal wat afgekoeld is maar dan vraag ik me af waarom er eerst zo'n discussie moet ontstaan