Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Oh hahaha, nouja in mijn omgeving krijgen daarvan echt heel erg veel mensen opstandige darmen
Het ergste vind ik trouwens toch de opgezette buiken.. ik vind de buikpijn niet eens zo erg maar ik ben van mezelf best slank, maar met die opgezette buiken lijk ik zo 10 kilo dikker en ik vind dat zo erg. Durf dan niet eens een t-shirtje aan, trek dan altijd oversized truien aan en dat soort dingen want ik voel me dan zo lelijk. Was laatst in italië op het strand en daar heb ik dus ook echt niet m'n shirt uitgedaan want ik leek wel zwanger. Waardeloos. De pijn daar bijt ik wel doorheen maar die opgezette harde buiken vind ik echt heel erg lelijk.Of als je na het sporten moet douchen met z'n allen en dan kan ik al helemaal wel door de grond heen zakken. Lijkt dan ook gewoon echt alsof ik spontaan heel veel dikker ben geworden en dat vind ik echt heel erg.
F_Orumster schreef:Rebeccaa schreef:Oh hahaha, nouja in mijn omgeving krijgen daarvan echt heel erg veel mensen opstandige darmen
Het ergste vind ik trouwens toch de opgezette buiken.. ik vind de buikpijn niet eens zo erg maar ik ben van mezelf best slank, maar met die opgezette buiken lijk ik zo 10 kilo dikker en ik vind dat zo erg. Durf dan niet eens een t-shirtje aan, trek dan altijd oversized truien aan en dat soort dingen want ik voel me dan zo lelijk. Was laatst in italië op het strand en daar heb ik dus ook echt niet m'n shirt uitgedaan want ik leek wel zwanger. Waardeloos. De pijn daar bijt ik wel doorheen maar die opgezette harde buiken vind ik echt heel erg lelijk.Of als je na het sporten moet douchen met z'n allen en dan kan ik al helemaal wel door de grond heen zakken. Lijkt dan ook gewoon echt alsof ik spontaan heel veel dikker ben geworden en dat vind ik echt heel erg.
Nou, dat kon mijn post zijn. Dat heb ik dus precies. Elke dag buikpijn wen je wel aan, maar ik lijk precies zwanger. Ik heb een vrouwelijke heupen slanke taille, en de combi met zo'n buik is niet mooi. En voor dit begon was mn buik zo mooi plat! Loop de hele dag mn buik in te houden. Schaam me kapot!
Heb zelfs geen zin in vakantie zo. Je lijkt precies een paar maand zwanger en ik vind zwangere vrouwen lelijk en wil ook niet eruit zien alsof ik zwanger ben.
Rebeccaa schreef:Oh hahaha, nouja in mijn omgeving krijgen daarvan echt heel erg veel mensen opstandige darmen
F_Orumster schreef:@ Maartje, ik heb 3kwart jaar koolhydraatarm gegeten, maar mijn darmen willen geen ei en geen zuivel, en dan wordt koolhydraatarm wel erg moeilijk. Voor ik khdarm ging eten, had ik zo nu en dan wat zeurend gevoel onderin de buik, maar nooit zo bij stilgestaan. De eerste maanden khdarm gingen goed, maar loop nu al meer dan een half jaar met opgeblazen krampbuiken (lijk zwanger), winden, afwisselend diarree maar nu vooral verstopt. Sinds eind maart heb ik het opgegeven en weet ik niet meer wat ik nou moet doen, maar ben nu wel 5kg aangekomen.
Erg jammer, want khd arm is heel erg fijn (geen honger, stabiele suikerspiegel, gewoon een tussendoortje 's avonds zonder dat op de weegschaal terug te zien)...
Naar je lichaam luisteren... ik vind het erg moeilijk, heb elke dag deze buiken, wat ik ook uitsluit of eet.
purny schreef:Hier nog een PDS'er. En een lol wat ik eraan beleef...
Was een paar maanden geleden nog bij de HA wegens overmatig opboeren( ik kan heel slecht tegen bepaalde voedingsmiddelen) kreeg te horen dat de klachten overeen kwamen met mijn darmen. Ik heb ook heel veel last van winden laten, zo erg dat het gewoon naar rotte eieren stinkt(sorry voor de woordspeling). Nu is mijn oude huisarts weg gegaan en heb ik een nieuwe, dus ik ga hem maar eens pesten met mijn gestinkben benieuwd wat zijn visie is en of ik eventueel weer doorgestuurd kan worden naar de MDL arts aangezien de winden sterk zijn gegroeid...
F_Orumster schreef:Ben blij dat ik dit topic heb aangemaakt.
Movicolon heb ik niet gehad, is dat fijn? Heb wel metamucil gehad (=krampen).