Ja meis het is niet niks wat ze gedaan hebben bij je, ik hoop dat de pijn toch minder gaat worden. Heel veel beterschap en probeer wat te rusten dikke knuffels van ons hier xxx
Ik gebruik de pomp ook iedere 20 .minuten maar accu is op en ook nog eens vanslag. Nu spuit in me been gehad. Ik hoop zo dat de pijn wil zakken. Want ik Moet ook nog gaan plassen ( wat niet wil lukken). Anders krijg ik een catheter. Ben moe en gesloopt.
Wat gek dat je niet meteen een catheter hebt gekregen tijdens de operatie. Hoe moet je nu gaan plassen dan met zoveel pijn? Hoop dat je snel genoeg pijnmedicatie hebt en lekker kunt slapen. Dikke knuffel
Ik neem aan met een ondersteek of een urinaal..... Niet leuk dat je zoveel pijn blijft houden Waarom ruilen ze die pomp dan niet om vraag ik me af ? Ze zullen er genoeg hebben lijkt mij.
Dikke
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Er is zelfs iemand van de IC geweest voor dat ding, maar die kreeg hem ook niet aan de praat. Op de poostoel geplast vannacht, maar wat heb ik gehaalt zeg. Die bekkenkam doet zo' n zeer niet normaal. Ook een stuk boven been is nog voor dood.. Nooit meer hopelijk, ik ben een hoop zere pijn gewent, maar dit is echt niet leuk meer
Jeetje,hopelijk komt er vandaag een oplossing voor die pomp,want dit is ook niks ,snap ook niet dat ze er niet werk van maken!Duim in elk geval dat de pijn snel minder word en je je beter voelt.Heel veel beterschap vanuit Belgie gewenst,groetjes Cindy.
Hopelijk heb je vandaag minder pijn. Belachelijk zeg dat die pomp niet normaal functioneert. Eigenlijk nergens voor nodig om nu pijn te lijden.
Keeva
Geplaatst: 21-06-12 08:10
Jeetje, wat balen dat die pomp niet goed werkt, Peet. Hopelijk wordt er nu snel wat aan gedaan en ga je je snel wat beter voelen ! Hou je taai wijffie !
Pien_1
Geplaatst: 21-06-12 08:12
Petra wat afschuwelijk allemaal Hopelijk zakt de pijn straks weer wat af en gaat de pomp het weer doen.
Hoop dat je na deze pijn dan uiteindelijk minder tot geen pijn meer hebt. Is die injectie een pijnstiller? Duim dat het vandaag steeds beetje beter gaat
Ze heeft erg veel pijn, krijgt wel injecties tegen de pijn maar waarschijnlijk daardoor is ze misselijk en moet ze overgeven. Ze heeft nu iets tegen de misselijkheid bij gekregen.
Uit bed komen voor te plassen gaat ook nog erg moeilijk doet heeeel veel pijn dat is dus een hele opgave.
Ik weet niet of ze zelf vandaag nog reageerd vandaar ik even een korte update geef.